• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

jelo to 195 a měl jsem tam cca 5800 ot./min
Pokud tam nemáš nějakou jinou převodovku nebo menší kola než 205/60 R16, vypadá pilový diagram převodovky takto. Teoretická rychlost, když to poletí z Grossglockneru, je při 5500 ot/min na šestku 242 km/h.
BM sedan P5.png
 
Hlavně chvíli trva než si nasbírá data jednotka
 
hlavně jsem byl zvyklý na kulatý otáčkoměr, na tento si teprve zvykám, mám auto pár dní

hlavně při té rychlosti, hlídej 2 věci a víc, když ti do levého jezdí každej pomalej debil, hlavně kamiony, to bych vyletěl z kůže, do kopce tevý pruh zbrzděj na 80 a já pak nemůžu pořádně přidat, ale při 130km/h to má taky asi cca těsně pod 3000ot./min

Na to byla dobrá moje Honda Accord 7g sedan 2,4 iVtec, měl jsem ji 2010-2016, tu jsem na dálnici rozjel na 241 km/h a vzdala to se mnou i Q7 s 4l motorem
 
hlavně jsem byl zvyklý na kulatý otáčkoměr, na tento si teprve zvykám, mám auto pár dní

hlavně při té rychlosti, hlídej 2 věci a víc, když ti do levého jezdí každej pomalej debil, hlavně kamiony, to bych vyletěl z kůže, do kopce tevý pruh zbrzděj na 80 a já pak nemůžu pořádně přidat, ale při 130km/h to má taky asi cca těsně pod 3000ot./min

Na to byla dobrá moje Honda Accord 7g sedan 2,4 iVtec, měl jsem ji 2010-2016, tu jsem na dálnici rozjel na 241 km/h a vzdala to se mnou i Q7 s 4l motorem
Když se tak rád svezeš rychle, proč si raději místo základní 1,5G nevolil výbornou 2,0G?, která zejména ve variantě G165 (s krátkými převody) jede parádně.
 

Podobná vlákna

Back
Top