mel jsem to same a byl povoleny konektor s dratama co vede do řidici jednotky za autobaterii ušetřeno 35000kč co mi řekli v servisuTo s tou pozici daleko od domu a detmi vzadu chapu. Nicmene v tom horsim scenari sis uz po ceste domu mohl "vydelat" na druhy motor. A to mas jeste dobry, protoze ten se daval casteji a v zasade v nejake obmene do vice aut (nevim na kolik byly jine, ale v zasade je to asi porad to stejny jako verze 107kw co byla snad uz ve dvojkovem Mondeu, trojkovem Mondeu, Volvech, Focusech, Mazde 5 atd.-to vi Max6, ja to nevim) Kdyby jsi mel 2.5i, tak by se ti ten motor jako kus shanel citelne hur. Tak ci onak nikdo asi nechce menit svuj motor za nejakou cizi srajdu z vrakace, nekde to shanet, prepravovat k autu, ted to prehazovat..
Jak to realne je ted nevi nikdo. Dost mozna jen cidlo. Muze klidne byt. Kazdopadne s tim fakt nejezdi. Pokud mas dobre povinne ruceni, do servisu to nech odtahnout. Ja mam tyhle veci zadarmo do 200km.
Ty v zasade potrebujes, aby ti nekdo misto cidla tlaku oleje nejlepe strcil tlakomer a zmeril to takhle manualne. (https://granex.cz/yato-souprava-k-mereni-kompresniho-tlaku-oleje-12ks-0-35bar-yt-73030)
Trochu te na druhou stranu chci uklidnit dvema pripady
1) koupil jsem Astru A, 1.7TD (Isuzu) a neresil nic-ani jsem to auto nijak nekontroloval. Tyden jsem jezdil. V zatackach mi zacalo blikat mazani, dojedu na pumpu, koupim litr oleje,naleju to tam. Nic. Naleju druhou flasku, nic...merka furt sucha. Koukam pod auto,sucho. Naleju treti flasku a konecne neco na merce. Auto pak dal jezdilo kdovijak dlouho.
2) Vyfasoval jsem Golfa 3, 1.9td, 5L kanystr oleje a frajer mi rika-jed do Prahy, zere to dost olej ale mas to dolite na MAX, v Praze to zkontroluj a dolij. Jedu si 130 a u Velkeho Mezirici v pulce cesty blik a byla tam. V tu vterinu (OKAMZITE) jsem to vypnul, doklouzal v odstavnym, zastavim, merka sucha (po 150km!!!), dolil jsem mozna 3.5L a startovat se mu fakt nechtelo (uz to bylo maznuty a to jsem to vypnul fakt naprosto okamzite-vterina max), nakonec se motor parkrat prevalil jak to trochu schladlo,naskocil a jelo se dal. Jezdilo to jeste asi rok a frajer co to koupil (o spotrebe oleje vedel) doleval snad denne/obden olej. Asi prvni hybrid na Morave. Zralo to i olej i naftu odhadem tak 1:1 ??? Tédéčko s provoznimi naklady benzinoveho osmivalce ?