- 89
zdravim,
jdu si sem trochu postezovat a i taky o pomoc jak dal..
od podzimu minuleho roku pozoruji na sve mazde cukani pri studenem motoru - cca kolem 1700 otacek auto pri jizde pocukava..jakmile se otacky zvednou nad 2000, cukani mizi a mizi zcela pri ohratem motoru..objevuje se take (opet pri studenem motoru) znacne cukani na !volnobeh!, tzn sednu do auta, vyradim, nastartuju studeny motor (opet zase studeny motor), vytocim motor opet do cca 1700 otacek a cele auto se chveje jak blazen,a to vsechno na volnobeh..opet to vse konci zahratym motorem..aby toho nebylo malo, vsilm jsem si pres forscan, ze me DPF prave od podzimu zacina vypalovat strasne brzo, prumer je nejakych 100-130km pri naplneni hodnoty pm_gen 6.00g..strasne rychle se zveda pm_gen, staci vyjet kopec s podrazenou trojkou pod plynem a hodnota pm_gen vyskoci az o 1g, coz je neskutecne, nic takoveho se nedelo..
normalne se mi DPF vypalovalo 280-350 km..
samozrejme forscan mi neukazuje zadne chyby..vim, ze to neni poradna diagnostika, ale chyba na motoru neni..
je potreba rict, ze mam mechanicky zaslepeny EGR ventil a ciplou jednotku od @shr3k , coz jsou ale veci, ktere se delali na jare minuleho roku..
uz me to vazne stve, takze jsem to chtel zacit resit se svym mechanikem, ale ten nezveda nikomu telefony, nefunguje ci co..tak rikam, ze to dam klukum z Mazda Pavlice, borci jsou znaly a budou vedet..volal jsem, popsal problem a borec me rekl, ze to chce chemicke cisteni DPF..nejsem mechanik, ale nejak moc nechapu to, ze kdyz je teoreticky problem v motoru, tak chemicke vycisteni DPF asi nevyresi problem, nebo jo..? nechci zpochybnovat jejich usudek, ale nezda se mi..
koho mam na jizni morave najit, kdo rozumi mazdam a ma snahu jit po problemu a ne hned neresit cisteni DPF? chapu, ze kondici DPF to jiste pomuze, ale jak rikam, problem je nejspis v motoru..
vstriky, turbo, zhavice..? nebo DPF a cukani s chvenim auta je normalni?
diky za nazory
GH 2.2 mzrcd 120kw 180t km
jdu si sem trochu postezovat a i taky o pomoc jak dal..
od podzimu minuleho roku pozoruji na sve mazde cukani pri studenem motoru - cca kolem 1700 otacek auto pri jizde pocukava..jakmile se otacky zvednou nad 2000, cukani mizi a mizi zcela pri ohratem motoru..objevuje se take (opet pri studenem motoru) znacne cukani na !volnobeh!, tzn sednu do auta, vyradim, nastartuju studeny motor (opet zase studeny motor), vytocim motor opet do cca 1700 otacek a cele auto se chveje jak blazen,a to vsechno na volnobeh..opet to vse konci zahratym motorem..aby toho nebylo malo, vsilm jsem si pres forscan, ze me DPF prave od podzimu zacina vypalovat strasne brzo, prumer je nejakych 100-130km pri naplneni hodnoty pm_gen 6.00g..strasne rychle se zveda pm_gen, staci vyjet kopec s podrazenou trojkou pod plynem a hodnota pm_gen vyskoci az o 1g, coz je neskutecne, nic takoveho se nedelo..
normalne se mi DPF vypalovalo 280-350 km..
samozrejme forscan mi neukazuje zadne chyby..vim, ze to neni poradna diagnostika, ale chyba na motoru neni..
je potreba rict, ze mam mechanicky zaslepeny EGR ventil a ciplou jednotku od @shr3k , coz jsou ale veci, ktere se delali na jare minuleho roku..
uz me to vazne stve, takze jsem to chtel zacit resit se svym mechanikem, ale ten nezveda nikomu telefony, nefunguje ci co..tak rikam, ze to dam klukum z Mazda Pavlice, borci jsou znaly a budou vedet..volal jsem, popsal problem a borec me rekl, ze to chce chemicke cisteni DPF..nejsem mechanik, ale nejak moc nechapu to, ze kdyz je teoreticky problem v motoru, tak chemicke vycisteni DPF asi nevyresi problem, nebo jo..? nechci zpochybnovat jejich usudek, ale nezda se mi..
koho mam na jizni morave najit, kdo rozumi mazdam a ma snahu jit po problemu a ne hned neresit cisteni DPF? chapu, ze kondici DPF to jiste pomuze, ale jak rikam, problem je nejspis v motoru..
vstriky, turbo, zhavice..? nebo DPF a cukani s chvenim auta je normalni?
diky za nazory
GH 2.2 mzrcd 120kw 180t km