• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Vsak tak rovno na chip vole, naco platit 2x chip? Alebo najlepsie 140kw. To moc premyslate...
Mozna to udela rovnou… ale on nevi jestli neni rozdil v tech ridicich jednotkach. Proto ten dotaz Kubiku 😁
 
Je to Euro 4 vs Euro 5 s inym HW a Shrek to nema v ponuke. Zrejme sú rozdielne.
 
Je to Euro 4 vs Euro 5 s inym HW a Shrek to nema v ponuke. Zrejme sú rozdielne.
No protoze to mel blbe. Ted jsem o tom cetl ja , na TVUJ popud. (Diky!) a ano Tata si to myslel blbe. Chtel nacpat 136kw (euro 4) do motoru s Euro 5. Ted jsem mu vysvetlil ze to ma pomichane pred a po FL. Coz ja nevedel ptz jsem to nikdy nestudoval. Nafta jde mimo me..
 
Ahoj ! Otázka přímo na @shr3k .
Táta má M6 GH 2012 2,2 95kw a chce ji upravit na 136kw pak následně (po vyzkoušení a rozježdění) chip. Ta otázka zní :
1.
Nahrát software ze 136kw do řídící jednotky kterou má táta v autě (95kw)
2.
Koupit z vrakáče řídící jednotku ze 136kw a nechat překódovat/nakódovat na jeho auto.

Jde mi o to jestli tam není nějaká HW změna v těch jednotkách nebo zkrátka zdali jsou totožné a jde jen o soft.
Moc díky !
Ne, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.
 
Ne, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.
Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kw 🤣

Poresim snim tedy moznosti upravy na jeho dany motor. On totiz celou dobu zil v tom, ze to jde a zadny mechanik ho ne tohle neupozornil (ze micha 2 trosku jine motory)

Velke diky panove! 😉
 
Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kw 🤣

Poresim snim tedy moznosti upravy na jeho dany motor. On totiz celou dobu zil v tom, ze to jde a zadny mechanik ho ne tohle neupozornil (ze micha 2 trosku jine motory)

Velke diky panove! 😉
Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.
 
@shre
Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.
no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
 
@shre

no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.
 
Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.
No vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132

Kdyz zjistil (diky Vam) , ze 136kw je pred FL a nelze to kombinovat
 
No vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132

Kdyz zjistil (diky Vam) , ze 136kw je pred FL a nelze to kombinovat
Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapu
 
Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapu
A to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.

To se blbe resi takhle pres text a ty uz tu michas 140….

Tata chce dostat auto na maximalni tovarni uroven (pokud to lze) coz je 132kw
A potom nasledne ocipovat “tovarnich 132kw” na nejvyssi dostupny mozny, bezpecny chip. To je to oc mu jde
 
Tvoj otec je riadny šaman, miesto toho aby si nalial vodu z tocky chce ist do Sahary privolavat dazd.
 
A to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.

To se blbe resi takhle pres text a ty uz tu michas 140….

Tata chce dostat auto na maximalni tovarni uroven (pokud to lze) coz je 132kw
A potom nasledne ocipovat “tovarnich 132kw” na nejvyssi dostupny mozny, bezpecny chip. To je to oc mu jde
Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia nieje
 
Proste tatko chce bud cely swap motora zo 132kw verzie alebo minimalne piesty a turbo z tohto motora. To znie financne a casovo rozumne.
 
Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia nieje
Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.
Dobře když to vezmete tak jako pises , tak v tabulce je i 132kw ktere se dá ochipovat u @shr3k na 147kw. To není továrni Mazda se 132 kw motorem ?
 
Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.
Dobře když to vezmete tak jako pises , tak v tabulce je i 132kw ktere se dá ochipovat u @shr3k na 147kw. To není továrni Mazda se 132 kw motorem ?
2.2 95 nieje rovnaká ako 2.2 132. Kolkože to má om že sa oplatí meniť piesty a turbo kôli cca 20kw?
 
2.2 95 nieje rovnaká ako 2.2 132. Kolkože to má om že sa oplatí meniť piesty a turbo kôli cca 20kw?
Presne na takovou nejakou odpoved jsme cekal! Ted mu to jdu ukazat a uz da snad pokoj a necha to chipnout na 140kw a hotovo :-D
 
@shre

no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?

Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.
FL má 95 kW jiné písty a turbo, 120 a 132 mají stejné písty a turbo.
Písty předFL a FL jsou jiné.
Řídící jednotky jsou jiné (mají jiné bootloadery).
 
PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.
FL má 95 kW jiné písty a turbo, 120 a 132 mají stejné písty a turbo.
Písty předFL a FL jsou jiné.
Řídící jednotky jsou jiné (mají jiné bootloadery).
Dekuji moc pane !
 
Back
Top