- 153
Mozna to udela rovnou… ale on nevi jestli neni rozdil v tech ridicich jednotkach. Proto ten dotaz KubikuVsak tak rovno na chip vole, naco platit 2x chip? Alebo najlepsie 140kw. To moc premyslate...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mozna to udela rovnou… ale on nevi jestli neni rozdil v tech ridicich jednotkach. Proto ten dotaz KubikuVsak tak rovno na chip vole, naco platit 2x chip? Alebo najlepsie 140kw. To moc premyslate...
No protoze to mel blbe. Ted jsem o tom cetl ja , na TVUJ popud. (Diky!) a ano Tata si to myslel blbe. Chtel nacpat 136kw (euro 4) do motoru s Euro 5. Ted jsem mu vysvetlil ze to ma pomichane pred a po FL. Coz ja nevedel ptz jsem to nikdy nestudoval. Nafta jde mimo me..Je to Euro 4 vs Euro 5 s inym HW a Shrek to nema v ponuke. Zrejme sú rozdielne.
Ne, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.Ahoj ! Otázka přímo na @shr3k .
Táta má M6 GH 2012 2,2 95kw a chce ji upravit na 136kw pak následně (po vyzkoušení a rozježdění) chip. Ta otázka zní :
1.
Nahrát software ze 136kw do řídící jednotky kterou má táta v autě (95kw)
2.
Koupit z vrakáče řídící jednotku ze 136kw a nechat překódovat/nakódovat na jeho auto.
Jde mi o to jestli tam není nějaká HW změna v těch jednotkách nebo zkrátka zdali jsou totožné a jde jen o soft.
Moc díky !
Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kwNe, to nejde. Predfacelift a facelift není kompatibilní. Navíc FL 95 kW má jiné písty s menší kompresí a jiné turbo.
Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.Tak se mi zda , ze ma Tata doma asi 3 roky tim padem navic turbo ze 136kw
Poresim snim tedy moznosti upravy na jeho dany motor. On totiz celou dobu zil v tom, ze to jde a zadny mechanik ho ne tohle neupozornil (ze micha 2 trosku jine motory)
Velke diky panove!
no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?Jde to zkombinovat, použít třeba VBC ze stavajícího turba, ale 1:1 to nikdy nebude (nedávno jsem dělal takové hybrid mapy pro jednoho Poláka), to by musel dát turbo a písty ze 120/132kW FL.
Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.@shre
no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?
Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
No vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132Nechcem byt hrotič ale stale sa mylis vo výkonových verziach-nech to je na poriadku. Pre FL 92, 120, 136kw. FL 95, 120, 132kw.
Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapuNo vsak kdyz ma FL 95 chce jit tedy na FL 132
Kdyz zjistil (diky Vam) , ze 136kw je pred FL a nelze to kombinovat
A to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.Ale ani 132 nejde, shr3k pisal že 140, iné turbo a piesty, zbytočné rozmýšľať keď má hotovú a overenú mapu
Jo nejak takTvoj otec je riadny šaman, miesto toho aby si nalial vodu z tocky chce ist do Sahari privolavat dazd.
Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia niejeA to je presne to co proc jsem dal druhy dotaz… protoze si nejsem jisty tou odpovedi a nevedel jsem jestli nemluvi jen o rozdilnych pistech v motorech pred FL a po FL.
To se blbe resi takhle pres text a ty uz tu michas 140….
Tata chce dostat auto na maximalni tovarni uroven (pokud to lze) coz je 132kw
A potom nasledne ocipovat “tovarnich 132kw” na nejvyssi dostupny mozny, bezpecny chip. To je to oc mu jde
Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.Nechcem byť zlý ale nechápeš to, su tam iné piesty a turbo, nieje žiadne továrne 132, ale optimalna úprava overená na 140, stačí pozrieť tú tabuľku a spočítať to s vyjadrením shr3ka a výjde z toho že medzi tým bez ladenia nieje
2.2 95 nieje rovnaká ako 2.2 132. Kolkože to má om že sa oplatí meniť piesty a turbo kôli cca 20kw?Chlape úplně v pohode. Proto jsme tady, abychom diskutovali a pres tu diskuzi se nekam dobrali.
Dobře když to vezmete tak jako pises , tak v tabulce je i 132kw ktere se dá ochipovat u @shr3k na 147kw. To není továrni Mazda se 132 kw motorem ?
Presne na takovou nejakou odpoved jsme cekal! Ted mu to jdu ukazat a uz da snad pokoj a necha to chipnout na 140kw a hotovo2.2 95 nieje rovnaká ako 2.2 132. Kolkože to má om že sa oplatí meniť piesty a turbo kôli cca 20kw?
PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.@shre
no on ma FL ma 95kw. Takze by mel byt rozdil jen v Turbu ne?
Nebo FL 120/136kw ma jine pisty? Pred Fl bych to chapal. Ale takhle mi to nedava moc smysl.
Dekuji moc pane !PředFL mají všechny motory stejné písty, 92 a 120 má stejné turbo.
FL má 95 kW jiné písty a turbo, 120 a 132 mají stejné písty a turbo.
Písty předFL a FL jsou jiné.
Řídící jednotky jsou jiné (mají jiné bootloadery).