• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Chiptuning diesel i benzín, kódování

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
Zprávy
6 717
Nabízím nově chiptuning pro 127 kW motor R2 (Euro 5). Více informací průběžně ve vláknu Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D a R2 (chiptuning). Součástí úpravy je i aktualizace továrních map na nejnovější verzi L, pokud ji auto již nemá.
Perfektní náhrada všech powerboxů, které manipulují jen s tlakem v common-railu. Cena 2800 Kč. V ceně je volitelné vypnutí systému AdBlue (možno i později v případě potřeby). Kdo si to první nechá změřit na brzdě, dostane 50 % slevu. ;)
Za rok jsou možnosti v rámci vlastního "research and development" zase někde jinde, takže aktuální možnosti úprav PCM u CX-7:
2.2 MZR-CD - Stage 1 150 kW/460 Nm, DPF off, AdBlue/SCR off, EGR off a vypnutí libovolných DTC
2.3 MZ-R DISI - Stage 1 228 kW/455 Nm, Pops & Bangs (kdo nemá v lásce svůj katalyzátor :)), vypnutí libovolných DTC
cena Stage 1 3000 Kč, ceny libovolné kombinace ostatních úprav bez Stage 1 - 2000 Kč

Kódování:
vypnutí TPMS - 200 Kč (nebo láhev červeného suchého)

Požadavky prosím přímou zprávou, ne sem do vlákna.
 
Poslední úprava:
To vypada pekne. Musim popremyslet v teto blbe dobe.
 
@Piril Tak musim rict ze naprosta spokojenost. Perfektni pristup jak @shr3k, tak Auto Efektu Mazda ve Zline. Auto jede bez sebemensiho problemu. Konecne zadne pipani a vytahovani pojistky Navyseni vykonu slo poznat hned na prvnim rozjezdu. Navic jsem resil uz delsi dobu problem s klimatizaci, kery nebyli schopni vyresit ani v Mazde v Ostrave. V Auto Efektu to klukum sice dalo zabrat, ale zpatky uz jsem mohl chladit nanuky Byt to mam z Ovy trosku dal, nebudu vahat s tim, ktery servis priste navstivim - snad ale nebude treba
 
Jinak k tomu ohledne chiptuningu. Kdyz se zvedne tlak, jaky to ma vliv na ty slavne podlozky pod vstrikama ktere se u toho motoru musi menit jinak je problem? Bylo mi doporuceno je menit po 40k-50k km.
 
Jinak k tomu ohledne chiptuningu. Kdyz se zvedne tlak, jaky to ma vliv na ty slavne podlozky pod vstrikama ktere se u toho motoru musi menit jinak je problem? Bylo mi doporuceno je menit po 40k-50k km.
Jaký konkrétně tlak máš na mysli?
 
Jestli to napisi dobre tak myslim ve valcich.
 
Jestli to napisi dobre tak myslim ve valcich.
Však komprese je furt stejná, expanzní tlak neroste lineárně s tím, jak přidáš na mapě turbodmychadla 5 % požadovaného tlaku. :)
 
Takze tam narust vykonu neni, jen je ta mapa sviznejsi a klidnejsi. Je to tak? :)
 
Tak za me hotovoshotovo a fakt super!!! Nachipovano, adblue smazano.....
Vrele doporucuju!!!!
 
Ahoj!
Nezkoušel jsem někdo test Před a Po?
0-100 / maximalka?

diky ?
 
Aktualizoval jsem první příspěvek podle aktuálních možností.
 
Ahojte, kto vaha so zvysenim vykonu a vypnutim scr tak urcite odporucam, je citit narast hlavne krutiaceho momentu a mazda sa stala viac "benzinovejsia" zmizol efekt turbo hribu medzi 2500 a 3000 a krasne zatah pokracuje skoro az k obmedzovacu. Tesim sa ze scr uz nebude hlasit chybu ked sa v letnych mesiacoch prehreje mocovina. Rovnako som bol velmi spokojny s profesionalnym pristupom @shr3k .Este raz dakujem. Jedine co lutujem ze som to nedal upravit uz minule leto :D

Odoslané z M2007J20CG pomocou Tapatalku
 
Ad blue je nyní horké téma, mám sice (naštěstí) jen benzínové motory doma, ale jen technická otázka. Co to odpojení udělá fyzicky s tím dieselovým motorem resp. s příslušenstvím motoru? Katalizátor atd.? Co emise na STK?
Jestli je to nevhodné na forum, tak prosím odpověď na SZ, díky.
 
Katalyzátor s DPF fungují samozřejmě i nadále, pokud byly předtím funkční. Likvidace oxidů dusíku pomocí recirkulace přes EGR taky, tedy pokud ho někdo nezaslepí. Na emisích se okamžité NOx neměří, protože na to ani není metodika (musí to plnit nějaký průměr, viz dieselgate).
 
Chtěl bych tímto poděkovat členu "shr3k", za super vyladění mé cx7. Teď chodí jako nová. Díky díky ?
 
Kde zrovna jsem, je na mém profilu. Ze Zlína má ode mě Stage 1 nějaký kámoš Filipa Ševečka.
No čtu tu toho mnoho a dlouho a jediné řešení mého problému je návštěva u vás Shr3k :) asi tu nechci rozepisovat co vše potřebuji . Je možné se s vámi spojit např přes telefon a domluvit si nějaký postup a návštěvu ?
 
Ahoj, mám dotaz, jaký vliv má stage1 na spotřebu? Díky
Není jasné u jakého motoru, ale obecně lze říci - větší požadavek na výkon má za důsledek větší spotřebu. Perpetuum mobile v tomto případě nikdo nevynalezl. :)
 

Podobná vlákna

Odpovědi
104
Zobrazení
26K
Odpovědi
231
Zobrazení
37K
Back
Top