• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Car Star Praha - Dolní Počernice

  • Vlákno založil Vlákno založil shr3k
  • Datum založení Datum založení

Zkušenost se servisem Car Star Praha mám


  • Celkem voličů
    63
Mám tady jedno velký špatný...
Velice negativní zkušenost s carstar !!!

Jak začít, loni na podzim jsem si vyměnil destičky a kotouče brzd,, bylo před technickou,, tak ať Mazda vypadá k světu..
To bylo vše co jsem potřeboval opravdu urgentně udělat.
V mazdě vše proběhlo v pořádku.
Technickou prošla.

Letos na jaře prohlídka...
Dostal jsem Mazda záznam, vše v pořádku, samé OK, jak říkám vše v pořádku. Jen mi tvrdili že bude vzadu potřeba vyměnit brzdiče, že prý již nejde nastavit ruční brzda?? Něco o posledním závitu. Doporučená výměna... No kašlu na to, nebudu měnit brzdič který excelentně funguje.


Dnes jsem měnil pneu na zimáky a nechal jsem si po dlouhé době zvednout auto na prohlídku...
TOTÁLNÍ ZDĚŠENÍ, čím začít.....

přední náprava
-obě pružiny jsou mimo doraz (pootočené - nechápu jak se stalo, ale nikdo si toho doposud nevšiml, přesto že vše má být OK)
-vnitřní uložení ramene na srajdu - žvýkačka
-tyčky stabilizátoru total, lze s nimi hýbat jako lžičkou v jogurtu
-levé přední kolo, horní uložení pružiny KO, lze s ním pohnout
-levé přední kolo, kloub načatej

zadní náprava
-je komplet na výměnu, opět lze s ní jednoduše pohnout rukou, není třeba ani páčit
-komplet uložení (lze vidět skrz gumy na kov, jak jsou „shrnuté“)
-tečou zadní tlumiče

-geometrie je taky KO / ale na tu jsem se v carstaru dotazoval a prý nemám řešit / že je to OK
________________________________
-letos jsem najezdil jen zhruba 5000km, to si myslím nejde stihnout všechno tohle dobít za tak krátkou dobu, aby u všeho bylo od Carstar napsáno OK...



Resumé
- jo brzdiče zadní by chtěli měnit?????
Na mém autě už nevymění nic, momentálně začínám přemýšlet jestli vůbec vyměnili olej..

Tímto s Carstarem / dnes Louda auto, nadobro končím !!
Dávejte si pozor, začínám si připadat jako v těch videích z ameriky, kde natočej jak jim mechanik nevymění díl a pak si ho naúčtuje !!!

Pointa je
Jestli byl načatý nějaký díl, stačila třeba (třeba) jeho výměna a neodnesl by to prakticky komplet podvozek.. Teď je zralej na generálku ... a to mělo být vše dle záznamu OK
Sebereflexně se omlouvám,
jedinej kdo je šmelin je pneuservisák, kterej mě přesvědčoval jak nechat vyměnit podvozek :/


Vyměnil jsem si pár emajlů se servisním v Louda Auto a domluvil se, že přijedu na prohlídku.
Mezitím jsem to ještě okecal s dalším mechanikem, tomu se to moc nezdálo, a na oko nenašel nic špatně.
Dneska mi tedy ukázali bezvadnou geometrii a že podvozek nemá žádný nedostatek...
- jediné co bylo špatně, tak byly tlaky v pneumatikách. . .
Samozřejmě naplněn pocitem, že je vše v cajku jsem ihned zaohýbal autem na prázdných kruháčích,, a výsledek?
Jo,, je to tam, ten geniální podvozek je fakt v pořádku...
Na zimácích jsem proletěl pár prázdných kruháčů :)

Takže jsem celou zimu kvůli pneuservisákovi zajeb***mu jezdil opatrně (a to mu neodpustim)


Ještě jednou tedy beru svůj negativní koment. za neplatný a prosím o ignoraci !!


... mám prostě jen špatné zkušenosti se servisy a auto mám tak nějak rád no :(


Tak jsem tam byl naposled !

Zase jsme se dostali k tématu zadních brzd, nicméně pár dní před technickou, s usměvem mi rekli ze musim koupit komplet třmeny za 20000,- jinak neprojdu, a že mám pár dní do technický, tak ať si to rychle rozmyslím...

Provedl jsem, technickou jsem prošel, a ted uvažuji nad reklamací, protože bylo přez rysku brzdové kapaliny a písklá mi brzdový pedál...

Já to beru nyní jako podvod, protože jsem se vymezil vůči problému, nechal jsem se oblbnout kecama jak je vše v pořádku..
A milé brzdy které byly před 4 měsícema OK, že neví co mi kdo o nich říkal, mi ted měnili za 20000,-
A ještě ke všemu mám nový neduh ... hurááá, když vomr... tak pěkně do všech děr :(
 
Tak jsem tam byl naposled !

Zase jsme se dostali k tématu zadních brzd, nicméně pár dní před technickou, s usměvem mi rekli ze musim koupit komplet třmeny za 20000,- jinak neprojdu, a že mám pár dní do technický, tak ať si to rychle rozmyslím...

Provedl jsem, technickou jsem prošel, a ted uvažuji nad reklamací, protože bylo přez rysku brzdové kapaliny a písklá mi brzdový pedál...

Já to beru nyní jako podvod, protože jsem se vymezil vůči problému, nechal jsem se oblbnout kecama jak je vše v pořádku..
A milé brzdy které byly před 4 měsícema OK, že neví co mi kdo o nich říkal, mi ted měnili za 20000,-
A ještě ke všemu mám nový neduh ... hurááá, když vomr... tak pěkně do všech děr :(

Za vším napsaným si stojím, a omlouvám se za spam, ale z mého pohledu je toto zcela zasloužené

 
No ty bláho, takových starostí a on to dělal prasklý brzdový válec. Nejsem teda odborník ale řekl bych, že když nejdou odvzdušnit brzdy a pedál furt není tvrdý tak by je to mohlo teda napadnout. Hlavně si nedokážu představit, že takové auto přeberu. To je vlastně rozsudek smrti pro řidiče, když šlápne na brzdu a nic se neděje.

Jinak to, že ti navrhly výměnu brzd tak nějak chápu, dokážu si představit, že to dělají podle pracovního postupu. Nejdřív vyměnit za 1) kotouče, 2) destičky, 3) vyměnit kapalinu, 4) kontrola "potrubí" :D atd... (tím to neomlouvám) Vidím to jak to je u nás v IT, kdy jsme vše předali do Indie. Ten Indián neudělá nic navíc a jede vždy podle manuálu. I když mu o tlamu otlučeš, co způsobuje chybu tak prostě takhle né :) Vše podle tabulek,předpisu atp..

Nicméně já měl CarStar rád, když to ještě byl CarStar od doby co z toho je Auto Louda jsem tam už nikdy nejel :)
 
No hlavně jsem nepochopil jak může být ochoten zaplatit 20 tisíc za pouhou výměnu zadních brzd? Za tyhle peníze udělám ty brzdy 3x v běžném servisu a svépomocí i 4x. To je prostě úlet.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Ano, ty osoba co na to má prostor, nebo o někom ví tu možnost má.
Osoba, netechnicky zdatná, co nemá známého si to nevymění.
Navíc ho tlačila i STK a co jsem četl tak s tím bojoval dost dlouho + teď to řeknu asi hrozně ale 20K nikoho v dnešní době nerozhází ;)
 
Jako jasně ale přeci není normální u tohoto auta dát 20 tisíc za zadní brzdy. Kdyby všechny ale pouze ty zadní. Každá lepší dílna v jeho okolí to udělá za třetinu. Tedy netuším jestli byl důvod to udělat právě v auto Louda v rámci delšího řešení problémů s brzdami ale minimálně bych je nechal vyměnit jinde za třetinu. Vždyť jenom na tomhle mohl ušetřit 14 tisíc..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Bylo to pred vanoci venku mraz a tesne pred technickou. Proto jsem jim to dal na kontrolu aby mi rekli jestli je neco treba menit, na to mi rekli ze je vse v poradku.

Pak kdyz bylo tesne pred terminem technicky uz bych to sam nedal casove.

