• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Ako pri kúpe otestovať motor 2.2 Skyactiv-D

  • Vlákno založil Vlákno založil mihalko
  • Datum založení Datum založení
@mihalko ked ten motor je v poriadku spotreba sa pohybuje okolo 5,5 - 6 litrov na dlhšiu trasu, na nárast spotreby ma vplyv veľa faktorov zanesene sanie, opotrebovana vačka, vstreky, časté regenerácie DPF.... Mne teraz vychádza spotreba 6,4L a to na pobezky
Predpokladám, že ak je spotreba 7.7 na 129kw AWD, a ešte prevažne na diaľniciach, to je už problém... (?)
 
Já tedy nevím, jestli se striktně držet spotřeby. Já když dle mého jezdím normálně, tak u mé CX-5 s AT převodovkou se pohybuji kolem 7,2l/100. Za poslední měsíc jsem se trošku zklidnil a za pomocí tempomatu a rychlostí 90km/h spotřeba klesla na 6,5, ale zase na druhou stranu vím, že bych byl schopen jezdit i za 10.
Je to v noze.
 
Netýká se to motorů s SCR (asi od 2018).
Jinak se to opravuje, to by tu žádný nafty nejezdili. Třeba poslední co se tu řešil onehdá.

a jestli znáš kauzu Kamenický, tak víš, že v záruce to opravit půjde ale na tvoje náklady.
dobrý deň,
chcel by som sa spýtať, na problematiku motora 2.2D SKYACTIV-D, 110KW v CX-5ke. Rozmýšlam nad kúpou tohto vozidla (jazdenky) ale teraz ma dosť odzádza nájdené video ktoére je na začiatku tohto vlákna. MAzdu ktorú by ,,mám na ruke" je r.v. 6/2018 a má hore spomínaný motor. km 140000

Odstránila mazda tento motorický problém v druhej generácií? alebo aj Novšie mazdy majú stále tento problém.

Vidím že ste hore napísali že netýka sa to motorov s SCR (asi od 2018). Netuším čo je SCR...
Ďakujem
 
dobrý deň,
chcel by som sa spýtať, na problematiku motora 2.2D SKYACTIV-D, 110KW v CX-5ke. Rozmýšlam nad kúpou tohto vozidla (jazdenky) ale teraz ma dosť odzádza nájdené video ktoére je na začiatku tohto vlákna. MAzdu ktorú by ,,mám na ruke" je r.v. 6/2018 a má hore spomínaný motor. km 140000

Odstránila mazda tento motorický problém v druhej generácií? alebo aj Novšie mazdy majú stále tento problém.

Vidím že ste hore napísali že netýka sa to motorov s SCR (asi od 2018). Netuším čo je SCR...
Ďakujem
SCR znamená, že vozidlo používá k redukci emisí močovinu. Tzv. AD BLUE. Tím pádem pak motor netrpí tolik na zakarbonování jako v případě staršího typu skyactivD. Pokud daná cx5 SCR má tak bych se motoru při správné údržbě nebál.
 
Ahojte,

máte nejaký návod, ako pri kúpe zistiť, či je konkrétny motor 2.2 skyactiv-d trpí chorobou z priloženého videa? (problém s vačkou)

Parametre, ktoré mám skontrolovať na diagnostike? Nejaké označenie motora, ktorému sa mám vyhnúť? alebo niečo podobné?
Ahoj,

mám to auto a mám podozrenie na problem s vackovym hriadelom a 4 zdvihatkami..ide o to ze pri prevadzke sa o seba otieraju a kazdy je z ineho materialu cim vznikaju kovove piliny a dostavaju sa kam nemaju...moze byt poskodena vakuova pumpa, olejova vana, rozvodove casti, pdf filter, sanie treba vycistit, auto cuca motor u nas stoji oprava aj 5000-8000e. Zaklad je vymenit vackovy hriadel a zdvihatka za nove aby boli z jedného materialu...a samozrejme aj tie ostatne veci ktorú su chytene, ale ked sa vymeni iba zanesený komponent a nie aj samotna pricina a to nie je len ten vackovy hriadel ale hlavne dvihatka tak to nema zmysel...znova nastane ten isty problem....i nas na SR je jeden servis...specializuju sa na toto a vedia spravit diagnostiku na tieto casti, plus sa to aj rozobera aby videli dovnutra...stoji to nejakych 400-450e ale potom vies na isto je to auto je v poriadku alebo nie...neviem ci to nie su aj ti z videa majú servis v Bratislave na Bojnickej ulici
 
Mají všechna GL už inovovaný bezproblémový dieselový motor?Nebo je pravda,že až od roku 2018?
 
Bezproblémový až s močovinou.
Poměrně zajímavá věc, když koukám na Německé inzeráty (V Německu je dieselových Mazd mnohem větší výběr) ty ceny aut se starým typem motoru a s novým se vůbec neliší. Pouze to vypadá, že cenu jednoduše určuje stav kilometrů. Připadá mi, že v Německu ty staré motory tak "nepadaly" (kvalitnější nafta/větší vzdálenosti) a nebo jak říkal můj známý servisák, autorizované servisy tam měnili kompletní motory bez mrknutí oka.
 
Back
Top