Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tyto motory stejně jako novější, používají knock management a několik různých map, v rámci kterých se předstih plynule mění. FYI klepsenzor naloguješ i se sériovým předstihem a je to zcela normální.Snížení čerpacích ztrát otevřením klapky mi dává smysl. Opačný Millerův cyklus, tedy dřívější otevření sacích ventilů vlastně taky, protože jak jinak dostat do pracovního prostoru válce víc vzduchu, když není turbo že? Zkonzumovat ale toleranci k samovolným detonacím se mi líbí úž méně, ale tomu by zase mohlo pomoci tankování paliva s větším oktanovým číslem. Stojí těch 13kW za to? No je to na zváženou
ty jo..to je uprav nebojis se zkraceni zivotnosti motoru? zacinam premyslet taky o chipu od shr3ka...Ahoj,
Zobrazit přílohu 33111Zobrazit přílohu 33112přidám se s mojí zkušeností chipu od Shr3ka. Kromě toho, že to byl fajn pokec s člověkem, který o mém autě ví patrně více než se o něm já stihnu naučit za celý svůj život to byla super akce na parkovišti v mém rodném městě, kudy měl Shr3k právě cestu. Ochotně se zastavil a i přes mé úporné zvídavé dotazy byl ochoten dát na úpravu záruku zpětného nahrání původního softu v rámci bezplatné akce. Následující hodnocení berte prosím s rezervou individuálního subjektivního vnímání každého z nás. Moji medvědici 2.5 GH znám jako své boty, takže na ni cítím i to, že ser ráno šoatně vyspí Jsem tedy ten z řad "vnímavějších jedinců" Dále je nutno uvést, že na mém autě probělo už před novým softem několik jiných úprav jako jsou: náporové sání studeného vzduchu z nárazníku, odstranění restrikcí v airboxu, osazení KN filtrem, EGR trubky ze sání, odstranění VTCS klapek s vybroušením úchytů a utěsněním. Přidání 20mm podložky pod škrtící klapku a vyřazení EGR. Všechny tyto úpravy podle mě trochu zvýšily efekt nových map, kdy Medvědice lépe využívá většího množství studenějšího vzduchu, který je do komor rychleji distribuován.
Nahrání proběhlo přes diagnostickou zásuvku během pár minut. A po nasednutí jsem rozdíl pocítil hned při rozjezdu. Efekt nových map bych jednoduše přirovnal k pocitu z cca o 200 kg lehčího vozu. Hned rozjezd byl podstatně hladší a "lehčí". Další jízdní změny se projevily prakticky v celém efektivním rozsahu otáček a všiml jsem si, že jsem při původním návyku stlačování plynového pedálu na známých trasách pohyboval všude vyšší rychlostí. Plyn se stal citlivější a zátah velmi příjemně posílil od spodu až do špičky otáček dle původního charakteru výkonové křivky s tím, že se křivka pocitově ještě více vyhladila a nejvíce znatelně se posílilo spektrum vyšších otáček.
Osobně mě úprava velmi překvapila, kdy jsem nečekal nic znatelného u atmo benzínu, ale opak se stal a vzhledem k částce 2000 Kč označím úpravu pro všechny Mazdaře za "Must have"
Ať to jezdí všem a velké díky @shr3k -kovi!
Mě vibrovalo GH jen jednou...nové kotouče ATE asi po 1500km, ale zjistil sem, že jsem blbec já a pořádně neočistil dosedací plochy náboje... Teď už dalších 20tkm úplně v pohodě.Ked si niekto nezainteresovany precita toto forum, moze nadobudnut nazor, ze Mazdy uz z vyroby idu so zvlenymi prednymi kotucmi a zadne brzdice z vyroby prirezle
Já bohužel už nevím, jestli jsem ti vypínal chyby v DTC tabulce... Můžeš zkusit, když naskočí chyba, vypnuty nejsou.Ja som bol pred rokom, v mot. priestore som nic neodpojoval. Je lepsie odpojit, alebo prist znovu do Zlina?
Vypinal chyby a ak si spravne pametam, nejaku smycku egr na 0. Len som sa nikdy nedopatral k tomu, ci treba egr aj fyzicky odpojit alebo staci to cez diag, kedze tomu moc nerozumiem.Já bohužel už nevím, jestli jsem ti vypínal chyby v DTC tabulce... Můžeš zkusit, když naskočí chyba, vypnuty nejsou.
Ano, odpoj konektor a uvidíš, pokud jsou chyby v DTC tabulce vypnuté, žádnou chybu ti to nenapíše. Tady výše píšu, že jsem (asi) přišel na metodu, jak ho udržet zavěřený jen pomocí PCM, aniž by bylo nutné jej odpojit.Vypinal chyby a ak si spravne pametam, nejaku smycku egr na 0. Len som sa nikdy nedopatral k tomu, ci treba egr aj fyzicky odpojit alebo staci to cez diag, kedze tomu moc nerozumiem.