• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Tenhle motor běžně udělá při správné údržbě na jedny vstřiky a jedno turbo půl mega.
To je dost možné. Chlap má s tímto motorem při najetých 320k ještě i původní DPF a úplně v pohodě 😅
 
To kolko má nejaký jednotlivec natočené a všetko pôvodné je úplne nepodstatné.
Podstatné je že je na bazoši plná prdel kusov kde je problém, podstatné je to že kvôli poruchovosti majú velmi nízku cenovku a aj väčšina áut na rozpredaj je práve s kachlovým motorom.

Pri dnešných cenách servisov je kúpa takého diesla úplné šialenstvo a nešiel by som do toho ani ja čo nemám lavé ruky a kopec roboty si urobím sám.
Jednoducho nie je to lacnejšia vozba!!! Ja nepočítam kolko ušetrím na 100km, ja počítam celkové prevádzkové náklady.

Horových scenárov poznam 10-tky, kamoš čo kúpil teraz GH 2,5i nasypal do Grand Vitary 5000€ za tri roky, vkuse niečo, další si kúpil krásnu 320D 2014 a behom mesiaca vyskočil problém s DPF a len DPF cez autorizák 1550€ (neznačkové 500€), tak to nejak polepil a pustil do sveta...

Ja vždy hovorím, že obetovať 50€ mesačne naviac na benzín bolí vždy menej ako sa tešiť že sa vozím za 6l nafty a potom bum a je to za 1200€...
 
On hlavní problém u nafty je zanedbaná údržba - jezdím za levno a o nic se nestarám a pak jejda problém. Jak jsem psal už několikrát - v bývalé práci jsme měli 3 tyhle 2.2 a všechny najely přes 400tkm bez problémů - dlouhý trasy a pravidelná údržba (hlavně olejová)
 
A to je problém, lebo ludia ignorujú to že sa majú jazdiť dlhé trasy, kludne jazdia aj okolo komína, alebo jazdy zhruba 20+20km, lebo to "údajne" stačí aby sa aj diesel zahrial (každý hladá to čo potrebuje aby si kúpu diesla obhájil). Alebo že ide raz za dva týždne 200km...
Údržba - ja neviem aký majú interval na olej, ale bežne sa ludia tešia z dlhého intervalu a zasa si to obhajujú že "vraj kvalitnejšie oleje sa dnes používajú"

A k tomu že sa o nič nestarám - no ono to je tak že auto stále chodí a postupne sa sanie zakarbonuje, to isté EGR, vstrekovače prestanú časom ideálne rozprašovať a už to začína, začnú prvé problémy s DPF. takže sa ide najskôr na čistenie a čistenie samozrejme nepomáha, lebo sa neodstránil problém...
Najhoršie že opravy letia cez 1000€ ako nič, tak sa začne riešiť ako vykuchať, alebo úplne odstrániť DPF, lebo je drahé, repasovať vstrekovače sa tiež nikomu nechce lebo to je drahé ...

A pritom každý by chcel ideálne také auto čo sa nejmenej kazí a má najlacnejšiu údržbu. Každý sa spolieha na to že ked kúpi dobrý kus, tak bude jazdiť spokojne.
Kto je aspon trochu technicky zdatný a chápe ako systém DPF funguje, vie čo približne stojí potom oprava tak si to jednoducho nekúpi.
PS: ako som už 2x spomenul, treba sa zamyslieť prečo sú dieslové Mazdy lacné...
Nie, nie je to preto že sa na kupujúceho zrovna usmialo šťastie a natrafil na auto za smiešnu cenu.
 
Zdravím,potřeboval by jsem prosím poradit. Mám možnost koupit 6gh 2,5. Auto je po velkém servisu,je tam udělaná zadní náprava a zadní brzdy,přední spodní ramena,v květnu nová STK a spoustu dalších věcí,z výbavy chybí jen navigace. Vypadá to,že majitel se o auto staral. Problém je v tom,že je na autě špatný snímač točivého momentu řízení,majitel to přiznal,je to dle něj zohledněno i v ceně. Na auto jsem se ještě nebyl podívat,bude na prodej až v červenci. Tak by mne zajímalo,jak velkej je to průser,jak složitá je oprava ,protože jsem ten snímač na žádných eshopech s díly nenašel ani nevím,kde ho v katalogu hledat,že by jsem si to našel podle čísla dílu . Děkuji za odpověď.
 
Asi myslíš snímač uhol natočenia volantu = teda slimák pod volantom, to nie je zložitá vec a ani drahá.
Až by mi bolo divné keby to majitel nevymenil a predával bez závad.
Takže či nebude ten problém hlbší
 
Asi myslíš snímač uhol natočenia volantu = teda slimák pod volantom, to nie je zložitá vec a ani drahá.
Až by mi bolo divné keby to majitel nevymenil a predával bez závad.
Takže či nebude ten problém hlbší
Napsal přímo snímač točivého momentu řízení,prý kvůli tomu táhne auto mírně do prava,ale nejde to moc ani poznat,nový by měl stát kolem 7000 a že je to takový až standartní problém u těchto aut. Moc sem o tom nenašel,tak se ptám tady .
 
