• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

@shr3k Odkud prosím jsi? Měl bych zájem o úpravu 2.5 GJ. Jsou k dispozici nějaké grafy z brzdy ohledně průběhu momentu a výkonu před / po úpravě?
 
Tak to šlape? Ono se říká, že u atmosfér to moc smysl nemá, ale historicky mám velmi dobrou zkušenost s úpravou atmosférické 2.4 140 kW v Accordu 7g. Po reflashi řídící jednotky šlo auto mnohem lépe do otáček a mělo celkově lepší průběh výkonu i kroutaku. Změnil se i zvuk. Rovnou to i posouvalo omezovač někam k 8600 ot, myslím. Papírový nárůst výkonu byl okolo 10 koní, což potvrzovala i brzda. Máte s tím někdo zkušenost u téhle 2.5 ?
Ahoj,
já na to úplně zapomněl.. já jsem s tím plně spokojen. Není to nic co tě zarve do sedačky ale reakce na plyn je znát, spotřeba hezčí v pozitivním slova smyslu.. kdybys byl z okolí Prahy můžem se klidně potkat.
Instagram: mazda6_2.5_gta
 
Nabízím nově chiptuning pro 120 kW FL (Euro 4) na 132 (Euro 5) a pro 92 kW (Euro 4) na 120 kW (Euro 4). 100% bezpečný pro DPF a emise plnící - mapy pocházejí z továrního naladění. Hardware (písty, turbodmychadlo) mají obě dvě verze 100% shodný. Cena 2100 Kč. Více informací průběžně ve vláknu Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D a R2 (chiptuning). Součástí je i aktualizace továrních map na nejnovější verzi.
Zobrazit přílohu 26768 Zobrazit přílohu 26767Zobrazit přílohu 26761 Zobrazit přílohu 26762 Zobrazit přílohu 26763 Zobrazit přílohu 26764 Zobrazit přílohu 26765 Zobrazit přílohu 26766

K dispozici jsou i Stage 1 úpravy pro 1.8, 2.0, 2.5 benzíny, zejména u 2.5 je to poznat ukrutně. A samozřejmě i Stage 1 pro diesely 2.0 a 2.2.
Ahoj, je Tvá nabídka ještě aktuální prosím?
Mám GH 9/2010 2.2 135kw, nevím přesně z hlavy,tu silnější verzi
 
Zdravím, je možná úprava mapy i u 2.0l 114kw.
Ano, klasicky přes předstih. U 95 oktanu jde jít cca o 2 stupně při 6000 1/min a plné zátěži (máme nalogované díky místnímu členovi), u 98 oktanu o něco víc.
 
I já bych svou disi 114kw nechal poupravit včetně odpojení sledování čidel tlaku pneu.
 
Zdarec, chci se zeptat jestli dokážes a má vůbec smysl čipovat Mazdu 6 GG 1.8 88KW (2007)
 
Zdarec, chci se zeptat jestli dokážes a má vůbec smysl čipovat Mazdu 6 GG 1.8 88KW (2007)
Moc ne, asi bych to nedělal. 1.8 je bez VVT, výkon je na objem dobrý, spotřeba malá, nech to tak. Jo kdyby 2.3, tak to je jiná, tam jde dát originál JDM 133 kW (jen s upravenými omezovači). Tím nechci říct, že nějaký ten stupeň na předstihu by nešel u 1.8 přidat, ostatně můžeš si to projet a otestovat.
 
Moc ne, asi bych to nedělal. 1.8 je bez VVT, výkon je na objem dobrý, spotřeba malá, nech to tak. Jo kdyby 2.3, tak to je jiná, tam jde dát originál JDM 133 kW (jen s upravenými omezovači). Tím nechci říct, že nějaký ten stupeň na předstihu by nešel u 1.8 přidat, ostatně můžeš si to projet a otestovat.
Upřímně jsem překvapenej jak ten motor jede , hlavně od 2000 ma krasně postavenej kroutak oproti me stare 626ce 2.0 85kw ta se musela vytáčet mnohem víc. Jen mě napadlo ze by to tim cipem mohlo jet jeste lip, ale chapu ze to nebude zadna raketa . jen me zajimalo jestli mas s timto konkretnim motorem zkusenost nebo ne
 
Ahoj, musím se podělit o svou zkušenost s úpravou řídicí jednotky od @shr3k , kterou jsem konečně nechal nyní udělat na s své 6ce GH 2,5 GTA rok 2008.

Říkal jsem si, že to bude mírné vylepšení, které možná ani nepocítím, ale musím říct, že jsem z toho nadšený. Motor táhne více od spodu. Chod je plynulejší a celkově na mě působí kultivovaněji. Je znát, že i nějaká ta kobylka přibyla. ....

Musím zdůraznit, že se snažím být objektivní a nenachat se přemoci možným placebo efektem. ....

Kde se ale mohu opřít o tvrdá čísla, tak je spotřeba. Z té jsem fakt mile překvapený. ....Ráno před úpravou mi svýtila průměrná spotřeba cca 8,5 lirtru (nutno říci, že týden před tím jsem dost drandil jen po městě, takže to vystoupalo ), nyní po úpravě a cca 300 km na dálnici a silnicích první třídy, my průměrná spotřeba klesla až na 7,7 litru. To je hodnota, kterou jsem před tím nikdy neviděl. Jsem zvědavý jak se to bude vyvíjet dál. :-)

Podtrženo sečteno, lepší požitek z jízdy a úspora na plavivě. Úžasný!!!! Děkuji @shr3k
 
Ahoj, má někdo zkušenosti s emisemi na STK po úpravě chiptuningu? Po poslední návštěvě jsem neprošel na emise. Mazda GH 2.5 (2008)
 
Ahoj, má někdo zkušenosti s emisemi na STK po úpravě chiptuningu? Po poslední návštěvě jsem neprošel na emise. Mazda GH 2.5 (2008)
Přední katalyzátor už bude po smrti. Úprava má preventivně vypnutou P0421, abys ke mě nemusel jezdit 2x. Více viz.
https://www.mazdaklan.cz/threads/mala-ucinnost-katalyzatoru.5559/
 
Přední katalyzátor už bude po smrti. Úprava má preventivně vypnutou P0421, abys ke mě nemusel jezdit 2x. Více viz.
https://www.mazdaklan.cz/threads/mala-ucinnost-katalyzatoru.5559/
Pokud se tedy napíchnu na diagnostiku tak lze chybu P0421 vidět, po chiptuningu je pouze deaktivované zobrazení na palubní desce?
Dejme tomu že je přední katalyzátor špatný, má to nějaký vliv na spolehlivost motoru, zadního katalyzátoru nebo se jedná pouze o větší emise při studeném motoru a na nic to nemá vliv?
Co může být příčina že se katalyzátor pokazí? Ve vlákně jsem se dočetl že přidáváním VIFu tomu moc nepomáhá....
 
Není, to by ji viděl i na emisích. Větší emise při studeném motoru. Pokazí se z důvodu, že je hned ve svodech a má 15 let.
 
Back
Top