Ahoj, jsem tu novým členem, jelikož jsem dostal naprosto geniální nápad pořídit si po německé pomstě z dílny BMW něco spolehlivějšího a kvalitnějšího. Ovšem nebyl bych to já, abych to nějak nepodělal...takže jsem hrdým majitelem Mazdy 6, 2014, 2.2d 110kw.
K problému, po ujetí cca 600km od koupě se začlo ozývat nepravidelné klepání z pod ventilového víka (tipl jsem neotvírající se ventil) na straně rozvodů. Vybaven informacemi o pověstných vačkách jsem shodil ventildekl, ale vačky nejsou v tak hrozném stavu, a při protočení klíčem, se mi zdá že se vše se otvírá jak by mělo. Netuším zda může být mechanismus oněch čtyřech zdvihátek poškozen ještě jinak.
Před otevřením ventildeklu (po mírném ohřátí klepání, avšak ne nijak extrémně hlasité, otáčky stálé, výkon naprosto v pořádku) mám i video, ale zvuk je extrémně zkreslený a zní to daleko hůř.
Má někdo nějaký nápad, nebo radu?
Případně prosím o zhodnocení stavu vačkové hřídele.
K problému, po ujetí cca 600km od koupě se začlo ozývat nepravidelné klepání z pod ventilového víka (tipl jsem neotvírající se ventil) na straně rozvodů. Vybaven informacemi o pověstných vačkách jsem shodil ventildekl, ale vačky nejsou v tak hrozném stavu, a při protočení klíčem, se mi zdá že se vše se otvírá jak by mělo. Netuším zda může být mechanismus oněch čtyřech zdvihátek poškozen ještě jinak.
Před otevřením ventildeklu (po mírném ohřátí klepání, avšak ne nijak extrémně hlasité, otáčky stálé, výkon naprosto v pořádku) mám i video, ale zvuk je extrémně zkreslený a zní to daleko hůř.
Má někdo nějaký nápad, nebo radu?
Případně prosím o zhodnocení stavu vačkové hřídele.