littlebiker
výkonný člen KLANu
- 68
2,5 s nájezdem 164 tis dovoz z D, plná historie, COC list, rv 2009, kupována loni za 200 tis. Na J. Moravě to byla první 2,5 co se po dvou měsících objevila.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Moc děkuju za názor. Já se upřímně toho 2.0l bojim. Jako první auto jsem si pořizoval Superba 2003 2.0mpi 85kw a to dle mého je hodně malej výkon ?. Tak mám strach abych na tom nebyl podobně, ale třeba se pletu.Koupit slušné auto, s tímto budgetem, reálné určitě je
Sám jsem skoro přesně před rokem kupoval ojetou šestku GH a dal jsem za ni 160tis. Malý rozdíl je, že já jsem bral 2.0 a ty se obecně pohybují trochu níž než 2.5. Jestli tě to zajímá, můžeš se podívat do mého vlákna, co jsem za ty peníze koupil a hlavně co jsem do teď musel řešit
Nerad bych tady naštval majitele 2.5 litrů, ale podle toho co píšeš bych ti doporučil spíš ten dvoulitr
Co vím, servis je levnější (minimálně třeba výměna spojky je u dvoulitru asi poloviční investice), spotřeba trochu nižší - manželka jezdí denně 30km spíš město a spotřebu má 7,9l. Když jsme jeli do Slovinska, bez problému jsme se dostali pod 7,5l. Kamarád má 2,5 a spotřeba asi o litr výš (@littlebiker je tak?).
K tomu inzerátu asi nikdo nic moc nedokáže říct. To člověk musí vidět a hlavně mrknout na spodek. Výbava super, ale to pro mě bylo asi až druhotné (pro mě musí auto mít automatickou klimu a parkovací senzory a to si myslím, že GH mají už všechny). Spíš bych se díval na celkový stav. Na ten nájezd se mi zdají dost zašlá světla, ale to je všechno jenom subjektivní, přece jenom je to 14 leté auto
![]()
Tak tady se bavíme o výkonu 108kW u dvoulitru v porovnání se 125kW u dvou a půl litruMoc děkuju za názor. Já se upřímně toho 2.0l bojim. Jako první auto jsem si pořizoval Superba 2003 2.0mpi 85kw a to dle mého je hodně malej výkon ?. Tak mám strach abych na tom nebyl podobně, ale třeba se pletu.
2.0 GG je taky atmoška ? Já měl za to, že se dá zvednout výkon jen u motorů s turbem. ? No dělám dobře, že se prvně zeptám.Tak tady se bavíme o výkonu 108kW u dvoulitru v porovnání se 125kW u dvou a půl litruDruhé auto mám taky šestku se stejným motorem (2.0 108kW) ale GG, kde je úprava od Shr3ka a je to opravdu znát, když člověk sedne do té bez úpravy
![]()
Ještě jednou moc děkuju za osobní zkušenosti a pohled na věc. ?Ano, v obou autech mám stejné pohonné ústrojí 2.0 108kW atmosféra 6q manuálJenom na jednom je úprava od Shr3ka. Co se přesně mění se dočteš na fóru
Uvažuju, že ji nechám udělat i na druhém autě. Manželka sice není závodník, ale minimálně to předjíždění je s úpravou o dost pohodlnější
![]()
Není vůbec za coJeště jednou moc děkuju za osobní zkušenosti a pohled na věc. ?
