• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Zeptám se asi blbě, ale pokud si nechám udělat stage 1 tak musím víc oktan než 95? Co když nebude, tak mi to bude škytat? :D
"škytat" obrazně řečeno 😅 spíš, nepojede to tak dobře. Už to tady pár lidí zmiňovalo, že z nouze dali 95ku, tak to nebylo úplně OK.

Mě to naučilo přemýšlet trochu dopředu, a zatím jsem takovou nouzi neměla 😅
 
Já tenkrát v Polsku nenašel pumpu s 98 tak jsem musel vzít 95 a auto jelo normálně, čidlo klepání si stáhne předstih zpátky a motor jede bez cukání a škubání... Takže moje auto to zvládlo v pohodě akorát návrat na předstih 98 pak trvá třeba nádrž nebo dvě...
 
Přesně tak jak píšeš.
 
Zeptám se asi blbě, ale pokud si nechám udělat stage 1 tak musím víc oktan než 95? Co když nebude, tak mi to bude škytat? :D
 
Mám do Shr3ka Stage1 od podzimu, většinou se mi povede tankovat 98 ale asi 2x jsem hledal a hledal a nenašel, tak jsem vzal 95 a dal VIF. Auto se chovalo dle mě celkem normálně, žádné škubání či problémy. Připadá mi že se stage1 mi klesla spotřeba asi o 2dl na 100. Problém vidím v tom, že některé pumpy 98 či 100 oktan mají, ale na totemu není uveden ....
 
V menu něco nejde vypnout kromě i-stopu? Opravdu mě to zajímá, nemám s CX-30 zkušenost
 
Já taky ještě ne, proto se ptám zkušenějších. Podle prospektů je tam těch záškodníků dost.
Kdybych musel před každou jízdou procházet menu a vypínat, snad bych to auto ani nechtěl.
 
Pokud chceš kupovat fungl nové auto, určitě bych šel do G150 s ohledem na https://unece.org/sites/default/files/2023-02/R155e (2).pdf, které vstupuje v platnost v dubnu 2024 a nová auta (MY2023 Mazda3 i CX-30 s velkým 10.25" displejem) určitě mají aktualizace, umožňující větší kontrolu přes vzdálený servisní přístup. Jako jsou střelci, co koupí auto a autorizovanému servisu řeknou "nasrat, je to moje auto", ale .... :D

Odstranění omezovače výkonu nebezpečné není. Ano, s novými prostředky cyber security a rozšířenou evidencí verzí software v jednotkách vs. VIN je to možné odhalit. Nicméně i to se časem vyřeší. Např. i teď mě napadá, jak dosáhnout stejného kontrolního součtu, jako u sériového software...

Už teď doporučuji každému postiženému říct virtuálně "fuckoff OBFCM"
https://www.mazdaklan.cz/threads/ob...ho-mereni-spotreby-paliva-jak-odmitnout.6184/ - jde o naše soukromí a náš majetek.
poznám rozdíl ve výkonu jako běžný uživatel pro 90 kW a 110 kW?
Pokud chceš kupovat fungl nové auto, určitě bych šel do G150 s ohledem na https://unece.org/sites/default/files/2023-02/R155e (2).pdf, které vstupuje v platnost v dubnu 2024 a nová auta (MY2023 Mazda3 i CX-30 s velkým 10.25" displejem) určitě mají aktualizace, umožňující větší kontrolu přes vzdálený servisní přístup. Jako jsou střelci, co koupí auto a autorizovanému servisu řeknou "nasrat, je to moje auto", ale .... :D

Odstranění omezovače výkonu nebezpečné není. Ano, s novými prostředky cyber security a rozšířenou evidencí verzí software v jednotkách vs. VIN je to možné odhalit. Nicméně i to se časem vyřeší. Např. i teď mě napadá, jak dosáhnout stejného kontrolního součtu, jako u sériového software...

Už teď doporučuji každému postiženému říct virtuálně "fuckoff OBFCM"
https://www.mazdaklan.cz/threads/ob...ho-mereni-spotreby-paliva-jak-odmitnout.6184/ - jde o naše soukromí a náš majetek.
Dobrý podnět s odstraněním omezovače, který zrovna potřebuji, všechny G122 měly možnost rozšířit na G 150? v diagnostice záznam vidět je?
 
Přátelé, má někdo z Vás Stage1 na CX-5 (KF) s motorem 2.0 G165? U lehké M3 G165 je rozdíl znatelný a úprava na 100 oktan se vyplatí. Tak mě zajímá, jestli do toho jít i u těžké "krabice" CX-5.
 
Ahojte,

jsem tu nový trochu bloudím kde psát svůj dotaz tak snad nenaštvu jak to napíši zde (jsem nováček).

Chtěl jsem Mazdu 3 2017 121kw g165 v automatu ale nevyrábí se proto je jediná možnost verze s 88kw g120 v automatu a odemčení na g165.

Pokud je to možné a také co to stojí?

Někde jsme četl že motory jsou stejné nevím proč to tak od výroby seškrtili dolů a z g165 udělali g120, ale taky jsem četl že přeci jen rozdíl mezi těmito dvěmi verzi stejně v pocitu v jízdě je i při úpravě g120 na g165.

Děkuji za odpovědi a ještě jednou se omlouvám jestli píši nevhod.

Hezkou Sobotu



IMG_8084.jpeg
 

Přeji příjemné počtení.
 
Přátelé, má někdo z Vás Stage1 na CX-5 (KF) s motorem 2.0 G165? U lehké M3 G165 je rozdíl znatelný a úprava na 100 oktan se vyplatí. Tak mě zajímá, jestli do toho jít i u těžké "krabice" CX-5.
Takže si nakonec koupil CX5.?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 

Podobná vlákna

Back
Top