Jára
výkonný člen KLANu
- 142
Dotaz jako první, dá se někde koupit konektor s pojistným caplíkem k palivovému čerpadlu? Caplík prasknul. Ty umělohnotný věci, na to když se člověk po deseti letech křivě podívá, tak to nevydrží. Ono to bude držet nasazené, ale nerad bych aby to někde někdy nečekaně vypadlo když přejedu nějaký hups. Ono to může mít tendenci se vyklepat při jízdě třeba po kočičích hlavách.
Ještě prosím jeden dotaz, zelenou pojistku na palivové hadici jste někdy nějak zajišťovali (třeba páskem)? Původně byla úplně slepená s hadicí a nešla sundat. Teď se mírně viklá, ale ona hadici drží axiálně zacvaknutá do nějakého výstupku na přívodu paliva.
Koupil jsem si palivový filtr, kompatibilní s mým vozem:
www.autodily-jama.cz
Ten největší problém člověk zjistí až v okamžiku, když původní filtr již nejde vrátit zpět a ten nový nelze nasadit. Zjistil jsem, že hadička, kterou je třeba nasadit na palivové čerpadlo má o 2mm menší průměr než vývod z palivového čerpadla 8mm.
Byl jsem u někoho a takovýhle nečekaný zásek jsem nečekal. Jediné, co se dalo bylo sehnat modrou hadici na obrázku. Podle prodejce hadice vydrží ponoření do benzínu. Jenže tato hadice má problém, že se splácává. Pokud běží palivové čerpadlo, tak ji natlakuje, ale jakmile se vypne, tak se zase splácne. Zjistil jsem, že auto jezdí pouze ve dne. Přijel jsem do práce, ale už večer neodjel. Když hadice vymrzne, tak už ji čerpadlo nedokáže natlakovat. Odjel jsem až za dva dny za sluníčka v poledne. Mezitím jsem si koupil černou hadici také na obrázku. Hadici jsem vyměnil v klidu doma a snad už to bude bez problémů. Pro sichr jsem přidal do hadice pružinku v místě ohybu. Teď už se s jistotou splácnout nemůže. Hadice DIN73379-2A by měla vydržet trvalé ponoření do benzínu.
To píšu jen jako upozornění na náhradní díly. A nebo je za tím nějaký trik typu horkovzdušná pistole či něco jiného?

Ještě prosím jeden dotaz, zelenou pojistku na palivové hadici jste někdy nějak zajišťovali (třeba páskem)? Původně byla úplně slepená s hadicí a nešla sundat. Teď se mírně viklá, ale ona hadici drží axiálně zacvaknutá do nějakého výstupku na přívodu paliva.
Koupil jsem si palivový filtr, kompatibilní s mým vozem:

palivovy filtr NIPPARTS N1333064

Ten největší problém člověk zjistí až v okamžiku, když původní filtr již nejde vrátit zpět a ten nový nelze nasadit. Zjistil jsem, že hadička, kterou je třeba nasadit na palivové čerpadlo má o 2mm menší průměr než vývod z palivového čerpadla 8mm.
Byl jsem u někoho a takovýhle nečekaný zásek jsem nečekal. Jediné, co se dalo bylo sehnat modrou hadici na obrázku. Podle prodejce hadice vydrží ponoření do benzínu. Jenže tato hadice má problém, že se splácává. Pokud běží palivové čerpadlo, tak ji natlakuje, ale jakmile se vypne, tak se zase splácne. Zjistil jsem, že auto jezdí pouze ve dne. Přijel jsem do práce, ale už večer neodjel. Když hadice vymrzne, tak už ji čerpadlo nedokáže natlakovat. Odjel jsem až za dva dny za sluníčka v poledne. Mezitím jsem si koupil černou hadici také na obrázku. Hadici jsem vyměnil v klidu doma a snad už to bude bez problémů. Pro sichr jsem přidal do hadice pružinku v místě ohybu. Teď už se s jistotou splácnout nemůže. Hadice DIN73379-2A by měla vydržet trvalé ponoření do benzínu.
To píšu jen jako upozornění na náhradní díly. A nebo je za tím nějaký trik typu horkovzdušná pistole či něco jiného?



Poslední úprava: