• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Zeptám se asi blbě, ale pokud si nechám udělat stage 1 tak musím víc oktan než 95? Co když nebude, tak mi to bude škytat? :D
"škytat" obrazně řečeno 😅 spíš, nepojede to tak dobře. Už to tady pár lidí zmiňovalo, že z nouze dali 95ku, tak to nebylo úplně OK.

Mě to naučilo přemýšlet trochu dopředu, a zatím jsem takovou nouzi neměla 😅
 
Já tenkrát v Polsku nenašel pumpu s 98 tak jsem musel vzít 95 a auto jelo normálně, čidlo klepání si stáhne předstih zpátky a motor jede bez cukání a škubání... Takže moje auto to zvládlo v pohodě akorát návrat na předstih 98 pak trvá třeba nádrž nebo dvě...
 
Přesně tak jak píšeš.
 
Zeptám se asi blbě, ale pokud si nechám udělat stage 1 tak musím víc oktan než 95? Co když nebude, tak mi to bude škytat? :D
 
Mám do Shr3ka Stage1 od podzimu, většinou se mi povede tankovat 98 ale asi 2x jsem hledal a hledal a nenašel, tak jsem vzal 95 a dal VIF. Auto se chovalo dle mě celkem normálně, žádné škubání či problémy. Připadá mi že se stage1 mi klesla spotřeba asi o 2dl na 100. Problém vidím v tom, že některé pumpy 98 či 100 oktan mají, ale na totemu není uveden ....
 
V menu něco nejde vypnout kromě i-stopu? Opravdu mě to zajímá, nemám s CX-30 zkušenost
 
Já taky ještě ne, proto se ptám zkušenějších. Podle prospektů je tam těch záškodníků dost.
Kdybych musel před každou jízdou procházet menu a vypínat, snad bych to auto ani nechtěl.
 

Podobná vlákna

Back
Top