• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Ale ani nemusí, niekto si dá ťažne namontovať hned, lebo je to výhodnejšie ako dodatočne riešiť montáž a behať navyše další raz po úradoch a napriek tomu to ťažne možno využil 20x za celú dobu...
U GH-čka by ma zaujímal hlavne stav podvozkových dielov čo sa korozie týka, brzdy tiež bývajú riadne zožraté a to sité platí pre výfuk.
Auto môže byť z vonku pekné, to isté z vnútra, ale ked sa začnú riešiť ramená, brzdy, výfuk, tak v tom zahučí 1500€.

Kamoš si teraz bude zhánať ojazdené ramená, možno aj brzdové strmene, pôjde to opieskovať a nazinkovať a bude pokoj. Výfuk poriešime svojpomocne z nereze...
Neviem si nato stale zvyknut, moje gh bude mat 15 rokov, je z AT, jazdilo a jazdi prevazne v meste a nemam na podvozku viditelnu hrdzu nikde, okrem vyfuku. Ani spodne ramena, ani mysky zadnych tlmicov (co ma skoro kazde auto do oranzova), nosniky, prahy, napravnice, lemy, blatniky, B stlpik nikde nic. Nijak sa o to nestaram len par krat za rok chodim na mycku kde to umyva podvozok.
Skor by ma miesto povrchovej hrdze podvozku pri kupe GH zaujimali iste veci financne narocne na vymenu co zvyknu okolo 200tisic km byt aktualne: Spojka (500-600euro), snimac riadenia, sekundarny rozvod (200euro), tlmice (300euro), zadrete zadne brzdice, ulozenie predneho stabiku (lacna oprava, casta zavada ale bez spustenia napravnice neriesitelne), silentbloky a capy prednych spodnych ramien (cap nejde prelisovat, 2 nove ramena 400 euro), mrtvy zosilnovac bose (120 euro) a stav brzd a pneumatik (atypicky japonsky rozmer na gh znamena ze aj noname pneu strednej triedy su drahe jak fas, premiove letne R18 140-150euro/kus, zimne len o malicko lacnejsie)
 
Neviem si nato stale zvyknut, moje gh bude mat 15 rokov, je z AT, jazdilo a jazdi prevazne v meste a nemam na podvozku viditelnu hrdzu nikde, okrem vyfuku. Ani spodne ramena, ani mysky zadnych tlmicov (co ma skoro kazde auto do oranzova), nosniky, prahy, napravnice, lemy, blatniky, B stlpik nikde nic. Nijak sa o to nestaram len par krat za rok chodim na mycku kde to umyva podvozok.
Skor by ma miesto povrchovej hrdze podvozku pri kupe GH zaujimali iste veci financne narocne na vymenu co zvyknu okolo 200tisic km byt aktualne: Spojka (500-600euro), snimac riadenia, sekundarny rozvod (200euro), tlmice (300euro), zadrete zadne brzdice, ulozenie predneho stabiku (lacna oprava, casta zavada ale bez spustenia napravnice neriesitelne), silentbloky a capy prednych spodnych ramien (cap nejde prelisovat, 2 nove ramena 400 euro), mrtvy zosilnovac bose (120 euro) a stav brzd a pneumatik (atypicky japonsky rozmer na gh znamena ze aj noname pneu strednej triedy su drahe jak fas, premiove letne R18 140-150euro/kus, zimne len o malicko lacnejsie)
Vidíš, ja mám taky 15 let a skoro 300tis a povrchovku teda na ramenech mám. Nejhůř jsou na to stabilizační tyčky, ale technik říkal, že zbytečný měnit, je to jen povrchové. Naproti tomu výfuk je původní a svody naprosto v pohodě. Asi je to fakt kus od kusu, ten vyfuk možná tím, žemám jen jeden (1,8), většinou jsou problémy u párových. Jinak brzdy ma údajně měněné , tak snad. Ale já měnil i přední brzdiče TRW.
 
Ten keyless je jedno neštastie, istota je obyčajný klúč...
Nedá sa nevyužívať, jednoducho tam je a automaticky ho používaš
Kamoš mal problém so zamknutím a ten systém je vymyslený úplne na prd a asi aj ten kde je klasický klúč a spínačka.
Jeden zámok nefunguje a všetky ostatné sa ti automaticky odomknú, to sa potom krásne pátra po chybe. Pritom stačilo aby ostal odomknutý len ten problémový a hned sa vie kde sa má hladať chyba.
Je chyba v zámku, alebo v tlačítku, alebo v ovládači, alebo možno aj anténach , no neviem mal som z toho riadny guláš a naštastie to u kamoša vyriešila výmena záku kufrových dverí, ktoré boli poškodené po nehode, teda šli celé druhé dvere vo farbe.
Nevýhoda keyless je v tom že ak začne haprovať elektrický zámok volantu, tak asi ani nenaštartuješ (neviem ako Mazda, ale väčšina áut to tak má)
Ak máš mechaniku, tak pokazenie mechanického zámku volantu sa veru málo objavuje, ja som to naposledy riešil na žiguláku

O keyless si prečítaj na fore, nie je to lacný špás na opravu a vela ludí sa potrápilo.
Ale ked chceš 2,5i tak zasa väčšina má práve keyless
 
Na keyless zlobí jen tlačítka v klikach a to je levná oprava pokud to člověk mění sám
 
Back
Top