Chtěl bych požádat o pomoc s diagnostikování závady.
Před asi měsícem, když bylo ráno ještě chladno, tak se začal jakoby v 1/3 dráhy zasekávat plynový pedál. Jako závadu jsem i po pročtení fóra diagnostikoval zasviněnou škrtící klapku. Klapku jsem vytáhl a vyčistil (nános karbonu tam byl znát, ale zase nic extrémního), znovu připojil a zasekávání pedálu zmizelo. Od tý doby ale auto při sešlápnutí plynu, hned na začátku, když začne zabírat, tak cukne. Cuká i při sundání nohy z plynu a otáčky na volnoběh jsou cca 900. Když auto odbrzdím při volnoběhu z mírnýho kopce, tak otáčky vyletí na 1500 a spatnou až po zastavení. Poté vyskočila chyba, tuším p0507. Jako by to někde přisávalo vzduch.
Hadice jsem znovu zkontroloval i samotnou klapku, ale nic nepomohlo. Mezitím se vyměnili svíčky, kapaliny, filtry a taky nic. Servisák říkal, že by mohla být špatná váha vzduchu, ukazovala mu při měření o něco nižší hodnoty, než by měla. Po výměně ale pořád stejný. Další krok by prej byla samotná škrtící klapka, v kelly za 15t.
Spoje hadic jsem při volnoběhu zkoušel stříkat čističem brzd, nic se nestalo. Falešnej vzduch to podle mě nebere. Čištění bylo s odpojenou baterií a byl použitej čistič na klapky (likvid moly nebo něco podobnýho)
Máte nějaký návrhy čím by to mohlo bejt a jestli ta klapka může bejt fakt špatná? Když jsem ji měl vytaženou a vyčištěnou, tak proti světlu bylo vidět, že úplně netěsní (cca 0,1mm na jedné straně). Nevím, ale jestli to je normální.
Před čištěním nic z toho auto nedělalo.
Před asi měsícem, když bylo ráno ještě chladno, tak se začal jakoby v 1/3 dráhy zasekávat plynový pedál. Jako závadu jsem i po pročtení fóra diagnostikoval zasviněnou škrtící klapku. Klapku jsem vytáhl a vyčistil (nános karbonu tam byl znát, ale zase nic extrémního), znovu připojil a zasekávání pedálu zmizelo. Od tý doby ale auto při sešlápnutí plynu, hned na začátku, když začne zabírat, tak cukne. Cuká i při sundání nohy z plynu a otáčky na volnoběh jsou cca 900. Když auto odbrzdím při volnoběhu z mírnýho kopce, tak otáčky vyletí na 1500 a spatnou až po zastavení. Poté vyskočila chyba, tuším p0507. Jako by to někde přisávalo vzduch.
Hadice jsem znovu zkontroloval i samotnou klapku, ale nic nepomohlo. Mezitím se vyměnili svíčky, kapaliny, filtry a taky nic. Servisák říkal, že by mohla být špatná váha vzduchu, ukazovala mu při měření o něco nižší hodnoty, než by měla. Po výměně ale pořád stejný. Další krok by prej byla samotná škrtící klapka, v kelly za 15t.
Spoje hadic jsem při volnoběhu zkoušel stříkat čističem brzd, nic se nestalo. Falešnej vzduch to podle mě nebere. Čištění bylo s odpojenou baterií a byl použitej čistič na klapky (likvid moly nebo něco podobnýho)
Máte nějaký návrhy čím by to mohlo bejt a jestli ta klapka může bejt fakt špatná? Když jsem ji měl vytaženou a vyčištěnou, tak proti světlu bylo vidět, že úplně netěsní (cca 0,1mm na jedné straně). Nevím, ale jestli to je normální.
Před čištěním nic z toho auto nedělalo.