- 363
Ahoj,
Stává se mi (občas) i manželce (často), že při vypínání motoru u Mazda6 GJ 2013, 2.5 A/T se auto přepne do stavu, kdy se motor a budíky vypnou, ale zůstane hrát rádio. Jak k tomu dojde:
Zastavím, stojím na brzdě, přeřadím do pozice „P“ a stlačím tlačítko Start/Stop. Někdy se vypne vše, ale jindy zůstane hrát rádio, na levém displeji svítí režim převodovky „P“, na pravém displeji info, že mám přesunout řadicí páku do polohy „P“. Pustím brzdu (abych nenastartoval), pohnu řadicí pákou doprava/doleva (původní předFL řazení), stlačím tlačítko, rozsvítí se mi budíky. Po dalším stlačení se většinou vše vypne. Někdy je potřeba tento postup opakovat, aby se vše vypnulo.
V létě (teplo?) se to stává častěji než v zimě.
Nevíte někdo, co s tím? Zde i fotky v pořadí, jak k tomu dojde (ta řadící páka v blesku vypadá hodně zaprášeně…)
Díky
Stává se mi (občas) i manželce (často), že při vypínání motoru u Mazda6 GJ 2013, 2.5 A/T se auto přepne do stavu, kdy se motor a budíky vypnou, ale zůstane hrát rádio. Jak k tomu dojde:
Zastavím, stojím na brzdě, přeřadím do pozice „P“ a stlačím tlačítko Start/Stop. Někdy se vypne vše, ale jindy zůstane hrát rádio, na levém displeji svítí režim převodovky „P“, na pravém displeji info, že mám přesunout řadicí páku do polohy „P“. Pustím brzdu (abych nenastartoval), pohnu řadicí pákou doprava/doleva (původní předFL řazení), stlačím tlačítko, rozsvítí se mi budíky. Po dalším stlačení se většinou vše vypne. Někdy je potřeba tento postup opakovat, aby se vše vypnulo.
V létě (teplo?) se to stává častěji než v zimě.
Nevíte někdo, co s tím? Zde i fotky v pořadí, jak k tomu dojde (ta řadící páka v blesku vypadá hodně zaprášeně…)
Díky