Lubos1: Naprosto chápu tvůj postoj. Měl jsem to naprosto stejně a dlouho jsem do přestavby nešel. Nyní jsem, ale změnil stanovisko, že za dodělávání xenonů do paraboly by se měly brát papíry.
Když se dodělá xenon do čočky a všechno se vzorně nastaví a otestuje, tak jsme někde jinde.
Velkou slabinou mazdy 6 první generace jsou světla, hlavně halogeny. Jelikož mám období, kdy jezdím hodně ve tmě, tak jsem se musel konat a zlepšit tento prvek aktivní bezpečnosti. Po tom co jsem měl několik skoronehod z důvodu, že jsem prostě neviděl včas překážku provozu..
Moje přestavba nespočívala jen v přehození žárovek a traf. Dělal jsem to trocha důkladněji (viz. foto). Po té se světla nastavovala a testovala i na silnici v provozu, kdy jsme proti sobě jezdili a zkoušeli osvit protijedoucího vozu.
Vše je nyní v naprosto regulérním stavu. Mohou to dosvědčit i účastníci srazů. Žádné z protijedoucích aut na mě zatím za celou dobu co světla mám nebliknulo. Dokonce i policejní kontroly proběhly bez sebemenšího problému.
A hlavně konečně vidím z auta a mohu jezdit o dost bezpečněji a nebát se, že někoho nebo něco v noci srazím. O čemž ukazuje třeba poslední foto, kde je vidět, že obyč halogeny byly úplně přesvíceny (špatná kvalita, ale je tam vidět to co je potřeba).
Takže to asi tak k této problematice
edemsx: Přesně moje slova
