• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Mám 6 týždňov po úprave 2.5gh, hlavné výhody sú lepšia odozva na pedál a vyšší voľnobeh, nevibruje tak ako na 650-600. Možno silentbloky motora nové by pomohli k mojej spokojnosti. Spotrebu mi posledný týždeň až dva zvyšovala ľavá zadná brzda, dúfam že už dá pokoj a vyhnem sa strmeňom. Výkon cestou po úprave som asi cítil ale už som si zvykol. Neľutujem, možno som mohol hodne skôr ísť.
 
Mám 6 týždňov po úprave 2.5gh, hlavné výhody sú lepšia odozva na pedál a vyšší voľnobeh, nevibruje tak ako na 650-600. Možno silentbloky motora nové by pomohli k mojej spokojnosti. Spotrebu mi posledný týždeň až dva zvyšovala ľavá zadná brzda, dúfam že už dá pokoj a vyhnem sa strmeňom. Výkon cestou po úprave som asi cítil ale už som si zvykol. Neľutujem, možno som mohol hodne skôr ísť.
Nazdar tiež o tom uvažujem už dlhšie akurát sa k tomu neviem dokopat a vybehnúť za shr3k-om. Zaujíma ma ešte v akom stave máš prvý KAT, či ešte funguje alebo to uz máš predpripravené na jeho budúce KO nech ti nezasvieti potom ako vyššie spomenuté od Kuko116. A taktiež čo EGR on alebo off.
Ďakujem
 
V tom balíčku bolo všetko, egr aj lambda. Neviem v akom stave bol kat, možno to bolo už predtým vypnuté, ale chybu som nemal a už ani nebudem ak by sa mu zachcelo umrieť
 
Taky bych chtěl přidat referenci, 2.5 125KW, stage 1 - auto živější, hlavně převodový stupeň 2 a 3 dle mého pohledu, práce na pár minutek, Shr3k velmi pohodový pán :) uvidí se co do budoucna, za mě doporučuji.
 
Ahoj všem , chci se podělit o zkušenost s chipovanim a úpravou od Shr3k. Na 2.5i mzr

Spodní pásmo 2-3000.ot je opravdu razantní nárůst a oživení . Je to jako by tam někdo přidal 300.ccm

Pocitově se skoro odstranil ten lehký propad 3500-4000.ot " jsem moc přecitlivělý závodím na moto " kdo ho tam nemá tak sorry 🤣

Motor si mnohem dál drží krouťák a tak brzy nevadne , navíc je obrovská výhoda že už to táhne ve spodních otáčkách a začala být mnohem více použitelná 4.rychlost bez potřeby 3.ku víc vytočit aby 4.ka jela .

Na dálnici auto super reaguje na plyn a dá se zrychlovat ve 140 na 6.ku a nemusí se při předjíždění podrazovat za 5.ku pokud není potřeba využít maximální dynamiky .

Vrchni pásmo je určitě o chrup silnější už jen díky kroutícímu momentu který tak brzy nepadá .

Něco málo ke spotřebě , Černý Most -Skalka víkend provoz malý , sociál tempo 90-100 na 6.ku z kopce plachtit 5,5L

Mníšek pod Brdy - Skalka 120 km/h 20% z kopce 6,4l . Dalnicnich 140km/h Praha -Mlada Boleslav 7,6l na 100.

Trocha prášení cestou zpět využívání dynamiky 4-5000.ot 150-160 bylo za 8.2l

Mě z toho vychází úspora 0,7-1,5l podle toho kde se jede . A samozřejmě profil a sklon silnice vč. povětrnostních podmínek , byl si 0,5 l odpustil jako odchylku .
 
Poslední úprava moderátorem:
Stále nechápem ako môže mať niekto o liter nižšiu spotrebu, ja keď sa snažím tak je 8.8 inak 9 dlhodobo a po úprave sa to nezmenilo, pritom nejazdim čisto mesto. Jedine dialnica 8l. Ešte by sme mohli písať priemernú rýchlosť keď už sa chválime.
 
