• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel 2.2D problém s turbodmychadly

ndon

nový člen
12
neřešil někdo na mazdě 6 r.v.2016 obsah 2.2D skyaktiv 129kw chybu turba P2262 je tam twin turbo.V nizkým ot.cca do 2 tis to moc nejede pak zabere druhy velký turbo a jede ale ty nízke otáčky to vždy hodí do nouze
 
Ahoj děkuji za reakci.Jinak hadičky jsem kontroloval jsou ok.Turbo jsem se dival do něj a ten nýtek mám v pohodě.Zkoušel jsem podtlakovou pistoli banky podtlaku na turbu ty jsou také dobré,čistil jsem snímač tlaku v sáni ten nad alternátorem ten byl teda téměř neprůchozí.Ale stále bez výsledku
 
divné..a co sání? vyčištěno? když byl snímač tlaku tak špatnej...nemáš tam karbon..sice by to asi házelo chybu i něčeho jiného, ale přeci jen za kouknutí na sání nic nedáš.škubalo by to a chybu házelo právě v malých otáčkach
 
Sáni jsem právě venku neměl ale asi nezbyde nic jiného než ho vytáhnout ven.Občas to škubne za studená v nízkých otačkách .Chybu to právě pořád hlási jen P2262 nic víc
 
kolik máš najeto? většinou karbon se objevuje kolem 100 tis, ale u mě třeba až ve 170 a u jiného v 80 tis, záleží dost na stylu jízdy a čistotě nafty. Je fakt že sání vyhazuje jinou chybu...právě v závislosti na zanešeném čidlu. Ta závada co píšeš se vztahuje ke špatnému tlaku (nízkému) turba...a to většinou znamená problém na malém turbu..co vím z dílny....snad skoro ve 100% se řeší problém malého turba...velké turbo problémy nemívá.
 
je tam najeto cca 170tis ale je to nějaky dovoz.Ale ta chyba malého turba to bylo vždy stoho duvodu že upadl ten nýtek ne? Když mám nýtek a tu klapku v malém turbu ok napadá mě už jen ventil co ovláda banku na malém turbu
 
no baňka by to samozřejmě být mohla, ..respektive ten ventil co ji ovládá, u koncernových aut tam býval problém že se zaseklnul ..ale to spíš bylo kvuli tomu že s tím někdo jezdil moc pomalu a on zatuhl. Problém spíš je že bude muset jít ven turbo abys zjistil co mu je...a to je docela masakr...někdo to tu dělá i s motorem v autě, většinou je to na motor ven :-(
 
No a dnes na dilne dalsi M6...ktera se uz u nas jednou resila....bohuzel opet turbo,zjistoval jsem co by to mohlo delat a protoze i na tehle mazde byl prvotne problem nejtek...tentokrat valil olej mezi spojem maleho a velkeho turba...ve firme na repase nekde udelali chybicku a netesni..predpokladam ze tobe z toho nic netece...takze jeste muze byt problem se spatnym rizenim otevirani banek..ale problem ze tohle asi krome mazdy nikdo neresi..je to dost slozita vec.
 
Tak zitra se po delší době na to zas dostanu.Jinak turbo neteče to je krásně suchý.Zkusim prohodit ty ventily tzv N75 tak uvidím zda to k nečemu bude
 
Tak zitra se po delší době na to zas dostanu.Jinak turbo neteče to je krásně suchý.Zkusim prohodit ty ventily tzv N75 tak uvidím zda to k nečemu bude
IMG_20201016_163217.jpg

chlapy není tam toho oleje nějak moc:
 
Poslední úprava moderátorem:
muže být reda to malí turbo špatný a tím pádem to jde do nouzáku když to turbo tak moc pouští olej ?
 
Velmi pravdepodobne .... zacal bych asi takhle...
znečištěný vzduchový filtr? Neni starej nebo nejak ucpanej? netěsnost na sacim potrubi; nadměrné tlakování motorové skříně - nefunkční odvětrávání motoru, nadměrné opotřebení nebo poškození motoru

upload_2020-10-16_21-12-12.png
 
Filtr vzduchový nový i ten původní nebyl moc zanesený.Sací potrubí je OK to jsem kontroloval už dvakrát.Zítra vytáhnu ven ještě to sáni at jej vyčistím nebo stejně to kolem 1500ot dost cuká
 
Sani velice pravdepodbne muze zpusobovat skubani v nizsich otackach i padani do nouzaku....ale ten olej by tam byt nemel a ta chyba co to haze je o malem tlaku v turbu..takze problemy muzou byt klidne dva ktere se naraz sesly. Uvidis po tom vycisteni sani..asponz ze kdyz ho vycistis melo by se to urcite projevit.
 
děkuji zatim za info.Jen ještě jedna otázka mužeš doporučit firmu na repas toho turba a cca. cenu kolik se to pohybuje?:
 
No firmu asi bude zalezet odkud jsi...my tady mame stesti ze kousek od nas ma dilnu kluk co dela jak veci s turby tak i treba s hlavou brousenim, i s cistenim sani od karbonu. Vim ze treba Shr3k tu doporucoval myslim www.specialturbo.cz
Jinak cena repasu cca 13-15 tis...vymena turba pak zalezi uz na domluve v servisu..ale pocitej dalsich cca 15 tis..
 
Tak vrátil jsem se po dlouhy době k opravě tý mazdy :) jinak turbo po opravě bylo celé zakarbonované.Vyčistil jsem i sáni to bylo tak půl pet lahve sazí takže hruzá.Ale pořád mám problem p2262 padá pořád do nouzáku
 
řeším padáni do nouzáku na mazde 6 r.v.2016 2.2d 110kw .Turbo bylo ve special turbo bylo dost zakarbonované.Sáni venku vyčitěné bylo tam asi půl pet lahve sazí takže i škrtíci klapka se téměř nemohla hýbat.Po chvílce jizdy to padne do nouzáku a chypa P2262.Všiml jsem si v live datech za jizdy když padne do nouzáku přestane pracovat škrtici klapka a už se ani nehne dokud nevymažu zase chybu.Můžu tuhle chybu způsobiti špatná škrtíci klapka?
 
Back
Top