Kdybych mel garaz tak je to jina :(

Takhle me chytili “za gule” tak vymenili :(


Jinak za me s brzdama zadny problem nebyl, ale pry pribrzdovaly.

No a problemy prisly az po jejich vymene, to uz jsem tam just k nim nechtel zpatky ikdyz jsem to mel okamzite reklamovat. Vim vim
 
Jako jasně ale přeci není normální u tohoto auta dát 20 tisíc za zadní brzdy. Kdyby všechny ale pouze ty zadní. Každá lepší dílna v jeho okolí to udělá za třetinu. Tedy netuším jestli byl důvod to udělat právě v auto Louda v rámci delšího řešení problémů s brzdami ale minimálně bych je nechal vyměnit jinde za třetinu. Vždyť jenom na tomhle mohl ušetřit 14 tisíc..

Samsung S22 256GB Tapatalk
Proč myslíš, že to není "normální" cena? Kdo jí určuje? To že je nákupka 5-7 000kč neznamená, že ti to za to prodají. Musí platit své lidi, musí platit vytápění a další služby, odvoz odpadu atd. Člověkohodina je v dnešní době drahá. Můžeš sehnat juniora za 6 000 na den a nebo seniora za 15 000 na den (v IT) ale ty lidi prostě musíš zaplatit jinak ti jdou jinam. Navíc k té ceně, můžeš si koupit v Lidlu hovězí za 500,- a nebo u řezníka za 300,- kdy u řezníka dostaneš větší nálož masa v lepší kvalitě ale stejně to maso v LIDLU taky koupíš jen ten rozdíl jsou 200 třeba. :) Nemusel to za to dát ale tlačil ho čas. Já taky dám každý rok 10K za roční prohlídku + ještě jezdím k Maxovi na výměnu oleje ,kde je to levnější ale prostě je to o tom kdo je co schopný akceptovat a kolik kdo vydělává.
 
Jinak pan Rezler jakožto vedoucí servisu mi v době záruky kolikrát vyšel vstříc takže za mě milé překvapení.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Když sem tam byl měsíc zpět tak stále byl.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
No hlavně jsem nepochopil jak může být ochoten zaplatit 20 tisíc za pouhou výměnu zadních brzd? Za tyhle peníze udělám ty brzdy 3x v běžném servisu a svépomocí i 4x. To je prostě úlet.

Samsung S22 256GB Tapatalk
No taky mi to hlava nebere, tak když je problém na autě a chápu že je někdy nesnadné přijít na tu věc která je špatně.Tak se teda postupuje formou postupné výměny částí. Ale, asi bych se bránil -reklamoval, když něco vymění, a problém stále přetrvává. Nechal bych si tam dát zdarma zpět tu původní část a můžou zkoušet dál. A určitě bych neplatil za zbytečně měněné díly, jako to už je tahání peněz z lidí, kteří tomu nerozumí a hlavně absolutně neprofesionální přístup servisu, když opravuje stylem pokus-omyl. Tam by mně už nikdo neviděl.
 
Ještě jednou tedy rekapitulace.
Vůz byl v pořádku než se vyměnily zadní třmeny.

Nejprve mě v carstar informovali, že by bylo vhodné vyměnit moje funkční zadní brzdy.
Na moje dotazy proč, mi bylo řečeno že už nepůjde nastavit ruční brzda. Zamítl jsem.
- já ani jiný mechanik jsme na nic špatného kolem brzd nepřišli, auto se mi zdálo v naprostém pořádku po všech stránkách, pouze jsem byl nejistý ohledně podvozku ale to je věc jiná

Po výměně páru emailů s panem Rezlerem, jsem tedy opět auto dal do Carstar ke kontrole podvozku a těch zadních brzd.
- tentýž den jsem odjížděl s tím, že je vše v pořádku, dokonce jsem se i omluvil že jsem je podezříval za pochybení

Měsíc na to jsem v Carstar předal auto aby zařídili technickou
- a bylo mi telefonicky oznámeno, že se musí měnit zadní třmeny aby auto prošlo technickou.
TADY SE CÍTÍM PODVEDEN
- neřeším kolik stály třmeny, ale to že mě ujistili že je vše ok, a vzápětí mi řekli že s tím neprojdu
- navíc to co vypadalo jako zavzdušnění byl ve finále tangens, který před výměnou fungoval



Jinak i já bych si ty třmeny sám dokázal vyměnit, kdyby na to byl čas. na autodíly pema beru různé věci pravidelně.
Na za 5 dní propadlá technická ten čas prostě nebyl, a jediné mé pracoviště je parkoviště na kostkách před panelákem.
Tak asi tak.


