• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning diesel i benzín, kódování

Za rok jsou možnosti v rámci vlastního "research and development" zase někde jinde, takže aktuální možnosti úprav PCM u CX-7:
2.2 MZR-CD - Stage 1 150 kW/460 Nm, DPF off, AdBlue/SCR off, EGR off a vypnutí libovolných DTC
2.3 MZ-R DISI - Stage 1 228 kW/455 Nm, Pops & Bangs (kdo nemá v lásce svůj katalyzátor :)), vypnutí libovolných DTC
cena Stage 1 stále 2800 Kč, ceny libovolné kombinace ostatních úprav bez Stage 1 - 1500 Kč

Kódování:
vypnutí TPMS - 200 Kč (nebo láhev vína)
Zdravím,měl bych zájem jak o chiptuning,tak o vypnutí AdBlue,jsem z Přerova,ale do Prahy jezdíme celkem často,jak je to časově náročné? Dík Stáňa
 
Zdravím,měl bych zájem jak o chiptuning,tak o vypnutí AdBlue,jsem z Přerova,ale do Prahy jezdíme celkem často,jak je to časově náročné? Dík Stáňa
Je to na 10 minut. I když někdy, když je zanesený filtr (při jízdě v nouzovém režimu neprobíhá regenerace) a dělám statickou regeneraci, je to na hodinu. Záleží na tom, co všechno ti momentálně bliká nebo svítí na palubce. Standardně v tomto úkonu dělám přehrání flash paměti ŘJ motoru, odpojení ŘJ SCR, případně přehrání paměti EEPROM (stav hladinoměru) a pak, pokud to jde a není moc ohřátá nafta, kalibraci vstřikovačů (ta probíhá i automaticky každých cca 2000 km). Případně i statickou regeneraci DPF.
 
Ad blue je nyní horké téma, mám sice (naštěstí) jen benzínové motory doma, ale jen technická otázka. Co to odpojení udělá fyzicky s tím dieselovým motorem resp. s příslušenstvím motoru? Katalizátor atd.? Co emise na STK?
Jestli je to nevhodné na forum, tak prosím odpověď na SZ, díky.
 
Katalyzátor s DPF fungují samozřejmě i nadále, pokud byly předtím funkční. Likvidace oxidů dusíku pomocí recirkulace přes EGR taky, tedy pokud ho někdo nezaslepí. Na emisích se okamžité NOx neměří, protože na to ani není metodika (musí to plnit nějaký průměr, viz dieselgate).
 
Ahoj :) , není přifouknutí ze 191kw na 228kw pro motor moc velká zátěž ?:D a 455nm na polosy ? :D jako dost se mi to líbí ale mám strach že se mi pak kára rozletí :D

Ahoj :) , není přifouknutí ze 191kw na 228kw pro motor moc velká zátěž ?:D a 455nm na polosy ? :D jako dost se mi to líbí ale mám strach že se mi pak kára rozletí :D
Podobné (i řečnické) otázky jsou typické. To si musíš rozhodnout sám, je to tvoje auto, já nikoho přemlouvat k ničemu nebudu, v tom jsem jaksi nekompromisní.

Obecně - asi záleží, jakým způsobem to používáš. Plný plyn na jedničku, pustit spojku, mít obuté lepivé slicky, to vše najednou poloosám určitě dobře neudělá. Ten výkon je hranice toho, co dotlačí sériové turbo, vstřiky atp.

Rozumím :) ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí :) auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?

Tohle jsem chtěl slyšet ? a co všechno zvládneš povypínat ? Případně pozapínat ?? mám v plánu vyhodit sedačky a volant tak mi tam asi budou svítit airbagy zvládneš to vypnout ??

Pokud budou svítit airbagy, jistě se to nebude týkat řídící jednotky motoru.

Aha :) a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel

Aha :) a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel
od novyho roku nastal docela zasadni problem na mereni emisi, docela bych zvazoval, jestli tam ten katik nenechat, pripadne byt pripravenej na to, ze ho budes muset vratit zpet. zrovna ted to resim u naftovyho GH, kde nekdo provrtal DPF a je to zatim nerealny projit emisema :-/

Budu to přehazovat na stk :)

Aha :) a druhou lambdu za katem jde vypnout ? Katik pujde ven a hadam ze to bude dělat bordel
Ano, HO2S jde vypnout.

Tak já mám 92kg na sedák se vejdu a sice je cítit ze mám stehna na bočnicí ale není nijak agresivně vystoupla a je mekka takže mi to nijak neva a zadama se taky vejdu.
Spis bych ocenil výraznější bočnice, za mne jsou dost decentní.
A co hlavně sedák by mohl mít nastavitelnou délku a opěradlo nastavitelnou bederku.
Ale na druhou stranu dá se a za ty prachy no nekup to.

