Zdravím,
prosím o radu/nápad/řešení
mám CX30 FWD 150G rv2021 a už 4 měsíce pozoruji, že se mi volant nevrací přesně do středové polohy.
Modelová situace: na rovné silnici zatočím o 30 stupňů pustím volant a volant se vrátí do pozice cca 10 stup. a auto pokračuje v zatáčení odtud musím srovnávat na střed.
Dělá to na obě dvě strany podobně ( na levou trochu horší)
Při vyšších rychlostech stále musím milimetrově korigovat, pokud držím volant přesně ve středové poloze auto jede rovně, při lehkém vychýlení zase koriguji.
Dříve auto jelo jako po kolejích a volant se vracel "jak na pružině" , momentálně mám pocit, že auto naháním mezi čárami.
V autorizovaném servisu nic nenašli (na projížďce jsme nebyli), byl jsem na 3D geometrii a tam bylo vše v pořádku a ani prohození a vyvážení kol nepomohlo.
Je to normální jev (po 20tisíc km) ?
Auto je ještě v záruce a rád bych to znovu řešil v autorizovaném servise.
prosím o radu/nápad/řešení
mám CX30 FWD 150G rv2021 a už 4 měsíce pozoruji, že se mi volant nevrací přesně do středové polohy.
Modelová situace: na rovné silnici zatočím o 30 stupňů pustím volant a volant se vrátí do pozice cca 10 stup. a auto pokračuje v zatáčení odtud musím srovnávat na střed.
Dělá to na obě dvě strany podobně ( na levou trochu horší)
Při vyšších rychlostech stále musím milimetrově korigovat, pokud držím volant přesně ve středové poloze auto jede rovně, při lehkém vychýlení zase koriguji.
Dříve auto jelo jako po kolejích a volant se vracel "jak na pružině" , momentálně mám pocit, že auto naháním mezi čárami.
V autorizovaném servisu nic nenašli (na projížďce jsme nebyli), byl jsem na 3D geometrii a tam bylo vše v pořádku a ani prohození a vyvážení kol nepomohlo.
Je to normální jev (po 20tisíc km) ?
Auto je ještě v záruce a rád bych to znovu řešil v autorizovaném servise.