• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín 2. garanční prohlídka

Když budeš hodně rychlej, tak pylový filtr zkontroluješ/vyméníš ne do 10 minut, ale do 10 vteřin.
Kecám.... trvá to tak 20 vteřin. :)
Jak si vzpomenu u starší trojky,kdy se musela při výměně kabinového filtru demontovat pojistková skříňka...Chtěl bych vidět toho japončíka,který tohle vymyslel.
 
Jak si vzpomenu u starší trojky,kdy se musela při výměně kabinového filtru demontovat pojistková skříňka...Chtěl bych vidět toho japončíka,který tohle vymyslel.
Tak ninjové nemají problém, ti se dostanou všude.
 
Když budeš hodně rychlej, tak pylový filtr zkontroluješ/vyméníš ne do 10 minut, ale do 10 vteřin.
Kecám.... trvá to tak 20 vteřin. :)
Ja vim jak se do toho leze trochu jsem to prehnal s tema 10 minutama 😀 10 min bylo mysleno i vzduchovy ale i tak to je za 5 minut hotovo

Myslím


Myslím že ten vzduchový filter v mestskej a prímestskej premávke pri nájazde do 20K/ rok tam môže byť kludne aj tých 60K pod podmienkou že sa extremne nepráši. Ale zase to nie je nejaká drahá položka že by trebalo na tom šetriť, tak sa to oplatí vymeniť častejšie.Iná situácia je z kabínovým filtrom ktorý je zadrbaný ako sviňa už po roku. Práve že olej sa mení každý rok alebo 20K max, aj s filtrom.
Jj,ja to vsechno znam,jen me prekvapil ten vzduchovy.Mel jsem za to,ze se meni pokazde.Ale je pravda,ze tohle je moje prvni Mazda a je to tedy jinak...
 
Když někdy v roce 2010 vybouchla na Islandu ta jejich Eyjafjallajökull, tak jsem vzduchový filtr na 323BJ hodil do potoka takřka hned. :)
A mas to tady zase....
 
Kabinový je naprosto čistý, ale měl jsem za to, že i autorizák používá verzi s aktivním uhlím a tyhle papíráky se cpou do nějakých starých aut kde se nevyplatí si připlatit. Neptali se tě jestli nechceš "lepší" filtr ?
Ten vzduchový je za mě na tý hranici, kdy bych si já sám řekl že ho vyměním buď teď nebo před létem. Když si tu fotku přiblížím, tak je vidět jak se ten prach začíná cpát skrz na tu čistou stranu (je to takový šedivý). Ale tohle bych musel asi vidět okem a ne na fotce.
 
Kabinový je naprosto čistý, ale měl jsem za to, že i autorizák používá verzi s aktivním uhlím a tyhle papíráky se cpou do nějakých starých aut kde se nevyplatí si připlatit. Neptali se tě jestli nechceš "lepší" filtr ?
Ten vzduchový je za mě na tý hranici, kdy bych si já sám řekl že ho vyměním buď teď nebo před létem. Když si tu fotku přiblížím, tak je vidět jak se ten prach začíná cpát skrz na tu čistou stranu (je to takový šedivý). Ale tohle bych musel asi vidět okem a ne na fotce.
Ja tam bohuzel nebyl(nemoc),jela manzelka...No taky me to prekvapilo ten papirak a cena 970 kc.Myslim,ze si to radeji koupim a vymenim,oba a mam klid,protoze ten vzduchac podle me ani necistili.Nevis kody na pylovy(s aktivnim uhlim) a vzduchovy filtr,samozrejme kvalitnejsi znacka?
 
M3 BP Sky-G 2.0 (bez VIN=bez záruky):
Vzduchový filtr (PAH9-13-3A0A) - Mahle LX 5800 (případně Knecht LX 5800 to je stejná fabrika)

Kabinový filtr (BDGF-61-J6X - papír, BDGG-61-J6X - uhlí) - BOSCH 1 987 435 633
 
M3 BP Sky-G 2.0 (bez VIN=bez záruky):
Vzduchový filtr (PAH9-13-3A0A) - Mahle LX 5800 (případně Knecht LX 5800 to je stejná fabrika)

Kabinový filtr (BDGF-61-J6X - papír, BDGG-61-J6X - uhlí) - BOSCH 1 987 435 633
Díky,VIN jsem poslal zpravy.
 
Poslední úprava:
Díky,VIN jsem poslal zpravy.
Vzduchový PAH9-13-3A0A
Kabinový papírový BDGF-61-J6X
Kabinový uhlíkový BDGG-61-J6X -9A
Takže sedí co jsem psal předtím
 
Vzduchový PAH9-13-3A0A
Kabinový papírový BDGF-61-J6X
Kabinový uhlíkový BDGG-61-J6X -9A
Takže sedí co jsem psal předtím
Super,diky.Ojednam,vymenim a mam klid.A myslim,ze zmenim servis a kazdopadne pokud bude moznost chci byt u toho a filtry+olej koupit sam.
 
To nevím jestli ti autorizák povolí dovézt si vlastní materiál a ještě neoriginální a zároveň aby platila záruka ze servisu. Mojí mámě nechtěli na nový C-HRko prodat v Toyotě ani origo olejový filtr, že prej přijde o záruku a takový ty bububu keci.
 
To nevím jestli ti autorizák povolí dovézt si vlastní materiál a ještě neoriginální a zároveň aby platila záruka ze servisu. Mojí mámě nechtěli na nový C-HRko prodat v Toyotě ani origo olejový filtr, že prej přijde o záruku a takový ty bububu keci.
No prave,ze to jsou ty bububu kecy.Nekde jsem tady cetl,ze se da domluvit.Ne vsude,ale da.Jinak dik za rady
 
Ahoj všem,
mám termín plus minus 4.servisky na BP 122, 2020, zeptal jsem se na rozsah a ceny a možnost přineseni vlastního oleje,v Mazda v Usti. 4.prohlidka - výměna oleje, Mazda Oil Ultra 5w30, výměna brzdovky, kabinoveho filtru, kontrola vozidla. Hrubá cena 8500 v DPH.
Na můj dotaz, zda mohu přinést svůj, zde často zminovany Ravenol 0w30, odpověď - nemohou zaručit bezchybnost a že v našich klimatickych podmínkách používají a doporučují onen 5w30 od Mazdy.

Už jsem se jednou též u nich ptal i na kabinový filtr a jak zde píšete, kolem 1000 za bílý, bez aktivního uhlí bez ničeho.

Pak jsem si nechal zpracovat nabídku v Německu a vychází na 10500 v přepočtu, podobný rozsah prací, olej sice 0w20 a k tomu ještě diagnostika motoru, takže cenově sice ještě o něco víc a řidší olej, nicmene při koupi auta u nich zapomněli vyměnit kabinový filtr při předchozí prohlídce, tak mi ho poslali a přišel mi na jejich naklady antialergicky s aktivním uhlím,takze předpokládám, že u nich dostanu takový.

Chápu, jak jste někteří zde zmiňovali, že když má člověk na auto za půl mega a víc, měl by mít i na garancku 1x za rok do 10.000.

Nicmene vzhledem k cenám lepších olejů a filtru, ceně brzdovky, ceně kabinoveho filtru a narocnosti jejich výměny mi přijde pomer cena/výkon dost nadhodnoceny ( na BM jsem si olej, brzdovku, filtry atd. měnil sám a auto jsem s 240.000 km prodal)

Záruka mi končí 16.3.25,takze je otázka, zda to mám kvůli zápisu do elektronické knížky absolvovat?
Též me trochu zlobí levé zpětné zrcátko,myšleno sklápění, tak si říkám, že bych toho ještě využil v rámci záruky.

Nebo se dá někde v dostupné vzdálenosti od Ústí najít servis, který se nebude cukat, když si přinesu svůj olej (ve finále přemýšlím o Ravenol DXG 5W30)?


Děkuji předem za, podotýkám, jakékoliv názory, rady, zkušenosti a i kritiku. A omlouvám se za román..




Odesláno z mého RMO-NX1 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Ahoj, tak si zajeď do servisu a nech si na záruku (dokud jí ještě máš) opravit to zrcátko a ostatní věci si udělej sám tak jako na BM.
S rozbitou věcí nemusíš čekat na pravidelný servis.
 
Ahoj, díky za odpověď. Popřemýšlím i v tomto smeru, jen si říkám, aby to udělali dobře to zrcátko, když jim dám košem s garanckou :-).

Odesláno z mého RMO-NX1 pomocí Tapatalk
 
Ahoj vsem, tak jsem ve finale byl na garancni prohlidce v Nemecku. Menili mi tam v zaruce moturek sklapeni predniho leveho zrcatka (ten puvodni mi nechali v aute, na mou prosbu).Prinesl jsem si svuj olej, svou brzdovou kapalinu, kabinovy filtr jsem menil mesic pred tim (to vse mi odecetli a skrtli z objednavky) a za vymenu oleje, brzdovky, prohlidku, vcetne diagnostiky motoru - 239, 41 Euro. Jeste mi auto umyli a protoze jsme chteli s pani do mesta, tak i pujcili novou CX-30.
 
Tak je to přece jen Německo, ale na druhou stranu to byla zřejmě má poslední garančka. Olej, filtry a potřebné kapaliny si dál budu měnit sám.
Já jdu na druhou v pondělí v Liberci. O tom Německu jsem několikrát přemýšlel, ale na mail mi vůbec neodpověděli anglicky, takže to bych se na místě asi moc nedomluvil :(
 
Back
Top