• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ahojte,

jsem tu nový trochu bloudím kde psát svůj dotaz tak snad nenaštvu jak to napíši zde (jsem nováček).

Chtěl jsem Mazdu 3 2017 121kw g165 v automatu ale nevyrábí se proto je jediná možnost verze s 88kw g120 v automatu a odemčení na g165.

Pokud je to možné a také co to stojí?

Někde jsme četl že motory jsou stejné nevím proč to tak od výroby seškrtili dolů a z g165 udělali g120, ale taky jsem četl že přeci jen rozdíl mezi těmito dvěmi verzi stejně v pocitu v jízdě je i při úpravě g120 na g165.

Děkuji za odpovědi a ještě jednou se omlouvám jestli píši nevhod.

Hezkou Sobotu



Zobrazit přílohu 55703
Proč to tak od výroby seškrtili dolů - to je otázka spíš na marketéry z Evropy a jejich požadavky na konstruktéry z Hirošimy, BM/BN pro jiné trhy (např. Blízký Východ, USA, Austrálie) toto seškrcení neměly.
Co to stojí - viz. odkazované vlákno.
Přeci jen rozdíl mezi těmito dvěmi verzi stejně v pocitu v jízdě - no, zatímco abys dosáhl 110 km/h na maximální otáčky, u manuální G165 zařadíš 1-2-3, u manuální G120 zařadíš 1-2. Pocit zrychlení u G165 je tak násoben krátkými kvalty, za cenu častějšího řazení.
 
Proč to tak od výroby seškrtili dolů - to je otázka spíš na marketéry z Evropy a jejich požadavky na konstruktéry z Hirošimy, BM/BN pro jiné trhy (např. Blízký Východ, USA, Austrálie) toto seškrcení neměly.
Co to stojí - viz. odkazované vlákno.
Přeci jen rozdíl mezi těmito dvěmi verzi stejně v pocitu v jízdě - no, zatímco abys dosáhl 110 km/h na maximální otáčky, u manuální G165 zařadíš 1-2-3, u manuální G120 zařadíš 1-2. Pocit zrychlení u G165 je tak násoben krátkými kvalty, za cenu častějšího řazení.
Takže g120 je vhodnější na dálnice na dovolené díky delším převodům. A z 88kw se člověk dostane podle ceníku na 118kw. Nevím právě do které jít tak si nechám poradit. A případně se objednám na odemknutí. Na dovolené mám v plánu jet 2-3x do roka jinak jezdím město…
 
Uvedené platí pro verze v manuálu. I ta 121kW verze má cca 118 kW na brzdě. Pokud se porovnají automat G120 vs. automat G160 pro USA, převodové poměry jednotlivých rychlostí automatu jsou stejné, ale Evropa má stálý převod 4,056, kdežto USA 3,591.
 

Podobná vlákna

Back
Top