Mě to teď podivně padlo z 9-9,5 na 8,4 a vubec nevím proč :D ale po další úpravě jednotky to asi zas naroste :D
 
Chlapi mam dotaz a nevim do ktereho vlakna to hodit.

Kdyz prudce vystartujete na jednicku a zaradite v cervenem poli 2jku tak tam mazda jakoby ubere nachvilinku kroutici moment aby to nehrabalo?

To stejne jako kdyz chcete vypalit na jednicku tak to sotva hrabne a pak se rychle rozjede.

To dela DSC ??
 
Chlapi mam dotaz a nevim do ktereho vlakna to hodit.

Kdyz prudce vystartujete na jednicku a zaradite v cervenem poli 2jku tak tam mazda jakoby ubere nachvilinku kroutici moment aby to nehrabalo?

To stejne jako kdyz chcete vypalit na jednicku tak to sotva hrabne a pak se rychle rozjede.

To dela DSC ??
K prvému bodu: nepamätám si pred úpravou ale nič podobné nepozorujem, reakcia je blesková
K druhému bodu: pri zapnutej stabilizácii to obmedzuje otáčky pri preklze na cca 3000
 
K prvému bodu: nepamätám si pred úpravou ale nič podobné nepozorujem, reakcia je blesková
K druhému bodu: pri zapnutej stabilizácii to obmedzuje otáčky pri preklze na cca 3000
Diky za odpoved. No 100% mi to ubere na chvili vykon (ne cuknuti). Jakoby auto nechtelo aby zahrabalo…

Otestuju par dni s vypnutym DSC uvidime jak se bude chovat.

Mozna bude znat odpoved @shr3k .

Upravuje/ zasahuje nejak tvuj chip do toho jak se chova DSC ?

(chipnute to nemam , jen me zajima jestli tam jsou nejake zmeny)

Je stale aktivni v plne parade i po chipu? Nebo v nem jsou nejake zmeny ?
 
Mozna bude znat odpoved @shr3k .

Upravuje/ zasahuje nejak tvuj chip do toho jak se chova DSC ?

(chipnute to nemam , jen me zajima jestli tam jsou nejake zmeny)

Je stale aktivni v plne parade i po chipu? Nebo v nem jsou nejake zmeny ?
Aktívne bude určite, hovorím že mi to obmedzuje na 3000ot, ale asi tá reakcia na pedál ma vplyv a s tým spojené dodávky paliva nastavené menej ekonomicky a prispato
 
@shr3k ok a lze pripadne vyradit DSC z provozu? Takovym zpusobem aby nesvitilo na palubce ?

Rano jsem jel s vypnutym DSC a konecne je to auto co jsem cekal… zadne pribrzdovani a celkove se chova ,tak jak cekas , ze se chovat bude…

Ja proste nemam rad “umele” zasahy do rizeni. Rusi me to a auto se tim padem podle me chova nepredvidatelne… mam radsi klasicke/prirodni fyzikalni chovani.
 
@shr3k ok a lze pripadne vyradit DSC z provozu? Takovym zpusobem aby nesvitilo na palubce ?

Rano jsem jel s vypnutym DSC a konecne je to auto co jsem cekal… zadne pribrzdovani a celkove se chova ,tak jak cekas , ze se chovat bude…

Ja proste nemam rad “umele” zasahy do rizeni. Rusi me to a auto se tim padem podle me chova nepredvidatelne… mam radsi klasicke/prirodni fyzikalni chovani.
Taktiez to vypinam pri kazdom startovani, nie som s tym systemom stotoznený. Len je to otrava stale vypinat..
 
Já to vypínám po městě ale mimo město a na. Okresky to nechávám zaply. Už jsem měl 2 krizovky a DSC mě pomohlo. Díky velkymu rozvoru a malýmu rejdu není možný to auto ve větším smyku srovnat
 
Back
Top