• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Brzdy CX-5

Miop

člen KLANu
34
Ahoj,
Mozno som jediny (s CX-5) heh, ale mam vcelku problem s vibraciami pri brzdeni. Vsetko to zacalo, ked som nechal vymenit komplet brzdy v nie origo servise, ale velmi dobrom.. Jednak original servis mam najblizsi cca 50km a jednak som chcel aj usetrit.. :neutral:. Dal som nahodit Blueprinty (na odporucanie priamo z Mazdy!). No po 1000km zacalo triast volantom... tak som to reklamoval a servis mi vymenil kotuce a dal inu znacku ktoru oni odporucaju. Vydrzali 3000km a zacalo znova.. tak som zase isiel reklamovat.. no to uz neuznali :( a aj napriek tomu som nechal vymenit za Brembo kotuce (tie som daval vzdy na predoslom aute). No co cert nechcel o5 to vibruje.:mad::triumph:. Takze chyba musi byt 100% inde. Uz dlhsie podozrievam dosticky (tie su stale Blueprint), ale v servise mi bolo povedane ze oni to nerobia.. na druhej strane je strasne podozriva plocha, ktoru dosticky na kotuci pouzivaju. Mam cca 1 cm od okraju nevyuzite..:neutral: Foto: :eyes: https://ibb.co/2dkvY3P

:idea:Odporucte mi prosim brzdy + dosticky, ktore vydrzia motorizaciu 2.2D 129kw.
:idea:Ako to mate vy s brzdami? Mate nejake nevyuzite miesto na kotuci? Ine znacky nemaju..:confused:
 
Já tam ten proužek nemám, ale kdysi jsem to na nějakém kotouči taky viděl, v tom problém nejspíš nebude.
 
Kotouče TRW, destičky originál fungují na 2.2D 142 kW dobře. Vyfotím...
 
Takhle velky rezovy prouzek na kraji kotouce jsem asi na zadny Mazde nemel, ale maly ostry otrep naopak mam po case na vsech. Vibrace to nedela. Ty fakt dela zvlneny kotouc, nebo neco jineho, co rotuje. Ta zrezla cast je zrezla proto, protoze se pri sevreni celisti nedotyka desticky, takze nemuze ani delat vibrace...
 
To viem, ze z toho pruzku to nevibruje, ale stve ma, ze brzdy nevyuzvaju cely potencial kotucu. Tak neviem ci je to "mazda normal".. Myslim si, ze to zvlnenie vznikla ked sa kotuc zahreje nerovnomerne.. lebo zhorsuje sa to s castejsim brzdenim..a "mensia" dosticka zahreje iba cast kotucu..
 
Z té fotky opotřebeného kotouče jsou na vině subjektivně destičky, které budou asi dost tvrdé s velkým obsahem kovu a malým koeficientem tření.
 
Dal som si tu námahu, našiel staré fotky mazdičky, kde ako tak vidno pôvodný kotúč a bol celý strieborný...takže za mňa tiež subiektívne je to chyba doštičiek a kotúče sú už teraz na nič. Takže čaká ma určite ďalšie menenie, len si chcem byť istý čo tam dať..
@shr3k - takže pôjdem asi do TRW kotúčov a origo doštičky kde môžem kúpiť za lepšiu cenu než v Mazde? :D
 
Kotouče v OEM provedení jsou prakticky jedno, stejně se to skoro všechno bouchá v Číně. Takže budou fungovat i ATE, Bosch, Brembo, TRW atp., jeden materiál, liší se jen povrchová úprava nátěr/anodizace atp. Destičky neOEM nejsou na závadu, ale dal bych třeba ATE Ceramic 4006633460064, Ferodo Premier 4044197814251 ...
 
Heh, tak situácia sa dnes úplne zmenila..:sob:. Pri ceste po dialnici mi odišla spojka.. nerozumiem, nechápem.. auto ma 115t. km.. :triumph::scream: .. a tak som pomaly nasmeroval do origo servisu.. takže brzdy už necham vymeniť tam.. a bude hádam všetko ako má byť:sun:
 
Kotouče v OEM provedení jsou prakticky jedno, stejně se to skoro všechno bouchá v Číně. Takže budou fungovat i ATE, Bosch, Brembo, TRW atp., jeden materiál, liší se jen povrchová úprava nátěr/anodizace atp. Destičky neOEM nejsou na závadu, ale dal bych třeba ATE Ceramic 4006633460064, Ferodo Premier 4044197814251 ...
Kdysi se doporučovalo, aby desky i kotouče byly v sadě od jednoho výrobce, neb se předpokládalo, že mají odladěné vlastnosti navzájem. Ono už to neplatí nebo je nějaký zvláštní důvod, proč to různě kombinovat?
 
Viz výše protože matroš je to furt stejný. Bavíme-li se tedy o běžných aftermarket kotoučích neslotted nedrilled. Gros je v obložení, to může být cca 4 druhy.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Doporučujem ti pozriet napravu obzvlašť predné ramená a zadné silentbloky, ak su zvetrané, roztrhnuté prip v gumach je vôla, tak pri brzdeni a najmä v ked ides dole kopcom, a je zaťažena náprava budeš cítit vibracie a trasenie presne ako pri krivých kotúčoch.
 
Doporučujem ti pozriet napravu obzvlašť predné ramená a zadné silentbloky, ak su zvetrané, roztrhnuté prip v gumach je vôla, tak pri brzdeni a najmä v ked ides dole kopcom, a je zaťažena náprava budeš cítit vibracie a trasenie presne ako pri krivých kotúčoch.

No, napravu som nechal skontrolovat uz pri druhej vymene kotucov..a taktiez este raz pri tretej. Vzdy to bolo zo strany servisu v poriadku... kotucom davam vinu na 99%.. robilo to hlavne na dialnici pri jemnom pribrzdovani... ked som vchadzal do zuzenia, alebo pribrzdoval k pomalsiemu autu.. a casom skoro pri kazdom brzdeni...
 

Podobná vlákna

Back
Top