Děkuji za objasnění. Ty první modely neměli rvm a park. senzory. Bez senzorů se obejdu, ale nevim jestli se obejdu bez rvm, neboť jediný co mě napadá, že to je je: Rychlej Velkej Motor ???Co sa tyka spotreby je rozdiel tych dvoch motorov radovo asi 0,5L. S 2,5 sa da jazdit uz docela svizne, ale aj 2l pojde dobre, rozdiel je hlavne, ze ta silnejsia verzia ma vysoky krutiaci moment uz od 2tisic ot. tak je to pohodlnejsie na akceleraciu. Auta maju kratke prevody, takze subjektivne dynamicke auto. 2.0 mpi je 25 rocna technologia a co sa tyka spotreby a dynamiky velmi nevydareny motor, ked vw vtedy ponukalo napriklad 1,8T. Inak sa motor aj v zime zahreje do 5 minut na prevadzkovu teplotu ak vsetko funguje ako ma, takze nejake dusenie na 25km je irelevatne. Nahradne diely su snad vsetky v identickej cenovej hladine, okrem teda tej spominanej spojky za 2-nasobnu cenu. Pozor na prve modely z 2008, nemali rvm a park senzory. Inak pozor na klasicke veci ako zadne brzdice po smrti, spojka, odtrhnute tiahlo nivelacie xenonu, capy prednych spodnych ramien, vyschnute horne ulozenie prednych tlmicov a hrdzavy vyfuk. Ostatne veci uz klasicke veci pri kupe jazdeneho auta.
Mně to bylo jasný, že když si konečně auto vyberu, bude v tom čertovina ? já vám to klidně zaplatím. Jen pro mě nemá smysl udělat si to sám bo z toho stejnak budu jalovej ? jak lze vidět, pro auta jsem očividně stvořen nebyl ? ale děkuju za snahu a váš názorAhoj, cena i nájezd auta z inzerátu jsou docela příjemné, až bych řekl podezřeléMechanika na prohlídku určitě s sebou vezmi. Koroze spodku prozradí dost. S takovým nájezdem už se může začít hlásit zavěšení i spojka a ta je u 2,5 citelně dražší, jak zmiňoval @Marek.B Stejně tak zadní brzdy můžou být ještě původní a na výměnu.
Máš jasno s ročním nájezdem, 2,5 si vezme 9 litrů benzínu, tak si snadno spočítáš co tě bude stát těch 17 kW rozdílu ve výkonu.
25 km není kdoví jaká krátká trasa, na které by se nezahřál jakýkoliv motor.
Měl jsem mít předplacené ještě jedno auto na carvertical, ale nedaří se mi tam teď přihlásit.
No paráda, hned jak dovalim dom hodim sem odkaz z verticalu a třeba se dizvíme něco víc. Moc děkujuRVM je hlídání mrtvého úhlu a jde vypnout Projevuje se rozsvícením diody v plastovém krytu u bočních zrcátek. Pokud RVM zaznamená auto a ty zapneš směrovku, ozve se signál. Carvertical se mnou skutečně nespolupracuje. Klidně se tam (nebo kdekoliv jinde) zaregistruj, prověř VIN a dej sem výsledek, můžeme se o tom pobavit. U mého auta byla např. uvedená pojistná událost z DE na boku auta za 1,5-3 tis. EUR, ale těžkou hlavu jsem si z toho nedělal. Tolik v Německu klidně může stát oprava laku na dvou dveřích po incidentu z parkoviště...
Ještě mě napadlo k hlasovému ovládání, resp. BT modulu - pokud po podržení tlačítka na volantu nereaguje, tak je BT modul na výměnu (jde sehnat např. u Mazdagentleman, nebo po bazarech), nespáruješ se s telefonem a bude fungovat handsfree. Já to při koupi nevěděl, tak jsem se připravil o možnost srazit něco z ceny![]()
Chybí tam 9 let a 55 tisíc km historie, což samo o sobě nemusí nic znamenat, ale určitě by bylo vhodné aby ji doložil bazar, stejně tak COC list (pokud nemá český TP), velmi to usnadní registraci.
DěkujuChybí tam 9 let a 55 tisíc km historie, což samo o sobě nemusí nic znamenat, ale určitě by bylo vhodné aby ji doložil bazar, stejně tak COC list (pokud nemá český TP), velmi to usnadní registraci.
Edit: samozřejmě by měl prodejce doložit ideálně celou historii. Jenom ty první roky odpovídají běžnému životu nového auta v záruce a péči autorizovaného servisu.