Jimmy.Fox
člen KLANu
- 43
Ahoj, včera ráno jsem koukl na průměrnou spotřebu a zjistil jsem, že jsem nějak vysoko. Pak jsem přepl na okamžitou a to bylo ještě horší - při nijak ostrém rozjezdu 99.9 l/100 km, na trojku a 2500 ot. spotřeba mezi 10 a 25 l/100 km. K tomu jsem před rokem zjistil že mi Majda žere olej (předpokládám že to byl důvod prodeje..).
Kontrolka na palubce žádná neobvyklá (krom kontrolky kvůli zimákům bez čidel tlaku a airbagu který čas od času zabliká kvůli odporu nad prahem - konektor ve volantu to evidentně nebyl, budu muset pokračovat dál).
Připojil jsem diagnostiku, vyčetl chyby a skočilo mi tam tohle:
Kód: P2097 - Příliš bohaté přizpůsobení paliva za katalyzátorem – řada 1
Stav:
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Kód: P0579 - Obvod A vícefunkčního vstupu tempomatu
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-DTC: --- - DTC, který způsobil požadované uložení momentálních dat
-FUELSYS: Open Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-LOAD: 18.04 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 58 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -1.56 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 25.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-RPM: 901 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-VSS: 13.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 18.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 10 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 2.54 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 13.73 % - Poloha klapky
-RUNTM: 38 s - Čas od startu motoru
-EGR_PCT: 0.00 % - Přikázané EGR
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-WARM_UPS: 48 - Počet zahřívacích cyklů od posledního vymazání DTCs
-CLR_DIST: 624.0 km - Distance od vymazání diagnostických kódů závad
-CATEMP11: 464 °C - Teplota katalyzátoru řada 1, snímač 1
-VPWR: 14.19 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 16.08 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.743 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 3.14 % - Relativní poloha škrticí klapky
-TP_B: 13.73 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.45 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 3.53 % - Řízení ovladače škrticí klapky
Nějaká rada kde začít?
Kontrolka na palubce žádná neobvyklá (krom kontrolky kvůli zimákům bez čidel tlaku a airbagu který čas od času zabliká kvůli odporu nad prahem - konektor ve volantu to evidentně nebyl, budu muset pokračovat dál).
Připojil jsem diagnostiku, vyčetl chyby a skočilo mi tam tohle:
Kód: P2097 - Příliš bohaté přizpůsobení paliva za katalyzátorem – řada 1
Stav:
- Zrání DTC - během požadavku jsou občasné
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
- Test nebyl dokončen
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Kód: P0579 - Obvod A vícefunkčního vstupu tempomatu
Stav:
- Uložené DTC - v okamžiku požadavku se nevyskytují
- Pro tento DTC je kontrolka chyby motoru vypnutá
Jednotka: Řídící jednotka motoru
Snímek :
-DTC: --- - DTC, který způsobil požadované uložení momentálních dat
-FUELSYS: Open Loop - Stav palivového systému (Rozpojená/uzavřená smyčka)
-LOAD: 18.04 % - Vypočítaná hodnota zatížení
-ECT: 58 °C - Teplota chladící kapaliny motoru
-SHRTFT1: 0.00 % - Krátkodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-LONGFT1: -1.56 % - Dlouhodobé seřízení na kvalitu paliva 1
-MAP: 25.0 kPa - Absolutní tlakové čidlo potrubí
-RPM: 901 1/min - Otá?ky motoru za minutu
-VSS: 13.0 km/h - Rychlost vozidla
-SPARKADV: 18.50 ° - Signál pro počátek zážehu
-IAT: 10 °C - Teplota nasávaného vzduchu
-MAF: 2.54 g/s - Průtokové množství vzduchu
-TP: 13.73 % - Poloha klapky
-RUNTM: 38 s - Čas od startu motoru
-EGR_PCT: 0.00 % - Přikázané EGR
-EVAP_PCT: 0.00 % - Přikázané odsátí výparů paliva
-WARM_UPS: 48 - Počet zahřívacích cyklů od posledního vymazání DTCs
-CLR_DIST: 624.0 km - Distance od vymazání diagnostických kódů závad
-CATEMP11: 464 °C - Teplota katalyzátoru řada 1, snímač 1
-VPWR: 14.19 V - Napětí řídicího modulu
-LOAD_ABS: 16.08 % - Absolutní hodnota zatížení
-EQRAT11_CMD: 14.743 :1 - Přikázaný ekvivalentní poměr (směs vzduchu s palivem), řada 1
-TP_REL: 3.14 % - Relativní poloha škrticí klapky
-TP_B: 13.73 % - Snímač polohy škrticí klapky 2
-APP_D: 14.90 % - Poloha pedálu akcelerátoru D
-APP_E: 7.45 % - Poloha pedálu akcelerátoru E
-TAC_PCT: 3.53 % - Řízení ovladače škrticí klapky
Nějaká rada kde začít?