Mám tady jedno velký špatný...
Velice negativní zkušenost s carstar !!!
Jak začít, loni na podzim jsem si vyměnil destičky a kotouče brzd,, bylo před technickou,, tak ať Mazda vypadá k světu..
To bylo vše co jsem potřeboval opravdu urgentně udělat.
V mazdě vše proběhlo v pořádku.
Technickou prošla.
Letos na jaře prohlídka...
Dostal jsem Mazda záznam, vše v pořádku, samé OK, jak říkám vše v pořádku. Jen mi tvrdili že bude vzadu potřeba vyměnit brzdiče, že prý již nejde nastavit ruční brzda?? Něco o posledním závitu. Doporučená výměna... No kašlu na to, nebudu měnit brzdič který excelentně funguje.
Dnes jsem měnil pneu na zimáky a nechal jsem si po dlouhé době zvednout auto na prohlídku...
TOTÁLNÍ ZDĚŠENÍ, čím začít.....
přední náprava
-obě pružiny jsou mimo doraz (pootočené - nechápu jak se stalo, ale nikdo si toho doposud nevšiml, přesto že vše má být OK)
-vnitřní uložení ramene na srajdu - žvýkačka
-tyčky stabilizátoru total, lze s nimi hýbat jako lžičkou v jogurtu
-levé přední kolo, horní uložení pružiny KO, lze s ním pohnout
-levé přední kolo, kloub načatej
zadní náprava
-je komplet na výměnu, opět lze s ní jednoduše pohnout rukou, není třeba ani páčit
-komplet uložení (lze vidět skrz gumy na kov, jak jsou „shrnuté“)
-tečou zadní tlumiče
-geometrie je taky KO / ale na tu jsem se v carstaru dotazoval a prý nemám řešit / že je to OK
________________________________
-letos jsem najezdil jen zhruba 5000km, to si myslím nejde stihnout všechno tohle dobít za tak krátkou dobu, aby u všeho bylo od Carstar napsáno OK...
Resumé
- jo brzdiče zadní by chtěli měnit?????
Na mém autě už nevymění nic, momentálně začínám přemýšlet jestli vůbec vyměnili olej..
Tímto s Carstarem / dnes Louda auto, nadobro končím !!
Dávejte si pozor, začínám si připadat jako v těch videích z ameriky, kde natočej jak jim mechanik nevymění díl a pak si ho naúčtuje !!!
Pointa je
Jestli byl načatý nějaký díl, stačila třeba (třeba) jeho výměna a neodnesl by to prakticky komplet podvozek.. Teď je zralej na generálku ... a to mělo být vše dle záznamu OK