Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pardon ,opravenoNepíšeš o jaký motor jde. Odemknutí G120 na normální G165 žádný negativní vliv nemá, ten motor je na to stavěný. Mám to už skoro 100000km. Druhá věc je, že to poznáš až nad 4000 otáček, pod 4000 se nic nezmění. Ten nárust výkonu není tak velký, jak to číselně vypadá.
Pěkně, slušný důkazní materiál... Já musím do příště vyměnit katalyzátor, jinak mám na emisích už smůlu 😅Tak tvrdá fakta o Shr3k a jeho Stage1 a emisích - naměřeno 0,00 a 0,00.
Otáčky taky pohoda v limitu do 600.
Takže kdo má ještě nějaké obavy tak není čeho se bát.
Zobrazit přílohu 56092
Pravě, že tankuju jenom 100 oktan, tak mě to láka.Bys mel ja se Stage1 vyreklamoval motor v zaruce a jezdi to proste vyrazne lip, spotřebu za 80 tisic km mam 6l a to jezdím dost pres limity kdyz jedu 90 na okresce je to lehce přes 5l takze hezky úsporné od koupe tankuji jen 100 oktan takze to me taky nijak neomezuje takze v tom není žádné negativum a člověk si jen užívá plny výkon motoru.
Nejlíp utracený peníze na Mazdě.
Stage1 jsem měl na M3 a spokojenost, proto jdu do ní i u CX-5, jen, co bude @shr3k dojetý ve Zlíně. Snad ten předběžný termín v polovině května platí.Možná se tam taky vytočím.😁