Nad hlavou mám 5cm teď jsem to měřil.

I když teď koukám ze ty mas BN a ne BP což taky muže byt rozdíl.
 
Rozumím :) ani jsem nechtěl aby jsi rozhodl ale spíš jestli nemáš nějaký feedback od někoho kdo ten výkon jezdí :) auto mám na víkendy (okresky a sem tam nějaký slalom nebo trackday) ale auto se snažím používat s “rozumem” ? jednička plný nemá smysl ani se seriovým výkonem ?
Lukášovi Pawlasovi jsem dělal nějaké MPS pro lidi, co jim to opravoval, jezdí to naprosto OK.
 
A nebudeš mít někdy cestu přes Zlín ? Chtěl bych tu lambdu vypnout a pops and bang :) stím výkonem si pořád nejsem jistý :)
Kde zrovna jsem, je na mém profilu. Ze Zlína má ode mě Stage 1 nějaký kámoš Filipa Ševečka.
 
Dnes nahrána Stage 1 a fakt čumím jak se to auto změnilo, je takové ještě víc brutální :D Vřele doporučuji mistra @shr3k
 
Za rok jsou možnosti v rámci vlastního "research and development" zase někde jinde, takže aktuální možnosti úprav PCM u CX-7:
2.2 MZR-CD - Stage 1 150 kW/460 Nm, DPF off, AdBlue/SCR off, EGR off a vypnutí libovolných DTC
2.3 MZ-R DISI - Stage 1 228 kW/455 Nm, Pops & Bangs (kdo nemá v lásce svůj katalyzátor :)), vypnutí libovolných DTC
cena Stage 1 3000 Kč, ceny libovolné kombinace ostatních úprav bez Stage 1 - 2000 Kč

Kódování:
vypnutí TPMS - 200 Kč (nebo láhev vína)
Dobrý den,

a uměl byste prosím nakódovat do řídící jednotky nový DPF filtr na Mazdě 6 2.0d 105 kW ? Měl bych k tomu zájem i o chip jednotky, nejlepší možný. Platím na ruku co si řeknete. Kde Vás případně najdu, kam mohu dorazit?

Děkuji velmi! ;)
 
Ahoj lidi,prosím vás čistí někdo zde na Liberecku EGR?Při malých otáčkách mazdička skáče jako koza,hůře táhne,otáčky kolísají,hrůza jet v koloně jak na mě lidi se smíchem koukají.Jak to dlouho může trvat a jaká je cca cena.Díky
 
Chtěl bych tímto poděkovat členu "shr3k", za super vyladění mé cx7. Teď chodí jako nová. Díky díky ?
 
Kde zrovna jsem, je na mém profilu. Ze Zlína má ode mě Stage 1 nějaký kámoš Filipa Ševečka.
No čtu tu toho mnoho a dlouho a jediné řešení mého problému je návštěva u vás Shr3k :) asi tu nechci rozepisovat co vše potřebuji . Je možné se s vámi spojit např přes telefon a domluvit si nějaký postup a návštěvu ?
 
Ahoj, mám dotaz, jaký vliv má stage1 na spotřebu? Díky
Není jasné u jakého motoru, ale obecně lze říci - větší požadavek na výkon má za důsledek větší spotřebu. Perpetuum mobile v tomto případě nikdo nevynalezl. :)
 
Není jasné u jakého motoru, ale obecně lze říci - větší požadavek na výkon má za důsledek větší spotřebu. Perpetuum mobile v tomto případě nikdo nevynalezl. :)
Je to diesel 2.2. Je mi to jasné, jen někdy chipem - optimalizací dokonce spotřeba může klesnout, tak pro zajímavost. ? Díky
 
Je to diesel 2.2. Je mi to jasné, jen někdy chipem - optimalizací dokonce spotřeba může klesnout, tak pro zajímavost. ? Díky
To jen ve středních otáčkách a při polovičním požadavku na zrychlení.
 
Za rok jsou možnosti v rámci vlastního "research and development" zase někde jinde, takže aktuální možnosti úprav PCM u CX-7:
2.2 MZR-CD - Stage 1 150 kW/460 Nm, DPF off, AdBlue/SCR off, EGR off a vypnutí libovolných DTC
2.3 MZ-R DISI - Stage 1 228 kW/455 Nm, Pops & Bangs (kdo nemá v lásce svůj katalyzátor :)), vypnutí libovolných DTC
cena Stage 1 3000 Kč, ceny libovolné kombinace ostatních úprav bez Stage 1 - 2000 Kč

Kódování:
vypnutí TPMS - 200 Kč (nebo láhev vína)
Zdravim. Je to stále aktuální chip mazda cx7? Děkuji Pavel
 

Podobná vlákna

Odpovědi
104
Zobrazení
25K
Odpovědi
224
Zobrazení
35K
Back
Top