• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning

Kdo je autorem těch profesionálních map?
Holandská tuningová firma ATM, autorizovaný distributor WinOLS. Proč, je to důležité? Stejně to nikomu nic neřekne, ani kdyby to byli podvodníci. ;)

Toto me docela zajima, jakbje to s EGT?
Co si představuješ, že ti vysvětlím? Motor R2 obecně nemá problém s EGT, na rozdíl třeba od SH. Pokud to někdo výslovně nepožaduje, s EGR se nemanipuluje, takže ani pro turbo to není větší tepelná zátěž. Jen zkrátka ten malá kompresorová část nedává tolik, jako u silnějších verzí.
 
Poslední úprava:
Slo mi ciste o bezpecnost. Aby nevytekly lopatky turba ven :))
Z 95kW na 140kW je dost velikej skok.
Kam ze muzu prijet??:)
 
dekuji Shrekovi za profi pristup pri chip tuningu..sympaticky chlapik, ktery vi, co dela a ma vse pod palcem :) kdo vaha, tak at nevaha :p
 
Díky, jasně. Myslel jsem 114 kW. Ok tak uvidíme. Já teda ještě uvažuju, že ji vyměním za BM 88kW, tak to bych se pak taky ozval :-)
 
@Desjani (L5 předFL) a @Apollo (L5 FL) nově jezdí se stejnými mapami od ADACT, upravené requested torque mapy, fuel target open loop mapy, spark advance mapy, throttle valve request mapy, EGR mapy a volnoběh z 650 na 700. Apollo mě svezl a utíká to pěkně.
 
Ahoj, @Kuko116 se me ptal jak jsem spokojeny s upravou, kterou mi nahraval @shr3k
A kdyz jsem mu to sepsal, tak si rikam ze by to mohlo zajimat i ostatni:

Urcite muzu upravu doporucit.
S autem jsem nemel pred upravou moc najeto, ale rozhodne jede lip za plynem a pri otackach nad 3000 to startuje jak blazen. Coz teda ja uplne nevyuziju. Spis jezdim klidne. Ale treba na odpich z krizovatky na dvojku a trojku je to super (kdyz to poradne vytocis ;-) ).
Jinak ja jezdim hlavne dalnicni trasy Praha-Zlin na tempomat. Tady mi prijemne spadla spotreba (pri 120km/h) tak o 0.5l az 1l dolu. Jezdim ted aktualne za 7.5.
A co me taky potesilo ze je tou upravou zavreny egr ventil, takze mi to nezasira motor vyfukovymi plyny.

Jestli vahas, tak za me jsem rad ze jsem do toho sel.

Tady je jeste odkaz na mou spotrebu na sprintmonitoru https://www.spritmonitor.de/en/detail/1169277.html



Odesláno z mého SM-N975F pomocí Tapatalk
 
Upravený priebeh a výška max. krut. momentu o tých pár percent pri L5 motore má asi minimálny vplyv na životnosť motoru po 10 rokoch? SK firma má k tomu graf len pre zaujímavosť tam uvádzajú nárast výkonu na 138 kw a tociveho momentu na 253 nm čo sú fajn hodnoty.
 
U inej SK firmy uvádzajú nárast výkonu na 130kW a momentu na 236 Nm a za väčšie peniaze ...
 
Myslel som autochip.eu, ale nesedia im pôvodne grafy výkonu aj krutaku s realitou, takže si vymyslaju asi aj tie čísla.
 
@Janek má od včera upravené DISI, tak snad napíše nějaký postřeh...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
@Janek má od včera upravené DISI, tak snad napíše nějaký postřeh...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Takže... Za mě super, motor se lépe sbírá z nižších otáček a kolem 3 tisíc ještě pěkně zabere. Spotřebu nemůžu soudit, mám s tím najeto pár km, ale opravdu se projev auta zlepšil.
@shr3k je super chlapík, mockrát ti ještě jednou děkuji pane
Ještě uvažuju nad tím egrem, ale zatím js se neodhodlal ho vypojit.
 
Tak mne po odstupe asi 14 dní klesla spotreba po uprave na L5 motore na rovnakých trasách o 0,6-0,8L. Celkovo priemer , ktorý som mával okolo 8,7 mám teraz stabilné 8,1. Pri 145km/h na diaľnici to slo z nejakých 9L na 8L, v meste to stále žere jako krava. V nižších otáčkach má motor viac sily , vo vyšších už to nieje moc poznať, tam uz sa krutak moc nemeni. Za mňa spokojnosť.
 
Back
Top