• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Narast dynamiky subjektivne nieje velmi badatelny, porovnal by som to narastu dynamiky pri prezuti z R18 na R16 kola napriklad. Vyhody su ale hlavne vypnute chyby zahrevneho katu, egr, vyssi volnobeh a lepsi pedal plynu
 
Změnou kol v rámci továrních rozměrů by se dynamiky změnit neměla max vlivem jine hmotnosti kol
 
Chcel som len porovnat subjektivny narast dynamiky po upravach ecu s tym, co mam, ked prezujem na zimne R16, ktore su lahsie a uzsie a par dni vzdy citim, ze auto ide trochu lepsie a potom to uz clovek nevnima. Pre tych, ktori uvazuju o uprave motoru L5 alebo aj LF
 
Dotaz na @shr3k .

Je reálné získat novou mapu Stage 1 pro 2.5MZR?, kde bude aktivní EGR a bude zaměřeno více na snížení spotřeby?
V té současné co mám sice aktivní EGR je, ale poznám (mírné cuknutí) kdy EGR sepne a kdy ne. Když EGR konektor vypnu tak všechno cukání zmizí, ale bez EGR jezdit nechci (teplota směsi, bohatost apod.)

zajímalo by mě, zda existuje u tebe nějaká varianta Ekotuningu:
 
Dotaz na @shr3k .

Je reálné získat novou mapu Stage 1 pro 2.5MZR?, kde bude aktivní EGR a bude zaměřeno více na snížení spotřeby?
V té současné co mám sice aktivní EGR je, ale poznám (mírné cuknutí) kdy EGR sepne a kdy ne. Když EGR konektor vypnu tak všechno cukání zmizí, ale bez EGR jezdit nechci (teplota směsi, bohatost apod.)

zajímalo by mě, zda existuje u tebe nějaká varianta Ekotuningu:
Jedině ti můžu upravit mapu pedálu plynu, aby tě to nesvádělo v nízkých a středních otáčkách tolik na něj šlapat (což je předpokládám smysl toho jejich "eko" tuningu). Jinak z principu je tato úprava zaměřená na snížení spotřeby ažaž (lambda na plný plyn/předstih). Obecně EGR pomáhá objemové účinnosti atmosférického benzínového motoru, takže by měl naopak spotřebu snižovat (1200-4000 ot), za cenu chudší směsi a negativ spojených s ní.
 
A ja bláhově očekával že lze doladit EGR mapu k motorové mapě ze Stage 1

Napriklad zde.
IMG_0090.jpeg

Ten “chiptuning” na Stage 1 totiz predpoklada ze je EGR zcela off.
 
Zdar! Pripojím sa...mám motor 2.5 125kw plus lpg od prinsu s elektro primazom, dalo by sa tam nieco poladiť hlavne bezpečne?...ďakujem
 
Zdar! Pripojím sa...mám motor 2.5 125kw plus lpg od prinsu s elektro primazom, dalo by sa tam nieco poladiť hlavne bezpečne?...ďakujem
Standardní naladění Stage 1, co s ním tady jezdí několik klaňáků je samozřejmě možné.
 
 
Nabízím nově chiptuning pro 120 kW FL (Euro 4) na 132 (Euro 5) a pro 92 kW (Euro 4) na 120 kW (Euro 4). 100% bezpečný pro DPF a emise plnící - mapy pocházejí z továrního naladění. Hardware (písty, turbodmychadlo) mají obě dvě verze 100% shodný. Cena 2100 Kč. Více informací průběžně ve vláknu Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D a R2 (chiptuning). Součástí je i aktualizace továrních map na nejnovější verzi.
Zobrazit přílohu 26768 Zobrazit přílohu 26767Zobrazit přílohu 26761 Zobrazit přílohu 26762 Zobrazit přílohu 26763 Zobrazit přílohu 26764 Zobrazit přílohu 26765 Zobrazit přílohu 26766

K dispozici jsou i Stage 1 úpravy pro 1.8, 2.0, 2.5 benzíny, zejména u 2.5 je to poznat ukrutně. A samozřejmě i Stage 1 pro diesely 2.0 a 2.2.
Zdravim,
Premyslim nad chipem 2.0 108kw..jde mi primarne asi o kroutak a spotrebu..
Ma to smysl?
 
Neodkladajte to, uvidíte potom
 
Diky...jezdim na N95+vif , jak moc velky rozdil bude oproti N98? Vyskytujes se nekdy v okoli olomouce? Inak narust vykonu pekny..kroutak, tam bohuzel sem zhyckany z predchoziho 1.8tsi, ale co uz☺️
 
To je jednoduché, VIF žádné oktany nepřidává, bez oktanů není takový moment. Obecně to u 108kW LF potom nemá smysl (něco jiného je L5, který je podladěný). Pokud jsi zhýčkaný z 1.8 TSI, doporučím Skyactiv-G 2.5T v sedanu GL, tam je možno nějakých 228 kW na 95 oktanů.
 
Poslední úprava:
To je jednoduché, VIF žádné oktany nepřidává, bez oktanů není takový moment. Obecně to u 108kW LF potom nemá smysl (něco jiného je L5, který je podladěný). Pokud jsi zhýčkaný z 1.8 TSI, doporučím Skyactiv-G 2.5T v sedanu GL, tam je možno nějakých 228 kW na 95 oktanů.
Diky moc za informace👍
 
Ahoj, chtěl bych se domluvit na Chip na 2,5l 141 kw o kolik to jde zvýšit? A kdy budete v nejbližší době ve Zlíně ?
 
Back
Top