• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Všechny zmíněné změny mají jen a pouze za následek zvýšení momentu, od něho a otáček se přece odvozuje výkon.
ahoj nebudeš se náhodou někdy pohybovat kolem Prahy že by jsme to zkusili ? Můžeš mi napsat nějaký email nebo jiný kontakt kde by jsme mohli dořešit podrobnosti.
 
Kubík jezdí jako ďas, navíc on je bezfiltrový, jinak shodná úprava.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Podávám další info. ? Od chipu už mám najeto hrubo pres 10 000km. Regenerace asi cca po 250 km, stále stejné.
Ted v zimě spotřeba Žďár nad Sázavou - Praha 5,2 L/100km a to jsem ji teda nešetřil, zpět 5,6 l/100km i s městem. Od vynulování spotřeby najeto 550 km a spotřeba 5,8 l/100km, 40% dálnice, 60% prndacky. ?
 
Ahoj,

20210130_154958.jpg20210223_065736.jpgpřidám se s mojí zkušeností chipu od Shr3ka. Kromě toho, že to byl fajn pokec s člověkem, který o mém autě ví patrně více než se o něm já stihnu naučit za celý svůj život :) to byla super akce na parkovišti v mém rodném městě, kudy měl Shr3k právě cestu. Ochotně se zastavil a i přes mé úporné zvídavé dotazy byl ochoten dát na úpravu záruku zpětného nahrání původního softu v rámci bezplatné akce. Následující hodnocení berte prosím s rezervou individuálního subjektivního vnímání každého z nás. :) Moji medvědici 2.5 GH znám jako své boty, takže na ni cítím i to, že ser ráno šoatně vyspí :) Jsem tedy ten z řad "vnímavějších jedinců" :) Dále je nutno uvést, že na mém autě probělo už před novým softem několik jiných úprav jako jsou: náporové sání studeného vzduchu z nárazníku, odstranění restrikcí v airboxu, osazení KN filtrem, EGR trubky ze sání, odstranění VTCS klapek s vybroušením úchytů a utěsněním. Přidání 20mm podložky pod škrtící klapku a vyřazení EGR. Všechny tyto úpravy podle mě trochu zvýšily efekt nových map, kdy Medvědice lépe využívá většího množství studenějšího vzduchu, který je do komor rychleji distribuován.

Nahrání proběhlo přes diagnostickou zásuvku během pár minut. A po nasednutí jsem rozdíl pocítil hned při rozjezdu. Efekt nových map bych jednoduše přirovnal k pocitu z cca o 200 kg lehčího vozu. Hned rozjezd byl podstatně hladší a "lehčí". Další jízdní změny se projevily prakticky v celém efektivním rozsahu otáček a všiml jsem si, že jsem při původním návyku stlačování plynového pedálu na známých trasách pohyboval všude vyšší rychlostí. Plyn se stal citlivější a zátah velmi příjemně posílil od spodu až do špičky otáček dle původního charakteru výkonové křivky s tím, že se křivka pocitově ještě více vyhladila a nejvíce znatelně se posílilo spektrum vyšších otáček.

Osobně mě úprava velmi překvapila, kdy jsem nečekal nic znatelného u atmo benzínu, ale opak se stal a vzhledem k částce 2000 Kč označím úpravu pro všechny Mazdaře za "Must have" :)

Ať to jezdí všem a velké díky @shr3k -kovi!
 
Poslední úprava moderátorem:
Posileni krouticiho momentu v nizkych a strednich otackach zpusobene prodlouzenim saciho potrubi za klapkou. Je to zivejsi od nizsich otacek a zlepsi to pruzne zrychleni.
 
Diky moc :) Je to EZ Lip gumovy samolepici spoiler z USA za nekrestanskych 1200.. uz jsou na nem zuby casu tak bude vymena za Ali kopii za 250 :)
 
Ahoj. Jj.. planoval jsem chip dlouho a tato cena a jistota odbornika se nedala odmitnout :)
 
A co hlásilo kuře?
Ty jo, měl jsem někde udělaný screenshot té chyby, zkusím dohledat a poslat to sem. Ale auto se začalo chovat divně, na volnoběh kolísaly otáčky a auto při stání na místě docela nepříjemně vibrovalo. Asi to ta moje DISIna nemá ráda, nevím.
 
To vypadá žes to měl blbě utěsněný a bralo to bokem vzduch
 
Ty jo, měl jsem někde udělaný screenshot té chyby, zkusím dohledat a poslat to sem. Ale auto se začalo chovat divně, na volnoběh kolísaly otáčky a auto při stání na místě docela nepříjemně vibrovalo. Asi to ta moje DISIna nemá ráda, nevím.
Přesně jak říká kolega. To bylo způsobený netěsností a falešným vzduchem. Třeba řádně utěsnit silikonem na motory. Pak nebude problém. ;)
 
Pridavam info o spotrebe rf7j ATM chip. Auto mali pozicane rodicia, trasa cca 250 km, 90% podiel dialnice a po navrate svietila na PC spotreba 5.5l. Pred resetom som tam mal za poslednych 500km priemer 8.5l. Taktiez mam stale skrutene kotuce, asi to proste neviem.
 
Back
Top