- 1 385
kontakt:
Autocentrum Duba, s.r.o. , Jeremiášova 2599/1a, 150 00 Praha 13 http://www.autojeremiasova.cz/kontakty.html
Jel jsem tam ohledně reklamace začínající koroze na vnitřku lemu pátých dveří u GH kombi. Shodou okolností tam byl přede mnou človíček se stejným vozem a stejnou závadou na reklamaci.... vše si vyfotili a že mi dají vědět. Po týdnu přišlo stanovisko, že reklamaci neuznávají z důvodu, cituji:
- záruka na lak karoserie a povrchovou korozi je 36 měsíců
- neprovedena kontrola karoserie, dle smluvních podmínek v Záruční knížce, je nutná kontrola a následně případné řešené poškození každých 12 měsíců od uvedení do provozu
- proto nemůže být bohužel Vaše reklamace uznána a posouzena jako oprávněná...
Vozidlo bylo dotaženo z NL a mělo řádně vedenou servisku, což mi potvrdili i v Mazda ČR.
Takže asi takto. Jinak ochota personálu pochopitelně na jedničku, na to jsou školený báječně. Kafe a sušenku dostanete hned při příchodu, ale uznat reklamaci se již už jaksi nechce.
Autocentrum Duba, s.r.o. , Jeremiášova 2599/1a, 150 00 Praha 13 http://www.autojeremiasova.cz/kontakty.html
Jel jsem tam ohledně reklamace začínající koroze na vnitřku lemu pátých dveří u GH kombi. Shodou okolností tam byl přede mnou človíček se stejným vozem a stejnou závadou na reklamaci.... vše si vyfotili a že mi dají vědět. Po týdnu přišlo stanovisko, že reklamaci neuznávají z důvodu, cituji:
- záruka na lak karoserie a povrchovou korozi je 36 měsíců
- neprovedena kontrola karoserie, dle smluvních podmínek v Záruční knížce, je nutná kontrola a následně případné řešené poškození každých 12 měsíců od uvedení do provozu
- proto nemůže být bohužel Vaše reklamace uznána a posouzena jako oprávněná...
Vozidlo bylo dotaženo z NL a mělo řádně vedenou servisku, což mi potvrdili i v Mazda ČR.
Takže asi takto. Jinak ochota personálu pochopitelně na jedničku, na to jsou školený báječně. Kafe a sušenku dostanete hned při příchodu, ale uznat reklamaci se již už jaksi nechce.
Poslední úprava: