• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Klepanie motora

No myslím, že se dostáváme k tomu všichni...většinou problém podfouknutí vstřiku, nasledne vačka v háji a pak nasleduji velke problémy s motorem celkově ... jak jsem si myslel, že v létě mám problémy téměř osamocen..dnes vidím že jsem nedopadl vůbec tak špatně, jen se ted desim jestli vše bylo dotaženo a připevněno jak má, protože mám najeto 15 tis, vyměněnný olej, ale vlastně jistota že se to nebude opakovat začína být děsivě nejistá.No to je peklo
můžeš mi prosím napsat tvůj mail na harry.z@seznam.cz potřebuji se na něco zeptat
Díky
 
Na Honďáckém motoru 2.2 CTDi jsem podfukující vstřik poznal tak, že jsem cítil spálenou naftu v interieru a když jsem pak sundal kryt motoru bylo jasně slyšet, který vstřik podfukuje a navíc je kolem něj vidět nafta/olej oproti jiným vstřikům, které nepodfukují
 
Asi to opravdu prodám a koupím elektromobil :)
Máme doma ještě dva benzíny TT a Tiguana s 2.0 TFSi a i tady platí, že se ničí krátkými cestami. To už si člověk nevybere žádný auto když průměrný řidič v EU najede denně max 50 km. Zlatá motorka XJR 1200 ta jede pořád už 34 let :)
 
..@harry bohužel, to co je starý 34 let nemá problém, víš jak dnešní generace nic nevydrží..ale podívej se co Chuck Norris :-)
 
Za mna aktualizacia: auto po vymene motora, zatial sa javi vsetko OK ale este nema za sebou dlhsiu trasu kvoli uniku chladiacej kvapaliny - a k tomu moja otazka - nema niekto cislo dielu (vid. foto) - trubka, ktora prepaja blok a hlavu. Tesnenia mam ale kedze je tam taky pristup aky je tak by som namiesto zrovnania a kontroly radsej tuto vymenil. Len sa neviem dopracovat k cislu dielu.

Snímka obrazovky 2021-02-10 181716.jpg
 
Podívej tohle přesně jsem řešil na svem motoru, jen se to myslím týkalo dílu 48...teklo to přes těsnění...nakonec jelikož ani tady na foru ani dokonce v Mazdě nedokázal nikdo poradit..vyřešili jsme to utěsněním pastou..a je klid. Funguje to už 15 tis. km
 
Ano, je to nieco podobne... Mne diel nasli dnes rano v Mazde, prikladam katalog ak by to niekto potreboval riesit.
Kedze je to na dost zlom mieste tak som sa rozhodol este raz spustit dole motor a to uz radsej vymenim tesnenia aj trubku.

jnocnjjamnbhigea.png
 
Ahoj,
postřehl jsem podivné klepání motoru. Je to spíš takový cvakavý zvuk na volnoběh a nejvíc slyšitelný při 1250-1500 ot, při 2000ot zmizí a není slyšet. Sundal jsem řemen pohonu a zvuk pořád stejný. Podložky pod vstrikovačema a olej měněný na podzim. Auto jede normálně, chyba žádná. Najeto 150tis. Co by to mohlo být, rozvody, olejové čerpadlo?
 
Poslední úprava:
Nikdo nemá zkušenosti s takovým zvukem? ?
Asi zajedu do Zlína do efektu jestli jim nepřijde zvuk nějak "povědomý"
 
Tak včera návštěva AE Zlín a podle poslechu si technik myslí, že je to vačka. Samozřejmě uvidíme co se tam odehrálo ve skutečnosti až ve čtvrtek sundá víko ventilů.
Docela mě to zaráží, 150tis.najeté,model 12/2015 takže by tam měla být už ta lepší vačka a vahadla, pravidelný servis a stejně ?
Kdo jste dělal už vačku, na kolik to vychází?
Na allegru je nová oem vačka včetně vahadel za necelých 7 000 Kč
 
Tak včera návštěva AE Zlín a podle poslechu si technik myslí, že je to vačka. Samozřejmě uvidíme co se tam odehrálo ve skutečnosti až ve čtvrtek sundá víko ventilů.
Docela mě to zaráží, 150tis.najeté,model 12/2015 takže by tam měla být už ta lepší vačka a vahadla, pravidelný servis a stejně ?
Kdo jste dělal už vačku, na kolik to vychází?
Na allegru je nová oem vačka včetně vahadel za necelých 7 000 Kč
Vačky nejsou problém, ty ještě vyjdou poměrně lacino :) jak už tu bylo poměrně dostkrát psáno, potká tento problém všechny až do roku 2018, kdy přišlo AD-blue a jednodušší provedení vaček, pouze záleží kdy....
 
A hlavne asi nebudu vacky jedinym problemom, kedze ich piliny su uz vsade.
 
Uvidíme co tam bude. Určitě nechám sundat i vanu a zkontrolovat sítko čerpadla, vyčistit co půjde a časem čekat kdy se vysere turbo a další věci ?
 
Tak, v servisu jsem nechal 13 tisíc a bez výsledku ?‍♂️ motor klepe pořád, ba mi přijde že ještě víc.
Zkontrolovaná vačka, malé turbo všechno v pořádku, opět nové podložky pod vstrikovačema. Dál sem nechal sundat vanu, která byla čistá a vyměnit filtr olejového čerpadla. Trochu sem tím zlepšil tlak oleje ve vyšších otáčkách.
Prý snad už jenom rozvodový řetěz nebo řetěz olejového čerpadla. Ale to by prý musel motor ven ?‍♂️
 
Tak nový poznatek.
Když auto nastartuje bez zvýšeného volnoběhu tak motor neklepe ani nerachotí. Po dvou minutách kdy se asi něco zahřeje začne motor cvakat a při otáčkách 1250 je to rachot jako z plechovky plne matek ?
Napadá mě ještě prasklý DPF, který by tak mohl rachotit..
Jsem z toho nešťastný, Mazda mě hodně zklamala. Zlatá Honda kde jsem měl na Civicu 2.2 diesel najeto 330tis a bez problémů.
 
Zdravím, mám mazdu po GO motoru 2,2d (jediné co se nedělalo, tak klikovka, protože ta se zdála v pořádku) a dnes jsem si všiml klepání nejspíš z motoru. Neví někdo co by to mohlo být?
 
Zdravím, mám mazdu po GO motoru 2,2d (jediné co se nedělalo, tak klikovka, protože ta se zdála v pořádku) a dnes jsem si všiml klepání nejspíš z motoru. Neví někdo co by to mohlo být?
Ahoj , čím to nakonec bylo způsobeno?

Tak nový poznatek.
Když auto nastartuje bez zvýšeného volnoběhu tak motor neklepe ani nerachotí. Po dvou minutách kdy se asi něco zahřeje začne motor cvakat a při otáčkách 1250 je to rachot jako z plechovky plne matek ?
Napadá mě ještě prasklý DPF, který by tak mohl rachotit..
Jsem z toho nešťastný, Mazda mě hodně zklamala. Zlatá Honda kde jsem měl na Civicu 2.2 diesel najeto 330tis a bez problémů.
Ćau , jak jsi tehdy dopadl s tou mazdou , čím to bylo to cvakání?
 
Back
Top