- 6 514
Nebylo...Já mám spíš podezření, jestli to třeba nebylo trhem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Nebylo...Já mám spíš podezření, jestli to třeba nebylo trhem.
Mám bez klíčový vstup a start. Na páčce mám i pozici auto, která spína hlavní světla až se zešeří. Polohu auto nepoužívám, protože pak v noci sepne světla i před startem a přes den je to stejně k ničemu. Kdybych měl DRL, tak by to bylo o něčem jiném. Měl bych ještě dotaz trochu mimo toto téma. Máš zkušenost a nebo někdo zde ze sledujících se světli s natáčením do zatáček? Potřebuji nějak prověřit jestli to funguje. Je nějaký test, který dělají po startu? Dle manuálu mají funkci hlídat kontrolky a ty nic nehlásí. V noci si nejsem jistý jestli to něco dělá. Přisvětlení dalším světlem funguje, ale s těmito xenony zkušenost nemám. Dá se nějak prověřit jestli mi funguje naklápění? Protože po startu se světla jen rožnou. Žádnou kalibraci sklonu po startu světel nepozoruji. Možná to zbytečně řeším, ale na youtube jsem odpověď nenašel a trochu mě hlodá jestli mi předchozí majitel nezatajil nějaký tuning Každopádně vše svítí a na dovozové technické s ničím problém nebyl
Ano mám 2012 po Face.Jestli máš r. 2012, tak už máš verzi po FL a bude to jak psal nimbo výše. Tlačítko ASF samozřejmě mám, ale to opravdu vypíná jen přísvit do zatáčky pomocí přídavné paraboly. Já mám sice max výbavu (včetně navi), kromě celokožených sedaček, ale světla v tom roce snad nedělali v tolika verzích
Takže se to aktivuje při zapnutí parkovaček a vypíná při zapnuti hlavních světel ? Takže svítí pak i zadek což je dobrý.Nechtěl jsem měnit originální tvář auta a přidávat nějaké dodatečné světla ani přijít o mlhovky (přepínání by stejně nefungovalo automaticky-senzorem). Našel jsem univerzální sadu 2v1 kde má "žárovka" blinkru LED čipy oranžové i bílé. Použite LED čipy 2835, světelny tok 1000 LM, příkon 20W/ sada, dle specifikace v balení. Při aktivaci DRL žárovka svítí bíle, při zapnutí blinkru začne blikat oranžově. K napájení/ automatickému spínání denního svícení jsem použil modul sj-291e (napájen přímo z kontaktů baterie + a -, spíná se zvýšením pal. napětí po nastartování, žlutý drát připojen na parkovací světla-vypíná DRL při zapnutí xenonů/ parkovaček). Cena DRL cca 16 USD i s poštovným (Aliexpress)+ modul 550 Kč+ montáž v servisu 1000 Kč. Celkem asi 2000Kč. Montáž lze svépomocí kdo se vyzná, ale nedostal jsem se k vytažení origo patic z blinkru je tam moc málo místa, tak jsem to nechal na servis, beztak si světla vytahli ven a měli pohodlnou práci.
Ale no tak...Zaparkovat na bus zastavke, nafotit si auto na zakaze parkovania , pochvalit sa tym na internete... to si zasluzi pochvalu vo forme pokuty.
Přečti si to pořádně, je to tam napsané. "K napájení/automatickému spínání denního svícení...."Takže se to aktivuje při zapnutí parkovaček a vypíná při zapnuti hlavních světel ? Takže svítí pak i zadek což je dobrý.
Jinak se nesmí používat na páčce poloha auto?
Však to je přece základní princip DRL - svítit, když nesvítí obrysová světla a zhasnout, když se rozsvítí, viz EHK OSN 48.Vypadá to dobře jen je pořád nedomyšleno pro nemůže svítit zadek.
Smysl DRL je v tom, ze vidis do/budes viden v protismeru dost daleko na bezpecne predjeti. U cerveneho auta to nema takovy vyznam, ale sede auto na sede silnici 300 m daleko muze byt nekdy velmi spatne rozeznatelne. Videt vcas auto ve stejnem smeru jizdy, kdyz se venujes rizeni (ne ladeni radia) musi i poloslepy, jinak nema co delat na miste ridice. Proto vidim zadni denni sviceni jako zbytecnost.Už jsem doma.
Vypadá to dobře jen je pořád nedomyšleno proč nemůže svítit zadek.
O podobné sadě vážně uvažuji. Na jaře se ozvu jestli vše funguje bez problémů a něco se neodvařilo . Díky za fajn info.Nechtěl jsem měnit originální tvář auta a přidávat nějaké dodatečné světla ani přijít o mlhovky (přepínání by stejně nefungovalo automaticky-senzorem). Našel jsem univerzální sadu 2v1 kde má "žárovka" blinkru LED čipy oranžové i bílé. Použité LED čipy 2835, světelný tok 1000 lm, příkon 20W/sada, dle specifikace v balení. Při aktivaci DRL žárovka svítí bíle, při zapnutí blinkru začne blikat oranžově.
K napájení/automatickému spínání denního svícení jsem použil modul SJ-291E (napájen přímo z kontaktů baterie + a -, spíná se zvýšením pal. napětí po nastartování, žlutý drát připojen na parkovací světla-vypíná DRL při zapnutí xenonů/parkovaček).
Cena DRL cca 16 USD i s poštovným (Aliexpress) + modul 550 Kč + montáž v servisu 1000 Kč. Celkem asi 2000 Kč. Montáž lze svépomocí kdo se vyzná, ale nedostal jsem se k vytažení origo patic z blinkru je tam moc málo místa, tak jsem to nechal na servis, beztak si světla vytáhli ven a měli pohodlnou práci.
Zobrazit přílohu 11892 Zobrazit přílohu 11893 Zobrazit přílohu 11894 Zobrazit přílohu 11897 Zobrazit přílohu 11898
Práve podľa tohoto zapojenia mi to nefungovalo, ale ked som sa vtom už z dnes šťúral skusil som to napojit na (OUTLET) relatko a tam mi to funguje. Každopádne ďakujem za odkaz nasmerovalo ma to správnym smerom.Např. viz předchozí příspěvky Denní svícení - DRL u Mazda6 GH