matejzeman
nový člen
- 3
Mazdar kolegové!
Potřebuji poradit, po čem jít.
Před dvěmi týdny mi začalo zlobit startování. Nastartuji, motor běží, po cca. 5 - 10 sekundách chcípne a další start vypadá tak, že startér točí od 10 - 30 sekund, pak motor chytne a už jede bez problému, má výkon, otáčky drží, žádný problém. Tak se to děje pokaždé, když auto odstavím třeba na více než jednu hodinu.
Napadá mě padající nafta?
Diagnostika mi potvrdila následující:
Při točení startérem žádaná hodnota tlaku v railu 35000kPa, skutečná 0kPa celou dobu, dokud motor nechytne, poté přes 40800kPa na volnoběh. SCV ventil hodnoty od 1,2A do 1,83A.
Všechny palivové cesty suché ... nevím po čem jít ... trošku mě děsí nulová hodnota tlaku v railu při odstavení auta
Děkuji všem.
Mazda 6 MZR-CD 2,2 - 120kW - r.v. 2009
Potřebuji poradit, po čem jít.
Před dvěmi týdny mi začalo zlobit startování. Nastartuji, motor běží, po cca. 5 - 10 sekundách chcípne a další start vypadá tak, že startér točí od 10 - 30 sekund, pak motor chytne a už jede bez problému, má výkon, otáčky drží, žádný problém. Tak se to děje pokaždé, když auto odstavím třeba na více než jednu hodinu.
Napadá mě padající nafta?
Diagnostika mi potvrdila následující:
Při točení startérem žádaná hodnota tlaku v railu 35000kPa, skutečná 0kPa celou dobu, dokud motor nechytne, poté přes 40800kPa na volnoběh. SCV ventil hodnoty od 1,2A do 1,83A.
Všechny palivové cesty suché ... nevím po čem jít ... trošku mě děsí nulová hodnota tlaku v railu při odstavení auta
Děkuji všem.
Mazda 6 MZR-CD 2,2 - 120kW - r.v. 2009
Poslední úprava moderátorem: