• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

jiné značky AutoChip.cz Profesionální ChipTuning

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
6 514
https://www.autochip.eu/
Protože nemám editor na nové 4MB a víc jednotky (Denso i Mitsubishi) s procesorem NXP, co se dávají od MY2018 (GL, KF, BP, DM, DJ, DK... prostě všechny), rozhodl jsem se využít služeb této renomované firmy a modrou DJ AT vytunit. Však zkazit se na tom nic nedá - stejně to dělají víceméně všichni stejně. Frenčíza v Lahovicích, slečna příjemná, trochu zarazila nemožnost platby kartou - poslala mě do Zbraslavi podojit bankomat. No ještě štěstí, že tak. Cestou z Lahovic na Zbraslav jsem zapnul ForScan, zvědav, kolipak mi tam přidali na předstihu/obohacení směsi/VVT (nenaučený KNOCKR tam začne sázet předstih do mínusu). Nějak se mi to nezdálo, nicméně bankomat na náměstí na Zbraslavi jsem podojil a cestou zpět zastavil za kruhákem, že se na to mrknu flasherem a Podívej:
Interface: Drew Technologies Inc. - MongoosePro ISO2
DLL: MongoosePro ISO2 J2534 Library v1.7.7.0
Firmware: MongoosePro ISO2 FW:1.4.13.0 BL:0.1.1.0 SN: SDREK0000004136E
Protocol: Mazda: 1.5L, 2.0L, 2.5L SKYACTIV-G P5/PA/PE/PY MY2019 (Mitsubishi) [PYFA]
Identification
VIN: 3MDDJ6H5A0M320099
SW Version: P5RX-188K2-B
Part Number: P5RV-18881-
Hardware: PYA1-188K1-
Calibration: P5RXEB000P5VB060
CVN: 56EDE8E0
History:
2. P5RXEB000P5VB060 (9290:46:05h 8894km)
1. P5RXEA000P5VB060 (0:00:00h 0km)
Completed

Ono tam nic nového není. Takový @Gryllz je v History někde u čísla 60. :D To mi zatrnulo. Nastartoval jsem tedy čtení, 15 minut počkal a výsledek?
2020-05-04 15_52_36.png
Slečna se při příchodu optala jak to jede, říkám úplně stejně, protože se někde stala chyba a jednotka má původní obsah na bit stejný. Kluk co to obsluhuje říkal, že on jen připojí notebook a on nic dalšího se nestará a pak mi asi po 10 minutách ukazoval zprávu od tvůrců, kterak to borci umí zařídit tak, že CVN je stejný (to někdy jde), ale že v logu nahraných kalibrací nic není (to si troufám říct, že u těchto jednotek někdy od MY2012 nejde). O tom, že je stejný i obsah, nějak řeč ani nebyla.

Tak takový legrační zážitek. Jeden by to považoval za podvod, ale já se ptám - to je problém říct: "Šéfe, máte to moc nový, na tohle ještě nemáme udělátor. Dáme Vám vědět." Místo toho zkásnout hejla bez patřičné výbavy o akčních 3750 Kč? V mém případě zabité 4 hodiny času.
 
Slušný svinstvo.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Zajímavé, že mám s touto firmou stejnou zkušenost. Prý se to někdy na poprvé nepovede :D jen bych dodal, že mně se to stalo před 10 lety :D
 
Zajímavé, že mám s touto firmou stejnou zkušenost. Prý se to někdy na poprvé nepovede :D jen bych dodal, že mně se to stalo před 10 lety :D
To by mě zajímaly jejich obličeje, kdyby jim člověk při placení řekl "...sorry, já někdy nemám na poprvé v peněžence peníze..."

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Napsal bych jim to do hodnocení, nebo se nachytaj další lidi. Maj tam jedno před půl rokem a stejný výsledek, pět reklamací a výkon zůstal stejný, cena něco kolem 4 700 Kč.....
 
https://www.autochip.eu/
Protože nemám editor na nové 4MB a víc jednotky (Denso i Mitsubishi) s procesorem NXP, co se dávají od MY2018 (GL, KF, BP, DM, DJ, DK... prostě všechny), rozhodl jsem se využít služeb této renomované firmy a modrou DJ AT vytunit. Však zkazit se na tom nic nedá - stejně to dělají víceméně všichni stejně. Frenčíza v Lahovicích, slečna příjemná, trochu zarazila nemožnost platby kartou - poslala mě do Zbraslavi podojit bankomat. No ještě štěstí, že tak. Cestou z Lahovic na Zbraslav jsem zapnul ForScan, zvědav, kolipak mi tam přidali na předstihu/obohacení směsi/VVT (nenaučený KNOCKR tam začne sázet předstih do mínusu). Nějak se mi to nezdálo, nicméně bankomat na náměstí na Zbraslavi jsem podojil a cestou zpět zastavil za kruhákem, že se na to mrknu flasherem a Podívej:
Interface: Drew Technologies Inc. - MongoosePro ISO2
DLL: MongoosePro ISO2 J2534 Library v1.7.7.0
Firmware: MongoosePro ISO2 FW:1.4.13.0 BL:0.1.1.0 SN: SDREK0000004136E
Protocol: Mazda: 1.5L, 2.0L, 2.5L SKYACTIV-G P5/PA/PE/PY MY2019 (Mitsubishi) [PYFA]
Identification
VIN: 3MDDJ6H5A0M320099
SW Version: P5RX-188K2-B
Part Number: P5RV-18881-
Hardware: PYA1-188K1-
Calibration: P5RXEB000P5VB060
CVN: 56EDE8E0
History:
2. P5RXEB000P5VB060 (9290:46:05h 8894km)
1. P5RXEA000P5VB060 (0:00:00h 0km)
Completed

