Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj,Tak to šlape? Ono se říká, že u atmosfér to moc smysl nemá, ale historicky mám velmi dobrou zkušenost s úpravou atmosférické 2.4 140 kW v Accordu 7g. Po reflashi řídící jednotky šlo auto mnohem lépe do otáček a mělo celkově lepší průběh výkonu i kroutaku. Změnil se i zvuk. Rovnou to i posouvalo omezovač někam k 8600 ot, myslím. Papírový nárůst výkonu byl okolo 10 koní, což potvrzovala i brzda. Máte s tím někdo zkušenost u téhle 2.5 ?
Ahoj, je Tvá nabídka ještě aktuální prosím?Nabízím nově chiptuning pro 120 kW FL (Euro 4) na 132 (Euro 5) a pro 92 kW (Euro 4) na 120 kW (Euro 4). 100% bezpečný pro DPF a emise plnící - mapy pocházejí z továrního naladění. Hardware (písty, turbodmychadlo) mají obě dvě verze 100% shodný. Cena 2100 Kč. Více informací průběžně ve vláknu Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D a R2 (chiptuning). Součástí je i aktualizace továrních map na nejnovější verzi.
Zobrazit přílohu 26768 Zobrazit přílohu 26767Zobrazit přílohu 26761 Zobrazit přílohu 26762 Zobrazit přílohu 26763 Zobrazit přílohu 26764 Zobrazit přílohu 26765 Zobrazit přílohu 26766
K dispozici jsou i Stage 1 úpravy pro 1.8, 2.0, 2.5 benzíny, zejména u 2.5 je to poznat ukrutně. A samozřejmě i Stage 1 pro diesely 2.0 a 2.2.
Ano, více v prvním příspěvku onoho vlákna.Ahoj, je Tvá nabídka ještě aktuální prosím?
Mám GH 9/2010 2.2 135kw, nevím přesně z hlavy,tu silnější verzi
Ano, klasicky přes předstih. U 95 oktanu jde jít cca o 2 stupně při 6000 1/min a plné zátěži (máme nalogované díky místnímu členovi), u 98 oktanu o něco víc.Zdravím, je možná úprava mapy i u 2.0l 114kw.
Žádný problém, stačí se domluvit přes SZ.I já bych svou disi 114kw nechal poupravit včetně odpojení sledování čidel tlaku pneu.
Jako https://www.mazdaklan.cz/threads/chiptuning.4148/post-131342Měl bych zájem o chip Mazda GH 2.2 120kw
Moc ne, asi bych to nedělal. 1.8 je bez VVT, výkon je na objem dobrý, spotřeba malá, nech to tak. Jo kdyby 2.3, tak to je jiná, tam jde dát originál JDM 133 kW (jen s upravenými omezovači). Tím nechci říct, že nějaký ten stupeň na předstihu by nešel u 1.8 přidat, ostatně můžeš si to projet a otestovat.Zdarec, chci se zeptat jestli dokážes a má vůbec smysl čipovat Mazdu 6 GG 1.8 88KW (2007)
Upřímně jsem překvapenej jak ten motor jede , hlavně od 2000 ma krasně postavenej kroutak oproti me stare 626ce 2.0 85kw ta se musela vytáčet mnohem víc. Jen mě napadlo ze by to tim cipem mohlo jet jeste lip, ale chapu ze to nebude zadna raketa . jen me zajimalo jestli mas s timto konkretnim motorem zkusenost nebo neMoc ne, asi bych to nedělal. 1.8 je bez VVT, výkon je na objem dobrý, spotřeba malá, nech to tak. Jo kdyby 2.3, tak to je jiná, tam jde dát originál JDM 133 kW (jen s upravenými omezovači). Tím nechci říct, že nějaký ten stupeň na předstihu by nešel u 1.8 přidat, ostatně můžeš si to projet a otestovat.
Kalibraci L829 na tvoje auto není problém nahrát, úpravu na ni mám.jen me zajimalo jestli mas s timto konkretnim motorem zkusenost nebo ne
Přední katalyzátor už bude po smrti. Úprava má preventivně vypnutou P0421, abys ke mě nemusel jezdit 2x. Více viz.Ahoj, má někdo zkušenosti s emisemi na STK po úpravě chiptuningu? Po poslední návštěvě jsem neprošel na emise. Mazda GH 2.5 (2008)
Pokud se tedy napíchnu na diagnostiku tak lze chybu P0421 vidět, po chiptuningu je pouze deaktivované zobrazení na palubní desce?Přední katalyzátor už bude po smrti. Úprava má preventivně vypnutou P0421, abys ke mě nemusel jezdit 2x. Více viz.
https://www.mazdaklan.cz/threads/mala-ucinnost-katalyzatoru.5559/benzín - Chyba P0421 u 2.5 LF-VE - záhřevný katalyzátor
Zdravím, začala mi svietiť kontrolka palivového a emisného systému. Bol som s tým v 2 servisoch, chcel som mať istotu ešte pred výmenou dielov, že vymieňam ten naozaj pokazený :D Robila sa diagnostika, kód chyby P0421 Warm Up Catalyst System Right Efficiency Below Threshold . V druhom servise...www.mazdaklan.cz
Díky za odpověď, tak to pak nebudu řešit..Není, to by ji viděl i na emisích. Větší emise při studeném motoru. Pokazí se z důvodu, že je hned ve svodech a má 15 let.