• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Chybové hlášení

Nerad Vás stále otravuji, ale díval jsem se na Vámi doporučený Vgate Vlinker FD+ na Amazonu:
https://www.amazon.com/vgate-vLinke...1982&sprefix=vgate+vlinker+fd+,aps,199&sr=8-6
a tam uvádějí toto: FORcan software scanner supports all Ford, Mazda, Lincoln and Mercury vehicles (99% of models after 2000 and around 92% of models after 1996). Please note: New 2019+ Mazda 3 and CX-30 are not supported yet. Tedy nepodporuje moji Mazdu cx-30.
Tak vážně nevím, co dělat.
 
Nerad Vás stále otravuji, ale díval jsem se na Vámi doporučený Vgate Vlinker FD+ na Amazonu:
https://www.amazon.com/vgate-vLinker-Forscan-Adapter-Bluetooth/dp/B08LDBYTFP/ref=sr_1_6?crid=SE9XT65GQ620&keywords=Vgate+Vlinker+FD+&qid=1672131982&sprefix=vgate+vlinker+fd+,aps,199&sr=8-6
a tam uvádějí toto: FORcan software scanner supports all Ford, Mazda, Lincoln and Mercury vehicles (99% of models after 2000 and around 92% of models after 1996). Please note: New 2019+ Mazda 3 and CX-30 are not supported yet. Tedy nepodporuje moji Mazdu cx-30.
Tak vážně nevím, co dělat.
No, to fakt vážně nevím, proč si to tam Číňan napsal.
Odkazované univerzální skenery IMO nebudou mít podporu 4. generace Mazda (BP, DM, KH), na rozdíl od Forscanu, na jehož zprovoznění pro evropské vozy 4. generace jsem se podílel.
Bude jako důkaz toho, že to chodí, stačit výjezd z BP jednoho místního člena, který se potýká s P1200?

BTW existuje https://forscan.org/changes_history.html ;)
 

Přílohy

  • p1200.txt
    3,2 KB · Zobrazení: 13
Jasně, stačí mně to jako důkaz pro Mazdu 3. Uvidíme, jak to pojede na CX-30 benzin. Ale objednám to raději v ČR.
 
Jasně, stačí mně to jako důkaz pro Mazdu 3. Uvidíme, jak to pojede na CX-30 benzin. Ale objednám to raději v ČR.
OK, tady CX-30 benzín po odpojení solenoidů na deaktivaci válců. Stačí se podívat do mého podpisu, že si jen tak srandu nedělám. :rolleyes:
 

Přílohy

  • solenoidy.txt
    4,7 KB · Zobrazení: 37
Dobrý den, dorazil mně Vgate Vlinker FD+. Prosím, jaký přesně software Forscan mám stáhnout z Googleplay do mobilu? Je jich tam více.
 
Dobrý den, dorazil mně Vgate Vlinker FD+. Prosím, jaký přesně software Forscan mám stáhnout z Googleplay do mobilu? Je jich tam více.
K cemu tato vec ? Dekuji
 
Poslední úprava moderátorem:
Ke skenování chybových kódů. Přečtěte si vlákno - můj dotaz o poruše komunikační sítě a odpovědi člena shr3k.
 
Jemnže na té Vámi uvedené stránce jsou uvedeny dva s popsanými rozdíly (Independent a Google) a na Play Google.com
je několik aplikací ke stažení a já tedy nejvím, která je ta správná. Omlouvám se, že otravuji.

1672400463796.png
 
Oživím téma - taky se mi objevila hláška "Porucha řídícího systému vozidla, nechejte si zkontrolovat vozidlo". Vymazal jsem to pomocí app SX OBD, i když jsem úplně nevěděl, jaké tam jsou chyby. Asi po měsíci se rozsvítila zase. Protože jedu na DV do ciziny, zajel jsem do servisu a nechal zkontrolovat. A světe div se, porucha je způsobená vadným chladičem. V servisu mi řekli, že je na to svolávací akce včetně přehrání softwaru.

Může mi někdo říct, k čemu je na stránkách mazda.cz možnost najít svolávací akce na vozidla podle VIN když tam pro můj žádná svolávačka není???? To se to auto musí pos..t, aby to člověk zjistil????
 
Může mi někdo říct, k čemu je na stránkách mazda.cz možnost najít svolávací akce na vozidla podle VIN když tam pro můj žádná svolávačka není? To se to auto musí pos..t, aby to člověk zjistil?
Asi to nebyla svolávací akce, ale servis má k tomuto chování/případné poruše servisní informaci. Pravidlo je takové, že se zbytečně neopravuje to, co funguje. Svolávací akce se v drtivé většině týkají možných fatálních škod, ať už na zdraví, nebo na vozidle. Otazník stačí jeden.
 
Za otazníky se omlouvám. Každopádně informace ze servise je taková, že se jedná o výrobní vadu chladiče, který poteče (zatím se jenom rosí) a musí se objednat a vyměnit v rámci svolávací akce. Je možné, že tuhle informaci má pouze servis. Předpokládám, že se to bude týkat víc CX-30, možná i jiných modelů, tak aspoň informace pro ostatní majitele. ;)
 
Co se neporouchá v záruce, to se neopravuje, je to easy.
 
Moje CX 30 je na seznamu svolávačky chladiče a jelikož jsem už objednan na servis po 2 letech, tak mi sám i servis sdělil, že se bude toto dělat.
Ovšem je to servis v DE, ty české stratili moji důvědu🤮
 
Moje CX 30 je na seznamu svolávačky chladiče a jelikož jsem už objednan na servis po 2 letech, tak mi sám i servis sdělil, že se bude toto dělat.
Ovšem je to servis v DE, ty české stratili moji důvědu🤮
Jaky rok ?
 
Když 2 letá prohlídka tak to bude asi ? ;) To je překvapení co - rok 2021 186 PS
Ok jsem starý už promiň. Čtu to letmo. Dekuji ti za odpověď jsi hodny člověk. Matematika mi nikdy nešla
 
Tak není. Baterku jsem dobil naplno. Z 12.2V na 13.2V. Den ježdění a už svítí zase. Termín servisu nejdříve 4.1.2023. Moc pěkné
Ahoj,vyřešil se problém?Mám 3/4 roku starou CX5 Skyactiv G 2.0 s manuální převodovkou,po 10 000km přestal makat I-stop,pokaždé jsem ho před jízdou vypínal,no a teď když auto stojí 24h,tak napětí na aku klesne na 11.9V a vypisuje to chybu P1200,ale MIL nesvítí,auto normálně jede.Aku jsem nabíjel 24h externě,po dalších 12h venku měla 12.88V,po namontování padla zpět na 12V a na této hodnotě drží.V Mazdě mi dali supr radu,nic to není,jezděte s tím dál.V dubnu mám první servis,auto je v záruce.Dřív prý nemají volný termín.
 
Back
Top