Ono tam nic nového není. Takový @Gryllz je v History někde u čísla 60. :D To mi zatrnulo. Nastartoval jsem tedy čtení, 15 minut počkal a výsledek?
Zobrazit přílohu 28070
Slečna se při příchodu optala jak to jede, říkám úplně stejně, protože se někde stala chyba a jednotka má původní obsah na bit stejný. Kluk co to obsluhuje říkal, že on jen připojí notebook a on nic dalšího se nestará a pak mi asi po 10 minutách ukazoval zprávu od tvůrců, kterak to borci umí zařídit tak, že CVN je stejný (to někdy jde), ale že v logu nahraných kalibrací nic není (to si troufám říct, že u těchto jednotek někdy od MY2012 nejde). O tom, že je stejný i obsah, nějak řeč ani nebyla.

Tak takový legrační zážitek. Jeden by to považoval za podvod, ale já se ptám - to je problém říct: "Šéfe, máte to moc nový, na tohle ještě nemáme udělátor. Dáme Vám vědět." Místo toho zkásnout hejla bez patřičné výbavy o akčních 3750 Kč? V mém případě zabité 4 hodiny času.
Dobrá zkušenost.:bomb: Prašule vrátili?
 
Tak jediné chiptun firmě v ČR, které bych věřil je asi Bsrczech. Ti ale Mazdy nedělají...asi ví proč :)
 
Tvl. to video na YouTube, to je komedie! Natočené jako že málem dělají vývoj spalovacích motorů a přitom jsou jen obyčejné ctrl+c/ctrl+v opičky (tímto se omlouvám opicím).

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Musím teda pochválit firmu https://www.profi-chiptuning.cz/, nejdřív kontakt přes Facebook, pak mě volala paní tady z pražské pobočky, domluvili jsme si stažení na zítra, ale používají taky hardware i software od Alientech a ten bohužel ještě tyto nové jednotky nepodporuje. Nepodporuje ani Mitsubishi, pouze Denso. Přesto jak píšu, seriózní domluva.
 
Poslední úprava:
Tak jediné chiptun firmě v ČR, které bych věřil je asi Bsrczech. Ti ale Mazdy nedělají...asi ví proč :)
BSR jsou totální zoufalci, plácaj pátý pžes devátý- Ale mají super PR, to se musí nechat. Pokud bys chtěl bližší info, není problém, znám pár lidí co s nimi měli co do činění. Mrkni na video a zírej, třeba takový bomby jako výměnou sání se zvýší krouťák o 80 Nm :D
https://www.autorevue.cz/cesky-projekt-vytvoril-ze-seatu-leon-cupra-ohnivou-bestii-pomohli-svedove

BSR taky neumí vše. Je tu i hodně distributorů APR a REVO (i když o tom, co je lepší, se taky vedou https://www.google.com/search?q=apr+vs+revo diskuze) převážně pro koncern VW, tam je to víceméně bez problémů, že @skokan ;) a jeho Ateca Cupra?
BSR bych se do rukou nesvěřil. Mám úpravy od APR a spokojenost.
 
Poslední úprava moderátorem:
Další pokus, OKchip.cz, co myslíte, jak to asi dopadlo?
 
