Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Podobné (i řečnické) otázky jsou typické. To si musíš rozhodnout sám, je to tvoje auto, já nikoho přemlouvat k ničemu nebudu, v tom jsem jaksi nekompromisní.Ahoj , není přifouknutí ze 191kw na 228kw pro motor moc velká zátěž ? a 455nm na polosy ? jako dost se mi to líbí ale mám strach že se mi pak kára rozletí
Rozumím ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?Podobné (i řečnické) otázky jsou typické. To si musíš rozhodnout sám, je to tvoje auto, já nikoho přemlouvat k ničemu nebudu, v tom jsem jaksi nekompromisní.
Obecně - asi záleží, jakým způsobem to používáš. Plný plyn na jedničku, pustit spojku, mít obuté lepivé slicky, to vše najednou poloosám určitě dobře neudělá. Ten výkon je hranice toho, co dotlačí sériové turbo, vstřiky atp.
Lukášovi Pawlasovi jsem dělal nějaké MPS pro lidi, co jim to opravoval, jezdí to naprosto OK.Rozumím ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?
Aha a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordelPokud budou svítit airbagy, jistě se to nebude týkat řídící jednotky motoru.
Ano, HO2S jde vypnout.Aha a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel
od novyho roku nastal docela zasadni problem na mereni emisi, docela bych zvazoval, jestli tam ten katik nenechat, pripadne byt pripravenej na to, ze ho budes muset vratit zpet. zrovna ted to resim u naftovyho GH, kde nekdo provrtal DPF a je to zatim nerealny projit emisema :-/
Budu to přehazovat na stk
A nebudeš mít někdy cestu přes Zlín ? Chtěl bych tu lambdu vypnout a pops and bang stím výkonem si pořád nejsem jistýAno, HO2S jde vypnout.
Kde zrovna jsem, je na mém profilu. Ze Zlína má ode mě Stage 1 nějaký kámoš Filipa Ševečka.A nebudeš mít někdy cestu přes Zlín ? Chtěl bych tu lambdu vypnout a pops and bang stím výkonem si pořád nejsem jistý
Zdravím, to bylo na ty M3 MPS ne, na kolik to vyleze v konikách a Nm?Dnes nahrána Stage 1 a fakt čumím jak se to auto změnilo, je takové ještě víc brutální Vřele doporučuji mistra @shr3k
Stage 1 MPS 302 koní/452 Nm sériový hardwareZdravím, to bylo na ty M3 MPS ne, na kolik to vyleze v konikách a Nm?
Dík, to je hezký 🙂 Když by to bylo pořád s podobnou spotřebou...Stage 1 MPS 302 koní/452 Nm sériový hardware
Je pravda, že by to jinak automobilky udělali asi hned, když hledají všemožně způsoby, jak snížit spotřebu při max. vykonu... Jenom by mě zajímala úměra, tzn. jestli se dá říct, že třeba 50 koni navíc je třeba 0,5 litrů paliva nebo tak nějak (orientačně). DikNe nedá, ano kecají. To platí jen pro nějaké specifické podmínky a úpravy dieselů a to jen v případě vyššího vstřikovací tlaku. Jinak je to kravina, perpetuum mobile nikdo nevymyslel.
Jasně, průměrná je o tom využívání. Takže se dá i u turbo motoru pracovat +- s přímou úměrou. Pro zajímavost to někdy zkusím, ta aktualka bude u MPSa asi šílený číslo 😜Záleží přece na tom, na kolik to využíváš. Mrkni se na aktuální spotřebu v otáčkách nejvyššího výkonu na plný plyn a pak jednoduše připočti těch pár procent.