• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

jiné značky AutoChip.cz Profesionální ChipTuning

Je to Britska firma a maji dcerinne spol. po celem svete. Je to misto za 4k za 8k, ale zrejme se to vyplati.
Ti mi ani neodpověděli, jestli to podporují. A jsou to normální frenčízy. Jde o to, že na tyhle nové jednotky nemá ještě nikdo editor. Rozhodně ne dva největší hráči na trhu Alientech a EVC electronic. Existují flashery, kterými to jde vyčíst a nahrát (samozřejmě mimo originální Mazda IDS/MDARS diagnostiky) - ale oeditovat to můžeš jedině v hexaeditoru ručně.

Problém je jiný a je popsaný nahoře: že neřeknou, jako zatím jediná firma, kterou jsou kvůli tomu kontaktoval: Sorry, tohle ještě neumíme. Dáme Vám vědět.
 
@shr3k Měl jsem pravdu. Dali ti to se slevou. Výsledek sice žádný, ale je to hotovo. Jsem tak zběžně koukal, že tu 2,2 prý umí dát na 154 kW. To jsou asi jediní :)
 
Já to mám koupené od ATM, můžeš to otestovat. VersaTune je IMO lepší, pokud mohu posoudit podle úprav map. Bez ohledu na to, kolik koní obojí má.
 
@shr3k Abych to pochopil: To ty prodavače teplé vody tahle zkousíš pro své pobavení, nebo je za tím ještě něco jiného?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
@shr3k Abych to pochopil: To ty prodavače teplé vody tahle zkousíš pro své pobavení, nebo je za tím ještě něco jiného?

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
Ne, já to fakt chci vyladit, jenže na to nemám ten editor.
 
Aha, takhle! Mu přeji hodně štěstí a už se těším na pokračování =jak vracejí peníze...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Teď mi volal, že mám napsat číslo účtu, tak uvidím. :)
 
Ti mi ani neodpověděli, jestli to podporují. A jsou to normální frenčízy. Jde o to, že na tyhle nové jednotky nemá ještě nikdo editor. Rozhodně ne dva největší hráči na trhu Alientech a EVC electronic. Existují flashery, kterými to jde vyčíst a nahrát (samozřejmě mimo originální Mazda IDS/MDARS diagnostiky) - ale oeditovat to můžeš jedině v hexaeditoru ručně.

Problém je jiný a je popsaný nahoře: že neřeknou, jako zatím jediná firma, kterou jsou kvůli tomu kontaktoval: Sorry, tohle ještě neumíme. Dáme Vám vědět.
Podle UK, stranek to v UK umi ;)
https://www.quantumtuning.co.uk/ecu...- 1.5 SkyActiv-G - 90-BHP (11/2019 - Present)

Spis se tam asi stavet a domluvit se s nimi face to face jestli by to mohli od kolegu z UK ziskat, nebo kdy to bude dostupne cca. Nevim jak jsi je kontaktoval, ale ono kdyz jim napises mail, tak take muzou myslet, ze na tyto nove modely se jich schvalne pta konkurence, jesteli uz to delaji. Nikdy nevis, kdo na druhe strane je. Osobne bys asi ziskal lepsi info. Treba v nabidce ceska nema ani 6GG 2.3, ale 6GG 2.0 maji. V UK maji oboje normalne. Az prijde na radu to resit, tak jim zavolam nebo pri nejake ceste do Prahy se tam stavim, jestli by to mohli ziskat od kolegu z UK.
 
Podle UK, stranek to v UK umi ;)
https://www.quantumtuning.co.uk/ecu-remap-chip-tuning-performance-results.aspx?type=Cars&make=Mazda&range=2&model=2 - 1.5 SkyActiv-G - 90-BHP (11/2019 - Present)

Spis se tam asi stavet a domluvit se s nimi face to face jestli by to mohli od kolegu z UK ziskat, nebo kdy to bude dostupne cca. Nevim jak jsi je kontaktoval, ale ono kdyz jim napises mail, tak take muzou myslet, ze na tyto nove modely se jich schvalne pta konkurence, jesteli uz to delaji. Nikdy nevis, kdo na druhe strane je. Osobne bys asi ziskal lepsi info. Treba v nabidce ceska nema ani 6GG 2.3, ale 6GG 2.0 maji. V UK maji oboje normalne. Az prijde na radu to resit, tak jim zavolam nebo pri nejake ceste do Prahy se tam stavim, jestli by to mohli ziskat od kolegu z UK.
V UK to mají stejně blbě, tenhle motor nejde tak vyladit, má malou kompresi 13:1 a svody 4-1. Tím 2019/11 IMO myslí aktuální facelift. Dám jim ještě jednou šanci.
Ale něco mi říká (z té 4. fotky https://www.quantumchiptuning.cz/chiptuning-skola), že to bude to samé ... :D
 
Poslední úprava:
V UK to mají stejně blbě, tenhle motor nejde tak vyladit, má malou kompresi 13:1 a svody 4-1. Tím 2019/11 IMO myslí aktuální facelift. Dám jim ještě jednou šanci.
Ja se v tom tak neorientuju jako ty :) Tak 4-1 jsou lepsi ne na to aby to melo vykon nahore. 4-2-1 je spis na stred a spodek.
Jsem koukal, ze ty taky nejak delas mapy na motory?
 
Ja se v tom tak neorientuju jako ty :) Tak 4-1 jsou lepsi ne na to aby to melo vykon nahore. 4-2-1 je spis na stred a spodek.
Jsem koukal, ze ty taky nejak delas mapy na motory?
Díky kompresi 14:1 a z toho vyplývajících svodů 4-2-1 umí motory P5 továrních 85 i 96 kW, automat má bohužel 13:1. 66 kW manuál jde na 85/96 normálně. Ano, ale tyhlety jednotky upravit neumím.
 
Přidám zkušnost s Autochip.eu nechával jsem tam upravovat 2.2 almeru 100kw.. auto jezdilo úplně stejně a při přehrávání jednotky mi ji odpálili, tak že mi museli sehnat jinou. Hruza.
Proste Jednotky Denso ne kazdy umi...
Dal jsem tomu druhou šanci a domluvil se u https://www.chiptuning.cz/

Firmu vřele doporučuji! Trvalo to asi 5 hodin, ale Denso jednotky umí a hlavně každý motor upravují individuálně zvlášť, podle toho v jakém je motor stavu, tak že top! Jejich tabulky taky neplatí jako nikde... prostě každý motor je jiný...
Doporučuji se podívat sem: https://www.chiptuning.cz/reference zde je videt.. jak každý motor má jiný výkon před i Po a buď přidají více KW a neb NM... zajímavý.
 
A to si představ, že mazda používá od roku 2003 asi osm typů jednotek Denso a navíc dalších sedm typů jednotek Melco. A navíc vlastně ještě Siemens SID206 a Bosch EDC16... ;)
 
Pro pobavení, Mirek Dufek za mnou poslal svého známého, že by chtěl naklonovat čip z jednoho Santa Fe do druhého. Hodil jsem to do WinOLS a moc se mi to nezdálo. Jelikož v ladění EDC17 nejsem nijak zběhlý, hodil jsem projekt na zhodnocení do jednoho nejmenovaného fóra. Dostalo se mi reakcí jako:
This car has power on the tuning file?
Fuel limiter active 60mg/stroke. Nm/Iq maps untouched. Torque Limiter at 420 Nm active. Driver wish limits at 450 Nm, the other torque limiter was lifted up to 500 Nm, why not in driver wish? All gears limited also at 420 Nm.
And car owner want to copy this crap to another car?
This file from Quantum is really bad joke...
Někdy se holt nezadaří. :D
 
Dobry den,jaky software pouzivate na srovnani map?Potrebuji porovnat par map jestli jsou stejny.Dekuji
 
Porovnat dva soubory můžeš třeba Altap Salamanderem CTRL+SHIFT+C.
 
Back
Top