• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Výměna rozvodů a následný problém

Majstrisveta2002

nový člen
7
Dobry den, neviem kam sa obratit s mojim problemom. Auto je mazda cx7 2.2 diesel 127kw 2010. Dal som auto do servisu s tym ze po dlhej ceste mi padlo do nudzaku a diagnostika vypisala dpf filter zaplneny na skoro 70mg popolceka. Odniesol som auto do servisu kde mi vycistili dpf filter a povedali ze auto neni uz v nudzaku ale ze treba na nom este menit rozvody. S cim som kvazi aj ratal a pripravoval sa na to. Na aute menili rozvody, dokoncili vymenu a po vymene chceli auto vyskusat a previezt sa. Po nastartovani auta - este v dielni, vraj zaznela z motora velka rana(kovovy zvuk) a z vyfuku isiel biely dym. Po tomto incidente auto je v nudzovom rezime a pise chybu snimaca kluky. Auto je v nudzaku ale nesvieti kontrolka motora! Teraz auto pojde do mazdy na kalibraciu rozvodu a ked to nepomoze tak sa bude menit nejaky senzor kluky za 200€. Povezte mi ak mate nejaku skusent, mohlo sa nieco vazne poskodit a kde hladat chybu? Rana isla zo spodu auta, mechanik bol hlavou pri motore. Auto vrci a startuje pekne, bez problemu.
 
twl, to nevesti nic dobre. Kazdopadne by som riesil problem s tym servisom kde sa udalost stala. Kludne sa moze stat, ze v origo Mazda servise ti povedia ze prebehla neodporna vymena a treba menit blok motora za xxx€.
 
Back
Top