• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    62

shr3k

správce
Člen týmu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
6 514
Zkušenosti se servisem, pište pouze konkrétní poznatky a příslušně ohodnoťte hlasování v anketě, svůj hlas můžete později měnit podle toho, jak se vaše zkušenosti budou případně vyvíjet.

Kontakt:
Petr Rezler
+420 702 053 283
+420 281 040 083
info@carstarpraha.cz
http://www.carstarpraha.cz/
 
Dnes jsem shanel nekoho, kdo mi mrkne na brzdy a pripadne vymeni desticky. V Car Staru zatim jeste nejsou plne zavadeni, nemaji pry diagnostiku pro odblokovani parkovaci brzdy.

Kazdopadne od cervna by pak meli byt v plnem provozu.
 
Dnes jsem si u nich vyzvednul své opravené "rezačky" (viz vlákno o mém autě), přijímací technik p.Rezler působí velice příjemně, sám je bývalý servisní mechanik. Dobře jsme si pokecali, šel jsem s ním i na dílnu a vypadá to že už jsou plně zařízeni. Na skladě mají přes 30 mazdiček ihned k odběru. Nicméně vyšli mi vstříc s opravou, ale sami přiznali že mají trochu svázané ruce od importéra (klasika). Asi sem zkusím zajet i na garančku po 20 tis, kde jsem jim rovnou řekl že olej a filtry si měním sám u zdejšího mechanika a s tím nemají problém. Zároveň mi pochválili auto (hlavně výfuk :) ), jak prodejce na prodejně, tak p.Rezler při montáži sedaček, což potěší.

Za mě to chce ještě párkrát vyzkoušet, nicméně tento první "kontakt" hodnotím za sebe pozitivně.
 
dnes provedena v Car Star výměna oleje v AT převodovce. Petr Rezler jako šéf servisu a přijímací technik je velmi příjemný a ochotný, domluveno náhradní vozidlo po dobu opravy. Příjemně mne překvapilo, že už před polednem volal, že je auto hotové a ptal se , jestli ho můžou umýt v kartáčích nebo jestli si to meju ručně. Je vidět, že to není moloch ala APS a přemýšlejí u práce hlavou. Navrch jsem dostal jako nový zákazník láhev dobrého rakouského vínka a věrnostní slevovou knížku s docela zajímavými cenami (třeba 699Kč za geometrii, atp..)

Suma sumárum mám celkem jasno, kam budu jezdit, bude-li třeba servisního zásahu ,-)
 
dnes provedena v Car Star výměna oleje v AT převodovce. Petr Rezler jako šéf servisu a přijímací technik je velmi příjemný a ochotný, domluveno náhradní vozidlo po dobu opravy. Příjemně mne překvapilo, že už před polednem volal, že je auto hotové a ptal se , jestli ho můžou umýt v kartáčích nebo jestli si to meju ručně. Je vidět, že to není moloch ala APS a přemýšlejí u práce hlavou. Navrch jsem dostal jako nový zákazník láhev dobrého rakouského vínka a věrnostní slevovou knížku s docela zajímavými cenami (třeba 699Kč za geometrii, atp..)

Suma sumárum mám celkem jasno, kam budu jezdit, bude-li třeba servisního zásahu ,-)

Ahoj Vitusi,
kolik litrů se jim podařilo vyměnit a kolik jsi platil? Měl jsem Aisina v Peugeotu 508 rovněž s variátorem a vím, že šlo z 8 litrů vypustit jen 3 litry. Bylo mi tehdy doporučeno dělat to co 20.000km. Mazda má taky " doživotní nápln" :).
 
Ahoj ! Vypustili a doplnili cca polovinu naplne - cca. 5 000 Kc celkem. Ja bych menil 60-100 tisic km podle stylu a zpusobu jizdy....
 
Osobně si myslím, že Car Star "podplací" zákazníky...:) Víno... Ochota dělat více než konkurenti... No když mají peníze z těch "ostrovů" tak vědí, jak uplácet zákazníky..
 
dokud na tom vydělává zákazník, je to v pořádku :) a vínem si mě ani tebe stejně nikdo nekoupí, jen je to příjemnej bonus k dobře odvedené práci ,-)
 
Nedávno provedená oprava lehké odřeniny s promáčklinou rámu:
IMG_1170.jpg IMG_1175.jpg IMG_8553.jpg
Lakovali dveře, rám, zadní nárazník. Vše hrazeno z pojistky a práce provedená kvalitně a rychle i s půjčením náhradního vozu. Auto jako nové :), né jen vyprané v Perwoolu :).

Bylo tam lehké zpoždění způsobené pojišťovacím agentem, který si dával opravdu, ale opravdu na čas. Řekněme že zhruba 5 dní vůbec nereagoval, až po urgencích u nadřízených se ozval. (Ale s tím nemá servis nic společného, jen jsem si chtěl ulevit, všichni víme jak pojišťovny jednají :)... )

Přístup k zákazníkovi v CarStar je takový, jaký očekáváme, na nic si nehrají, vše narovinu a férově. Byl jsem v CarStar už několikrát a vždy bez problému. Pokud si udrží tento přístup, tak se servisním zásahem jinam jezdit nebudu (krom věcí, které děláme společně s Maxem...)
 
Ja uz jsem se parkrat chtel do CarStar stavit, jenze ... nejak jsem nevedel, jak se tam efektivne dostat MHD :D.
 
Tak to koukam, ze je to snad prvni sevis (a to nemyslim jen Mazda), ktery ma vesmes pozitivni reference...
Jsem ze Stodulek, takze pro me Jeremiasova je jasna volba... Servis dobry, jen ceny cca o 30% vyssi. Proto na dobrovolne vymeny oleje po 10t jezdim do Plzne (kudy jezdim cca 2x tydne). Jeste chci zkusim Kladno
 
a není lepší na dobrovolné výměny oleje zajet k @Max6 ? A neskončí to jen u výměn oleje :D
 
To asi je, ale ja chci mit zapis v elektronicke knizce. Kdybych resil problem se svym 2.2 Skyactiv-D, tak at mam zapisy.
 
Objednával jsem tam disky, něli mít vše na skladě, ale když jsem dorazil tak nemohli najít TPMS senzory, po 40 minutách našli (a nebo je vzali někomu jinému)...
 
Byla jsem tam na garančce, nedokážu ohodnotit kvalitu servisu, protože tomu absolutně nerozumím a navíc s autem nic nemám, tak jsem nemusela řešit žádnou závadu nebo cokoliv.
Ale co ohodnotit můžu (a že jsem na to docela citlivá) je způsob chování a jednání lidí. A musím říct, že přijímací technik byl velmi ochotný, přijela jsem o půl hodiny dřív, než bylo domluveno, vlastně hned po otevírací době a bez problémů mě přijal okamžitě, vysvětlil mi co se bude dít a pak mě odvezli na nádraží, abych se měla jak dostat do centra.
Byli jsme domluveni na vyzvednutí v určenou hodinu a přesto volal dříve, že už mám hotovo a mohu si případně vyzvednout. Když jsem si auto vyzvedávala, vzpomněla jsem si ještě na to, že bych chtěla aktualizovat navigaci a tak na počkání ještě proběhlo toto, čímž jsem pravděpodobně pána zdržela od odchodu domů, vzhledem k tomu, že to bylo cca ve 4 odpoledne a on tam byl již v 7, a nedal na sobě nic znát. Abych to zkrátila - celkově to na mě v Počernicích působilo mnohem lépe než na Spořilově.
 
Back
Top