Zase kecy v kleci a skutek utek?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
A to jsem ho varoval, že to KSuite ještě nepodporuje:
Od: "Sergey Kurylov - Alientech Srl" <Sergey.Kurylov@alientech.to>
Komu: "Martin Kokeš" <martin@t3h.cz>
Odesláno: 06.05.2020 11:05:10
Předmět: R: Alientech S.R.L.
Hello Martin,
Thanks for your answer.
I asked my colleagues and they can’t tell me how much time we need to create
new protocols for those vehicles. We still work at home and we don’t know when we can turn back in our offices.
Please, check sometimes our official page of Alientech news https://www.alientech-news.com/en/
Best regards,
Sergey
Da: Martin Kokeš <martin@t3h.cz>
Inviato: martedì 5 maggio 2020 18:17
A: Sergey Kurylov - Alientech Srl <Sergey.Kurylov@alientech.to>
Oggetto: Re: Alientech S.R.L.
Hello Sergey,
I just wanted to ask, do you plan support new Mazda ECUs (from model year 2018, concerns all vehicles, 2 DJ, 3 BP, 6 GL, CX-3 DK, CX-30 DM, CX-5 KF, MX-5 ND) with 4MB flash memory (Denso and Mitsubishi Electric ECUs, both with same NXP MPC5746 MCU). I originally wanted to ask Roman Putner from Bitpower, my old friend, but when you wrote... I had yesterday a bad experience with one of your clients (Autochip.eu) here who tried to sell me a non-existent tune just for Mazda 2 DJ 1.5 A/T MY2018 - then it occurred to me to look at your compatibility list.
Thank you for your interest and good luck to you all
Martin
Pomocí KESSv2 udělal jen identifikaci a řekl, že to půjde, když ji viděl. Originál software, který se pomocí jiného flasheru vyčítá min 10 minut ani nevyčetl. Pak tam chvilku něco dělal a řekl hotovo. :D
Kontrolní součty:
a05132a9a210fca605a8ea0084934be3 P5RX-188K2-B-20200406-144204.bin
a05132a9a210fca605a8ea0084934be3 P5RX-188K2-B-20200504-135457.bin
a05132a9a210fca605a8ea0084934be3 P5RX-188K2-B-20200526-104048.bin
USB dongle serial number: 3B98602D
Application version: 1.2.0
Interface: Drew Technologies Inc. - MongoosePro ISO2
DLL: MongoosePro ISO2 J2534 Library v1.7.7.0
Firmware: MongoosePro ISO2 FW:1.4.13.0 BL:0.1.1.0 SN: SDREK0000004136E
Protocol: Mazda: 1.5L, 2.0L, 2.5L SKYACTIV-G P5/PA/PE/PY MY2019 (Mitsubishi) [PYFA]
Identification
VIN: 3MDDJ6H5A0M320099
SW Version: P5RX-188K2-B
Part Number: P5RV-18881-
Hardware: PYA1-188K1-
Calibration: P5RXEB000P5VB060
CVN: 56EDE8E0
History:
2. P5RXEB000P5VB060 (9290:46:05h 8894km)
1. P5RXEA000P5VB060 (0:00:00h 0km)
Completed
10:30:33 Identification
10:30:33 Software: P5RX-188K2-B
10:30:33 Entering reprogramming mode
10:30:40 Passing Security Checks
10:30:40 Transfering Bootloader
10:30:40 Transfering area 1
10:30:40 Verification
10:30:41 Reading data
10:30:41 Reading area 1
10:40:31 Verification
10:40:38 Completion
10:40:44 Completed successfully
USB dongle serial number: 3B98602D
Application version: 1.2.0
Interface: Drew Technologies Inc. - MongoosePro ISO2
DLL: MongoosePro ISO2 J2534 Library v1.7.7.0
Firmware: MongoosePro ISO2 FW:1.4.13.0 BL:0.1.1.0 SN: SDREK0000004136E
Protocol: Mazda: 1.5L, 2.0L, 2.5L SKYACTIV-G P5/PA/PE/PY MY2019 (Mitsubishi) [PYFA]
Identification
VIN: 3MDDJ6H5A0M320099
SW Version: P5RX-188K2-B
Part Number: P5RV-18881-
Hardware: PYA1-188K1-
Calibration: P5RXEB000P5VB060
CVN: 56EDE8E0
History:
2. P5RXEB000P5VB060 (9290:46:05h 8894km)
1. P5RXEA000P5VB060 (0:00:00h 0km)
Completed
Interface: Drew Technologies Inc. - MongoosePro ISO2
DLL: MongoosePro ISO2 J2534 Library v1.7.7.0
Firmware: MongoosePro ISO2 FW:1.4.13.0 BL:0.1.1.0 SN: SDREK0000004136E
Protocol: Mazda: 1.5L, 2.0L, 2.5L SKYACTIV-G P5/PA/PE/PY MY2019 (Mitsubishi) [PYFA]
Reading data
Identification
Software: P5RX-188K2-B
Entering reprogramming mode
Passing Security Checks
Transfering Bootloader
Transfering area 1
Verification
Reading data
Reading area 1
Verification
Completion
Completed successfully
Dal jsem mu 3600 a vypustil jsem ho. Takže se teď budu s nimi hádat, aby mi to vrátili.
 
Ten autochip.eu a profi-chiptuning.cz maji podobne recenze na mapach googlu a seznamu. Nekdo spokojeny a nekdo ne tak 50:50. Vyjimkou je Most a Liberec myslim. Zalezi kdo to asi dela. Treba v Soku katastrofa.
Dobre reference ma quantumtuning. Byl tam i tata s A6 o jeste nekdo od nej z prace s O3. Je to Britska firma a maji dcerinne spol. po celem svete. Je to misto za 4k za 8k, ale zrejme se to vyplati. Neni na tom dobre ani m+h v Plz, co jsem slysel jednu zkusenost.
 
Back
Top