• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Ale ani nemusí, niekto si dá ťažne namontovať hned, lebo je to výhodnejšie ako dodatočne riešiť montáž a behať navyše další raz po úradoch a napriek tomu to ťažne možno využil 20x za celú dobu...
U GH-čka by ma zaujímal hlavne stav podvozkových dielov čo sa korozie týka, brzdy tiež bývajú riadne zožraté a to sité platí pre výfuk.
Auto môže byť z vonku pekné, to isté z vnútra, ale ked sa začnú riešiť ramená, brzdy, výfuk, tak v tom zahučí 1500€.

Kamoš si teraz bude zhánať ojazdené ramená, možno aj brzdové strmene, pôjde to opieskovať a nazinkovať a bude pokoj. Výfuk poriešime svojpomocne z nereze...
Neviem si nato stale zvyknut, moje gh bude mat 15 rokov, je z AT, jazdilo a jazdi prevazne v meste a nemam na podvozku viditelnu hrdzu nikde, okrem vyfuku. Ani spodne ramena, ani mysky zadnych tlmicov (co ma skoro kazde auto do oranzova), nosniky, prahy, napravnice, lemy, blatniky, B stlpik nikde nic. Nijak sa o to nestaram len par krat za rok chodim na mycku kde to umyva podvozok.
Skor by ma miesto povrchovej hrdze podvozku pri kupe GH zaujimali iste veci financne narocne na vymenu co zvyknu okolo 200tisic km byt aktualne: Spojka (500-600euro), snimac riadenia, sekundarny rozvod (200euro), tlmice (300euro), zadrete zadne brzdice, ulozenie predneho stabiku (lacna oprava, casta zavada ale bez spustenia napravnice neriesitelne), silentbloky a capy prednych spodnych ramien (cap nejde prelisovat, 2 nove ramena 400 euro), mrtvy zosilnovac bose (120 euro) a stav brzd a pneumatik (atypicky japonsky rozmer na gh znamena ze aj noname pneu strednej triedy su drahe jak fas, premiove letne R18 140-150euro/kus, zimne len o malicko lacnejsie)
 
Neviem si nato stale zvyknut, moje gh bude mat 15 rokov, je z AT, jazdilo a jazdi prevazne v meste a nemam na podvozku viditelnu hrdzu nikde, okrem vyfuku. Ani spodne ramena, ani mysky zadnych tlmicov (co ma skoro kazde auto do oranzova), nosniky, prahy, napravnice, lemy, blatniky, B stlpik nikde nic. Nijak sa o to nestaram len par krat za rok chodim na mycku kde to umyva podvozok.
Skor by ma miesto povrchovej hrdze podvozku pri kupe GH zaujimali iste veci financne narocne na vymenu co zvyknu okolo 200tisic km byt aktualne: Spojka (500-600euro), snimac riadenia, sekundarny rozvod (200euro), tlmice (300euro), zadrete zadne brzdice, ulozenie predneho stabiku (lacna oprava, casta zavada ale bez spustenia napravnice neriesitelne), silentbloky a capy prednych spodnych ramien (cap nejde prelisovat, 2 nove ramena 400 euro), mrtvy zosilnovac bose (120 euro) a stav brzd a pneumatik (atypicky japonsky rozmer na gh znamena ze aj noname pneu strednej triedy su drahe jak fas, premiove letne R18 140-150euro/kus, zimne len o malicko lacnejsie)
Vidíš, ja mám taky 15 let a skoro 300tis a povrchovku teda na ramenech mám. Nejhůř jsou na to stabilizační tyčky, ale technik říkal, že zbytečný měnit, je to jen povrchové. Naproti tomu výfuk je původní a svody naprosto v pohodě. Asi je to fakt kus od kusu, ten vyfuk možná tím, žemám jen jeden (1,8), většinou jsou problémy u párových. Jinak brzdy ma údajně měněné , tak snad. Ale já měnil i přední brzdiče TRW.
 
Ten keyless je jedno neštastie, istota je obyčajný klúč...
Nedá sa nevyužívať, jednoducho tam je a automaticky ho používaš
Kamoš mal problém so zamknutím a ten systém je vymyslený úplne na prd a asi aj ten kde je klasický klúč a spínačka.
Jeden zámok nefunguje a všetky ostatné sa ti automaticky odomknú, to sa potom krásne pátra po chybe. Pritom stačilo aby ostal odomknutý len ten problémový a hned sa vie kde sa má hladať chyba.
Je chyba v zámku, alebo v tlačítku, alebo v ovládači, alebo možno aj anténach , no neviem mal som z toho riadny guláš a naštastie to u kamoša vyriešila výmena záku kufrových dverí, ktoré boli poškodené po nehode, teda šli celé druhé dvere vo farbe.
Nevýhoda keyless je v tom že ak začne haprovať elektrický zámok volantu, tak asi ani nenaštartuješ (neviem ako Mazda, ale väčšina áut to tak má)
Ak máš mechaniku, tak pokazenie mechanického zámku volantu sa veru málo objavuje, ja som to naposledy riešil na žiguláku