Moje celková zkušenost je tedy velice negativní, i přesto, že jsem až do té doby byl nesmírně spokojen s CarStar. Vozidlo tam jezdilo pravidelně.
 
Poslední úprava:
....

Nejprve mě v carstar informovali, že by bylo vhodné vyměnit moje funkční zadní brzdy.
Na moje dotazy proč, mi bylo řečeno že už nepůjde nastavit ruční brzda. Zamítl jsem.
- já ani jiný mechanik jsme na nic špatného kolem brzd nepřišli, auto se mi zdálo v naprostém pořádku po všech stránkách, pouze jsem byl nejistý ohledně podvozku ale to je věc jiná

......
A už v tomto prvním bodě začíná být něco hodně smrdutého. Nepůjde nastavit ruční brzda... Co má co společnýho jemný štelování ruční brzdy,který je u páky ruční brzdy, s opotřebením zadních brzd, když celej ten systém má automatický dotahování. Seřízení ruční brzdy je jen u páky ručky a používá se na jemný doladění a rozhodně se s ním nemusí hejbat při každý garančce, respektive se s ním nemusí hejbat kolikrát ani 10 let.

Jinak k tomu brzdovýmu válci.... Samozřejmě se může jakýkoliv díl rozbít kdykoliv, ale když čtu co to auto podstoupilo za seanci (+k tomu vezmu jeho věk), tak bych "odhadnul", že v nějaký fázi tohodle všeho, někdo sednul do auta a tak silně dupnul na brzdu až prokopnul jeden pístek (jsou tam dva - Mazda má křížový dvouokruhý systém jako pojistku kdyby jeden selhal) v hlavním brzdovém válci. Je to čistě jen můj takovej pohled na věc.
 
Poslední úprava:
Často si jen stěžujeme, tak zde zkusím přidat na kladné stránce vah :cool:

Naše CX-30 po dvou letech a cca 30kkm divně brzdila ve smyslu, něco tam lehce kopalo zejména při lehkém brždění kolem 30-60km/h. Trochu mě tehdy uspalo povídání, že je tam údajně dávkování brzdné síly i přes mild-hybrid baterku (BBW), musím si zvyknout aj. = snažili jsme se s tím žít.
Nešlo to, probudil jsem se právě při druhé servisní prohlídce v Počernicích a nahlásil to jako reklamaci s podezřením na zvlněné kotouče. Více jak týden to trvalo, ale nakonec byla schválena výměna kotoučů/desek i po té době užívání.

Dnes absolutní spokojenost, doprovodné jevy u brždění konečně zmizely👍
 
Moc bych se neradoval. S těmi originály se to rádo vrací cca po ujetí pár tisíc km. Ale držím palce ať se to už neobjeví..

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
...vraci cca po ujeti par tisic km jednomu z deseti majitelu / na jednom z deseti aut ;)
(Aneb cim to, ze nam se vibrace po par tisicich km na zadne z peti novych Mazd nikdy neobjevily...)
 
Tak není to dogma platná vždy a na každého ale stává se to těm kteří si nechají namontovat od Mazdy originál TRW do prvovyroby. Samozřejmě ta výměna v záruce za to určitě stojí.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Nektere nove Mazdy (myslim nove modely Mazdy) maji uz z tovarny ATE... ale ani s temi TRW jsem nemel nikdy velky problem. Pri mem stylu jizdy mi vzdy vydrz min 45 tis km (a kdo vi jak dlouho je meli dalsi kupci) prisla dostatecna.

Jinak klobouk dolu pred Car Starem, vymenit na zaruku brzdy v 30 tkm, mne v Usti u Mazdy a v Praze v Peugeotu rikali, ze se to obvykle na zaruku da resit max do 20 tis km.
 
Back
Top