• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Záseky na discích

himself

výkonný člen KLANu
280
Ahoj,

v sobotu jsem se rozhodl z cvičných důvodů sundat kola z mojí BP a umýt a dekontaminovat je z vnitřní strany. Mám totiž nový hever :)
Auto má najeto asi 5500, (z toho 1000 jako předváděčka v Německu) a za mě bylo přezouváno dvakrát - přezouvám jen gumy v pneuservisu, kam chodíme roky a dobře vycházíme a kola (v tomto případě jen gumy) tam i uskladňujeme.
K mému překvapení na všech discích byly zevnitř záseky. Poměrně pravidelné, v podobném počtu (4-5). Napadá vás, jak by mohly vzniknout? Při přezouvání?
Jasně, není to vidět, ale přesto mě to trochu mrzelo a nechtěl bych, aby přibývaly. (ta olezlá věc je zbytek po nějaké samolepce)

Dík za názory.

20240525_180000.jpg
 
Pravidelné záseky? Jednoznačne známka neodbornej manipulácie na vyvažovačke v pneuservise. Tipujem zlá vystreďovacia hriadel. Na nič iné mi to nepríjde a ani nemôže. Tá pravidelnosť to dokazuje.

Bol si pri tom keď sa to prezúvalo alebo vyvažovalo?
 
Nebyl. Protože to je přezouvání gum, trvá to dlouho a nechal jsem se vždycky od manželky odvézt a přivézt.
 
Pravidelné záseky? Jednoznačne známka neodbornej manipulácie na vyvažovačke v pneuservise. Tipujem zlá vystreďovacia hriadel. Na nič iné mi to nepríjde a ani nemôže. Tá pravidelnosť to dokazuje.

Bol si pri tom keď sa to prezúvalo alebo vyvažovalo?
Jednoznacne?

A co parkovani pres obrubnik?
 
Vůbec si nedovedu představit, jak bych to udělal na všech čtyřech kolech, velmi podobně, zevnitř...
(Ano, 1000km to bylo předváděcí auto).
 
Vůbec si nedovedu představit, jak bych to udělal na všech čtyřech kolech, velmi podobně, zevnitř...
(Ano, 1000km to bylo předváděcí auto).
Podle mně, se přikláním k nějakýmu odborníkovi v pneuservisu, nevím jak kde, ale třeba v pneuservisu kousek od baráku, vždycky na sezonu přezouvání naberou různý brigádníky a dle vzhledu si od nich auto nechceš přezout. To jsou zkušenosti se starým autem, takže radši jezdím 2x za rok do autorizáku, kam jezdím na prohlídky,a všechno je v pohodě. Rozhodně doporučuju si být u auta při přezouvání.
 
Vůbec si nedovedu představit, jak bych to udělal na všech čtyřech kolech, velmi podobně, zevnitř...
(Ano, 1000km to bylo předváděcí auto).
Jo, necetl jsem, ze je to ja vsech 4 discich. V tom pripade tuhle moznost asi muzeme vyloucit.
 
Dik za nazory. Kazdopadne se s nim na podzim pobavim a necham si to predvest.
 
Podle mně, se přikláním k nějakýmu odborníkovi v pneuservisu, nevím jak kde, ale třeba v pneuservisu kousek od baráku, vždycky na sezonu přezouvání naberou různý brigádníky a dle vzhledu si od nich auto nechceš přezout. To jsou zkušenosti se starým autem, takže radši jezdím 2x za rok do autorizáku, kam jezdím na prohlídky,a všechno je v pohodě. Rozhodně doporučuju si být u auta při přezouvání.

Absolútny súhlas. Je to podivná doba, keď si niečo neodkontroluješ tak je to v pí... Značkový, neznačkový to je jedno, nemôžeš dnes dôverovať nikomu a niekedy ani sám sebe :)

Možno mám paranoju, ale ja som predošlú M3 BM nespustil z očí na žiadnej garančke a požiadal technika byť pri aute celý čas. Bolo mi vyhovené a keď by som dostal zápornú odpoveď tak sa točím na opätku a odchádzam. A hladám servis ktorý mi to umožní a keby som nenašiel tak idem do Rakúska, tam s tým nemajú problém (už som to mal preddebatované) Paradox je že aj lacnejšie keď nie rovnako drahé.
 
Vážení přátelé, pro blaho společnosti jsem se rozhodl jít s pravdou ven, i když většího pitomce ze sebe už udělat asi nemůžu.
Dohodl jsem se se známým mechanikem, že až bude mít volno na zvedáku, přijedu se svojí trojkou, abychom se na ni podívali zespodu. Jak je podvozek ochráněný, jestli třeba bude v budoucnu na místě nějaký nástřik, apod. Sám se zajímal, protože žádní noví japonci k němu nejezdí a staří mají dost bídnou pověst.
Z auta byl celkově nadšený. kromě velikosti kufru :) Jednoduchý motor se slušným objemem a pod. Prohlásil, že takhle dobře ošetřený a zakrytovaný spodek už dlouho neviděl, takže dobrá zpráva.
Ale pointa: zeptal jsem se ho na záseky na discích (první fotka v tomto vlákně) a ukázalo se, že to jsou.... značky křídou. Šlo to dolů blbě, ale šlo.
Hrůza, sypu si popel :)
 
No dobre ty sypač popele ale kto ich tam namaloval a prečo? Že by v pneuservise, oni tam používajú takú mastnú kriedu.
 
Asi měli v pneuservisu učně, tak jim ukazovali metody vyvažování a přitom to takhle počmárali jako body kam dát závaží :skull:
A nebo na tom disku bylo prostě jen napsáno PZ písmena zezhora dolů.
 
Ehm, byval bych si myslel, ze je videt, jestli ta bila vystupuje nad tu sedou (cernou?), ci je naopak nize...pripadne to zkusit prstem, nehtem... :joy:
 
Back
Top