- 6 605
Motory jsou mechanicky stejné...Je nejaky rozdiel medzi 110 a 129 kW motorom? Vsade su tieto motory ponukane ako 110/129kW tak ci to chapem spravne, ze ide o rovnaky blok/hlavu atd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Motory jsou mechanicky stejné...Je nejaky rozdiel medzi 110 a 129 kW motorom? Vsade su tieto motory ponukane ako 110/129kW tak ci to chapem spravne, ze ide o rovnaky blok/hlavu atd.
můžeš mi prosím napsat tvůj mail na harry.z@seznam.cz potřebuji se na něco zeptatNo myslím, že se dostáváme k tomu všichni...většinou problém podfouknutí vstřiku, nasledne vačka v háji a pak nasleduji velke problémy s motorem celkově ... jak jsem si myslel, že v létě mám problémy téměř osamocen..dnes vidím že jsem nedopadl vůbec tak špatně, jen se ted desim jestli vše bylo dotaženo a připevněno jak má, protože mám najeto 15 tis, vyměněnný olej, ale vlastně jistota že se to nebude opakovat začína být děsivě nejistá.No to je peklo
Vačky nejsou problém, ty ještě vyjdou poměrně lacino jak už tu bylo poměrně dostkrát psáno, potká tento problém všechny až do roku 2018, kdy přišlo AD-blue a jednodušší provedení vaček, pouze záleží kdy....Tak včera návštěva AE Zlín a podle poslechu si technik myslí, že je to vačka. Samozřejmě uvidíme co se tam odehrálo ve skutečnosti až ve čtvrtek sundá víko ventilů.
Docela mě to zaráží, 150tis.najeté,model 12/2015 takže by tam měla být už ta lepší vačka a vahadla, pravidelný servis a stejně ?
Kdo jste dělal už vačku, na kolik to vychází?
Na allegru je nová oem vačka včetně vahadel za necelých 7 000 Kč
Jo jo, vačkama to vše začíná...A hlavne asi nebudu vacky jedinym problemom, kedze ich piliny su uz vsade.
Ahoj , čím to nakonec bylo způsobeno?Zdravím, mám mazdu po GO motoru 2,2d (jediné co se nedělalo, tak klikovka, protože ta se zdála v pořádku) a dnes jsem si všiml klepání nejspíš z motoru. Neví někdo co by to mohlo být?
Ćau , jak jsi tehdy dopadl s tou mazdou , čím to bylo to cvakání?Tak nový poznatek.
Když auto nastartuje bez zvýšeného volnoběhu tak motor neklepe ani nerachotí. Po dvou minutách kdy se asi něco zahřeje začne motor cvakat a při otáčkách 1250 je to rachot jako z plechovky plne matek ?
Napadá mě ještě prasklý DPF, který by tak mohl rachotit..
Jsem z toho nešťastný, Mazda mě hodně zklamala. Zlatá Honda kde jsem měl na Civicu 2.2 diesel najeto 330tis a bez problémů.