No problém je že musí rám pod motorem s napravou ven - řízení je navrchu na tom rámu nad napravnicí a pak už jde lehce vyměnit - na obrázku je z poloviny schovanej za levým ( řidičovým) tlumičem senzor natočení není pod volantem jak u jinych aut!

A pokud má auto najeto 150 tkm a víc, tak bych doporučil při tom udělat i spojku - mechanik bude zřejmě stejně shazovat převodovku dolů z auta. Jen se priprav na její cenu, u 2.5 je podstatně vyšší než u 2.0 (a ano ta cena je opravdu bez setrváku jen za klasickou sadu :D)

Mazda-6-2011-1600-42.jpg
 
Caute vsetci, som tu novo zaregistrovany od dnes a prisiel som ku vam sa poradit.. Zvazujem kupu jazdenky, dnes ma zaujala jedna mazda je na LPG. co si myslite o tomto, naco si dat vseobecne pozor pri kupe jazdenych mazd.. doteraz som bol verny fordom ale chcem nieco vacsie.
budem vdacny za kazdu reakciu :)

 
S přímazem, proč ne. Je vidět, že na té instalaci někdo nešetřil.
 
Zober auto na test emisií či prejde, ak prejde kludne zober. Ak neprejde tak ťa čakajú investície a dnes je servis ku-rwa drahý špás...
Taktiež kontrola podvozku aj napriek tomu že karoséria vyzerá OK, tak dosť bývajú zožrané všetky ramená koroziou, nie je to najmladšie auto a znova zopakujem servis je dnes drahý.
Pre výfuk platí to isté...
Ked sa kamoš obzeral po GH facelift, tak 7000€ bolo na spodnej hranici, toto je predFL, teda staršie = nižšia cena, ale aj tak by som bol mimoriadne opatrný.
Mne by trochu vadilo že nemá vyhrievané sedačky
 
Zdravím,

mám v merku 2.5i v kombíku. Potřeboval bych od Vás poradit.
Samozřejmě z fotek se to blbě poznává, ale jaký na vás dělá první dojem - tento kus se mi zamlouvá :


Co myslíte?

Děkuji za odpovědi
 
Podle fotek se mi to autko moc líbí.Krásná barva,výtečná motorizace a výbava.Důležité je zkontrolovat spodek, a hlavně nápravnice a zadní ramena ,zda nejsou zkorodované.
 
zatial Vam vsetkym dakujem za reakcie, piatok pripadne cez vikend to pojdem pozriet a snad bude OK a stanem sa plnohodnotnym clenom mazdaklanu :)
 
Zdravím,

mám v merku 2.5i v kombíku. Potřeboval bych od Vás poradit.
Samozřejmě z fotek se to blbě poznává, ale jaký na vás dělá první dojem - tento kus se mi zamlouvá :


Co myslíte?

Děkuji za odpovědi
Pri tom najazde a taznom zariadeni bude spojka na 99 percent pred vymenou napriklad.
 
Ale ani nemusí, niekto si dá ťažne namontovať hned, lebo je to výhodnejšie ako dodatočne riešiť montáž a behať navyše další raz po úradoch a napriek tomu to ťažne možno využil 20x za celú dobu...
U GH-čka by ma zaujímal hlavne stav podvozkových dielov čo sa korozie týka, brzdy tiež bývajú riadne zožraté a to sité platí pre výfuk.
Auto môže byť z vonku pekné, to isté z vnútra, ale ked sa začnú riešiť ramená, brzdy, výfuk, tak v tom zahučí 1500€.

Kamoš si teraz bude zhánať ojazdené ramená, možno aj brzdové strmene, pôjde to opieskovať a nazinkovať a bude pokoj. Výfuk poriešime svojpomocne z nereze...
 
Ta 2,5 vypadá dobře. Zkontroluj svítivost tech předních světel. Divný, že si pořídil 2,5 litr a za 2 roky dal jen 9tis, ale možné je vše. Tyhle sport verze jsou fakt pěkné.
 
Ta 2,5 vypadá dobře. Zkontroluj svítivost tech předních světel. Divný, že si pořídil 2,5 litr a za 2 roky dal jen 9tis, ale možné je vše. Tyhle sport verze jsou fakt pěkné.
Nechal si ji dovést od známého. V neděli se na ni jedu podívat, tak se uvidí. Prý podvozek je lehce rezavý, ale nic strašného. Až to uvidím na vlastní oči, tak tomu budu věřit. Nicméně dodal, že není funkční keyless u řidiče, což mi až tolik nevadí, jelikož bych ho stejně nevyužíval. Spíš aby nebyl problém někde jinde. Webasto nepoužíval.
Na ty světla mrknu, dikes ;)
 
Back
Top