• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Vyhřívání sedaček

Marcus11

člen KLANu
Zprávy
69
Zdravím. Mám dotaz ohledně vyhřívání. Když jej zapnu na max, tak to začnu cítit třeba až po 10 minutách a spíš jen lehce, žádný žár. Jezdím především na střední stupeň, u spolujezdce je to podobně. Je to gj 2017. Pak mám ještě druhou mazdu, dvojku 2017 a tam stačí bohatě na jednu čárku. Když dám dvě, tak už mi hoří záda a trojku ani nezkousim. Navíc to topí třeba do dvou minut. Je to autem? Velikost, motor,...nebo může být problém jinde?
 
Zdravím. Mám dotaz ohledně vyhřívání. Když jej zapnu na max, tak to začnu cítit třeba až po 10 minutách a spíš jen lehce, žádný žár. Jezdím především na střední stupeň, u spolujezdce je to podobně. Je to gj 2017. Pak mám ještě druhou mazdu, dvojku 2017 a tam stačí bohatě na jednu čárku. Když dám dvě, tak už mi hoří záda a trojku ani nezkousim. Navíc to topí třeba do dvou minut. Je to autem? Velikost, motor,...nebo může být problém jinde?
Tak pár mých reakcí. Za prvé model 2017 je GL, nikoli GJ. Máš to napsané ve VINku. Za druhé počítám, že roli může hrát úroveň výbavy, tedy potahy na sedadlech. Počítám, že kožené u Revolution TOP a podobných výbav se ohřívají pomaleji než látkové. Tedy moje kožené se mi subjektivně také ohřívají pomalu, ale ne 10 minut. Odhaduji 3 - 4 min. No ale samozřejmě začínám topit na 3. stupeň, aby se to ohřálo co nejrychleji. Obvykle pouštím i vyhřívání volantu. Když to začnu cítit na zádech, tak po chvíli to vypnu úplně, ono se to ještě chvíli ohřívá a pak už víc tepla nepotřebuji, nechci, aby mi hořela koudel u zadku ;)
 
No, když jsme u toho, tak ve vinku mám GH, oficiálně ještě GJ, nemám poslední facelift.

Sedačky mám látkové, u dvojky taky. Rychlost vyhřívání je rozdílná. A jak říkám, trvá to poměrně dlouho oproti dvojce..co je u dvojky na prvním stupni, to mám u šestky na třetím..
 
Ve VIN nemůžeš mít GH. To máš možná v techničáku kvůli starý homologaci. VIN ti začíná buď JMZGJ..... nebo JMZGL.....
(Mexičani začínají 3MZ....)

Kožený sedačky u GJ se ohřívali mnohonásobně pomaleji a míň než třeba látkový sedačky na BM. Třetí stupeň jsem u BM takřka nepoužíval protože by mi to propálilo zadek, ale u GJ jsem to dal na třetí stupeň bez problémů na hodinovou cestu. Prostě ta látka se prohřála rychleji a silněji než ta kůže.
 
Ano, máš pravdu, moje chyba, myslel jsem techničák..ve vin mám jmzgl, ale měl jsem za to, že GL je úplně poslední FL, ten nemám..

Každopádně jak říkám, nemám kožené sedačky ani na jednom..
 
Ja mam na GL 2017 látkový sedačky a i teď v zimě cítím během 2-3 minut 3. Stupeň ipred bundu, pak dam na chvíli 2ku a pak vypínám
 
O to mi právě jde, že to skoro necítím ani na trojku. Jako hřeje to, ale určitě by to mělo víc. Tak v čem by mohl být problém?
 
špatnej kontakt nebo poškozenej výřev
 
Zdravím. Mám dotaz ohledně vyhřívání. Když jej zapnu na max, tak to začnu cítit třeba až po 10 minutách a spíš jen lehce, žádný žár. Jezdím především na střední stupeň, u spolujezdce je to podobně. Je to gj 2017. Pak mám ještě druhou mazdu, dvojku 2017 a tam stačí bohatě na jednu čárku. Když dám dvě, tak už mi hoří záda a trojku ani nezkousim. Navíc to topí třeba do dvou minut. Je to autem? Velikost, motor,...nebo může být problém jinde?
Ahoj, není to autem ani motorem. Mám taky látku a jak píší ostatní, topí to rychle, na trojku i dvojku to vysloveně pálí do zadku. Jedničku vypínám po několika minutách. Když to dělají obě sedačky, hádal bych na kabeláž, relé, nějaký přechodový odpor. Asi by to chtělo proměřit, jaký proud jde do konektoru pod sedačkou.
 
Back
Top