@dawe Po vypnutí motoru je slyšet "bzučení" klapky saní jak je chvíli po chcípnutí ještě pootevřená a pak udělá test sama sebe, což je naprosto normální. Že je v zimě hlasitější bych považoval za normální.
Další zvuk co je běžně slyšet po vypnutí motoru u tlačítkového zapalování je,když se otevřou dveře (člověk po chcípnutí z auta vystupuje), zamknutí volantu. To ve větší zimě a při "nějakym natočení volantu" je slyšet o něco víc než za tepla a když ten volant mám v poloze že zámek přesně zapadne.
Na divný zvuky head-up displaye bych se informoval v mazdě jestli není serviska. Třeba na M3BM byla serviska že u některých modelů se head-up třásl (u toho mohl vydávat i zvuky) a oprava byla jednoduchá. Nemusí se to týkat všech aut,protože třeba tohle se týkalo podle VIN i mě,ale přitom mě head-up nic takovýho nedělal,tak jsem to neřešil.
K resetu MZD,tak to vůbec neřeš. To je centrální mozek lidstva z jiné galaxie se svojí vlastní inteligencí. Jediné co můžeš zkusit je přehrát soft mzd na nějakou stabilnější verzi (jestli taková vůbec existuje). Pro mě je zatím asi "nejstabilnější" (ale rozhodně ne nejpovedenější) verze 56.00.230 u který jsem nakonec i zůstal. Upgrade nebo Downgrade jde udělat i před barákem nebo samozřejmě mazdě za nějaký ten bakšiš. Jedině, pokud máš auto ještě v záruce a řekneš že máš problém s MZD (pořád se resetuje, vymyslíš si nějakej problém s připojenim telefonu atd...),tak ti to v záruce přehrajou na nejnovější verzi nebo prostě jen přeinstalujou. Jinak když osobně vzpomenu na nějakou ze starších verzí (mám pocit 33.xx.xxx),tak tam se mi mzd resetoval za tepla i studena, v noci i ve dne, tam to bylo prostě tak náhodný a nahodilý a častý, že škoda mluvit. Proto po zkoušení jsem zůstal u tý 56.00.230