• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Stage 1 MPS zkušenosti

  • Vlákno založil Vlákno založil wrecko
  • Datum založení Datum založení

wrecko

člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
Zprávy
30
Ahoj :) , není přifouknutí ze 191kw na 228kw pro motor moc velká zátěž ?:D a 455nm na polosy ? :D jako dost se mi to líbí ale mám strach že se mi pak kára rozletí :D
 
Ahoj :) , není přifouknutí ze 191kw na 228kw pro motor moc velká zátěž ?:D a 455nm na polosy ? :D jako dost se mi to líbí ale mám strach že se mi pak kára rozletí :D
Podobné (i řečnické) otázky jsou typické. To si musíš rozhodnout sám, je to tvoje auto, já nikoho přemlouvat k ničemu nebudu, v tom jsem jaksi nekompromisní.
Obecně - asi záleží, jakým způsobem to používáš. Plný plyn na jedničku, pustit spojku, mít obuté lepivé slicky, to vše najednou poloosám určitě dobře neudělá. Ten výkon je hranice toho, co dotlačí sériové turbo, vstřiky atp.
 
Podobné (i řečnické) otázky jsou typické. To si musíš rozhodnout sám, je to tvoje auto, já nikoho přemlouvat k ničemu nebudu, v tom jsem jaksi nekompromisní.
Obecně - asi záleží, jakým způsobem to používáš. Plný plyn na jedničku, pustit spojku, mít obuté lepivé slicky, to vše najednou poloosám určitě dobře neudělá. Ten výkon je hranice toho, co dotlačí sériové turbo, vstřiky atp.
Rozumím :) ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí :) auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?
Tohle jsem chtěl slyšet ? a co všechno zvládneš povypínat ? Případně pozapínat ?? mám v plánu vyhodit sedačky a volant tak mi tam asi budou svítit airbagy zvládneš to vypnout ??
 
Rozumím :) ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí :) auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?
Lukášovi Pawlasovi jsem dělal nějaké MPS pro lidi, co jim to opravoval, jezdí to naprosto OK.

Pokud budou svítit airbagy, jistě se to nebude týkat řídící jednotky motoru.
 
Pokud budou svítit airbagy, jistě se to nebude týkat řídící jednotky motoru.
Aha :) a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel
od novyho roku nastal docela zasadni problem na mereni emisi, docela bych zvazoval, jestli tam ten katik nenechat, pripadne byt pripravenej na to, ze ho budes muset vratit zpet. zrovna ted to resim u naftovyho GH, kde nekdo provrtal DPF a je to zatim nerealny projit emisema :-/
Budu to přehazovat na stk :)
 
Aha :) a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel
od novyho roku nastal docela zasadni problem na mereni emisi, docela bych zvazoval, jestli tam ten katik nenechat, pripadne byt pripravenej na to, ze ho budes muset vratit zpet. zrovna ted to resim u naftovyho GH, kde nekdo provrtal DPF a je to zatim nerealny projit emisema :-/
Budu to přehazovat na stk :)
Ano, HO2S jde vypnout.
 
A nebudeš mít někdy cestu přes Zlín ? Chtěl bych tu lambdu vypnout a pops and bang :) stím výkonem si pořád nejsem jistý :)
Kde zrovna jsem, je na mém profilu. Ze Zlína má ode mě Stage 1 nějaký kámoš Filipa Ševečka.
 
Dnes nahrána Stage 1 a fakt čumím jak se to auto změnilo, je takové ještě víc brutální :-D Vřele doporučuji mistra @shr3k
 
Dnes nahrána Stage 1 a fakt čumím jak se to auto změnilo, je takové ještě víc brutální :-D Vřele doporučuji mistra @shr3k
Zdravím, to bylo na ty M3 MPS ne, na kolik to vyleze v konikách a Nm?
Potom se tady někdo ptal na spotřebu, což by mě taky zajímalo konkrétně u MPS. Shr3k psal, že logicky s výkonem vzroste spotřeba, ale někde jsem na fóru MPS četl, že se dá poladit výkon nahoru a spotřeba dolu nebo jenom jedno při zachování druhyho (obecně to nabízí i chiptuningari), ten člověk měl cestu z jihu Čech do Mělníku nebo kam za asi 7,5l nebo co. Já jezdím pro zábavu 50% točím a 50% klid, tak to nejde úplně porovnat...mám průměrku 11,5l (na palubce) a na to jeho bych se v klidu podle mě nedostal 😜 Dik za reakci.
 
Poslední úprava:
Stage 1 MPS 302 koní/452 Nm sériový hardware
Dík, to je hezký 🙂 Když by to bylo pořád s podobnou spotřebou...
Jinak s tou spotřebou se teda ani v určitým spektru otáček nic pozitivního dělat nedá? Že ty chiptuningari to inzerují...že by kecali? 🤔
 
Ne nedá, ano kecají. To platí jen pro nějaké specifické podmínky a úpravy dieselů a to jen v případě vyššího vstřikovací tlaku. Jinak je to kravina, perpetuum mobile nikdo nevymyslel.
 
Ne nedá, ano kecají. To platí jen pro nějaké specifické podmínky a úpravy dieselů a to jen v případě vyššího vstřikovací tlaku. Jinak je to kravina, perpetuum mobile nikdo nevymyslel.
Je pravda, že by to jinak automobilky udělali asi hned, když hledají všemožně způsoby, jak snížit spotřebu při max. vykonu... Jenom by mě zajímala úměra, tzn. jestli se dá říct, že třeba 50 koni navíc je třeba 0,5 litrů paliva nebo tak nějak (orientačně). Dik
 
Záleží přece na tom, na kolik to využíváš. Mrkni se na aktuální spotřebu v otáčkách nejvyššího výkonu na plný plyn a pak jednoduše připočti těch pár procent.
 
Záleží přece na tom, na kolik to využíváš. Mrkni se na aktuální spotřebu v otáčkách nejvyššího výkonu na plný plyn a pak jednoduše připočti těch pár procent.
Jasně, průměrná je o tom využívání. Takže se dá i u turbo motoru pracovat +- s přímou úměrou. Pro zajímavost to někdy zkusím, ta aktualka bude u MPSa asi šílený číslo 😜
 
Back
Top