• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Chip/otevření jednotky G120 88kw 210k najezd rok 2015
Chci se zeptat nemá to negativna?vliv? ,kdyby tam něco trpělo automaticky od toho upustím a když tak nějake rady popřípadě kde,jsem okoli z FM



DSC_2463 kopie_Original.jpeg
 
Poslední úprava:
Nepíšeš o jaký motor jde. Odemknutí seškrcené G120 na normální G165 žádný negativní vliv nemá, ten motor je na to stavěný. Mám to už skoro 100000km. Druhá věc je, že to poznáš až nad 4000 otáček, pod 4000 se nic nezmění. Ten nárust výkonu není tak velký, jak to číselně vypadá.
 
Poslední úprava:
Nepíšeš o jaký motor jde. Odemknutí G120 na normální G165 žádný negativní vliv nemá, ten motor je na to stavěný. Mám to už skoro 100000km. Druhá věc je, že to poznáš až nad 4000 otáček, pod 4000 se nic nezmění. Ten nárust výkonu není tak velký, jak to číselně vypadá.
Pardon ,opraveno
 
Vše se zde dočteš na

Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)​

 
Tak tvrdá fakta o Shr3k a jeho Stage1 a emisích - naměřeno 0,00 a 0,00.
Otáčky taky pohoda v limitu do 600.
Takže kdo má ještě nějaké obavy tak není čeho se bát.



IMG_1393.jpeg
 

Podobná vlákna

Back
Top