O keyless si prečítaj na fore, nie je to lacný špás na opravu a vela ludí sa potrápilo.
Ale ked chceš 2,5i tak zasa väčšina má práve keyless
 
Na keyless zlobí jen tlačítka v klikach a to je levná oprava pokud to člověk mění sám
 
Ahoj, vážně přemýšlím že rozšířím svůj mazdí vozový park o šestku GH 2.5.
Zalíbila se mi tahle: https://auto.bazos.cz/inzerat/191412306/mazda-6-gh.php

Dovoz z Německa, takže v ČR žádný servisní záznam, není ještě přihlášená. Prý dovezena pro manželku,ale ta si pak vyhlídla něco jiného (po pravdě tyhle řeči to pro mě spíš zneverohodnuji než naopak).

Ale co je důležité, chtěl jsem se zeptat, zde má někdo možnost zkontrolovat
VIN: JMZGH19L601128077
Případně se dostat k DSR.
Pán ji prý před dovozem prověřoval, ale chci to mít z první ruky než bych tam vůbec vážil cestu.
Díky moc.
 
Tak doplním, povedlo se mi sehnat DSR, která je vedená do cca 120k km (teď to má 200k). Jsem z toho trochu nejistý, německý majitel do servisu jezdil tak všelijak, intervaly garanček (a tedy výměny oleje) lítaly mezi 18 a 28 kkm, ale hlavně ne po roce, ale většinou tak po dvou. Jsou takovéhle intervaly u 2.5 problematické? No a mezi 120 a 200 kkm už jen záznamy z technické, servis zřejmě řešil někdo jiný někde jinde. Ale olej to prej nežere...
Asi to stejně pojedu omrknout a kouknout na celkový stav, podvozek, rez a tak, ale zajímá mě, jestli byste v tom viděli velký problém.
 
Vyzerá pekne, jediné sa zamerať na koroziu od spodku auta...
Servisné knižky sú mne ukradnuté, servisujem si sám.
Ja nie som tak bohatý aby som to nechal na servis a ešte sa časovo prispôsoboval a potom mi tam auto aj tak dva dni stálo
 
To jo, ale servisní historie u nákupu vs. následný servis vlastního auta jsou dvě rozdílný věci. Já si na Miatě dělám spotřební věci, olej, filtry, desky apod., nikdo mi to nikde neorazítkuje, ale do větších akcí se bez zvedáku nepouštím. Jestli to myslíš tak, že předchozí majitel radši preventivně půlil interval, měnil po 10 a tím pádem mu chybí záznamy v DSR, tak k tomu jsem dost skeptický, nemyslím si, že západní Němci, co si koupí funglovku za 30,000 eur takhle fungujou.
 
To určite nie, ľudia sa naopak tešia že stačí vymeniť olej napríklad po 30tkm a ešte si to budú obhajovať, lebo dnes sú kvalitnejšie oleje...

Beriem to tak, že to servisoval v nejakom lacnejšom menšom servise, ktorý neriešil razítka. Tie razítka majú význam dokedy je auto v záruke
 
Ja jsem třeba koupil Mazdu takovou, která nikdy nebyla v origo servisu ani u prvního majitele v Německu. Takže v servisní knížce ani jeden záznam.
Divný co? :D ale lidé jsou různí.

Za mě rozhoduje stav ;)
 
No to je samozřejmě jiná, a neříkám, že se takova auta nenajdou nebo že jsou horší, často naopak, ale původní otázka zněla jinak. Tedy zda byste prokazatelné výměny v intervalu 18-28kkm a 1.5 až 2 roky minimálně v prvních 120 tisících nájezdu vnímali jako potenciální problém.
 
Dohodni sa že auto zoberiete na emisnú kontrolu, ak legálne prejde tak nemusíš mať obavy.
Ak bude problém na emisnej tak vieš že niečo nie je v poriadku
 
Nebo koukni přes nalívací víčko oleje na vačku se světlem. Prostor a vacka by měl být stříbrnej a lrhce pokryté olejem. Pokud jsou někde tmavý místa tak se to ještě dá, pokud je tam ale vyloženě černý bahno tak ruky pryč. Stejně tak měrka - tam kde je problém, je na ni napečenej karbon
 
Back
Top