Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tak to mas asi nejaky horsi kus, me jede DISI krasne, myslim, ze 114kW je naprosto realnych, holt ji musis poradne tocit aby se hybala. Je pravda, ze pak si i veme. Umi vsak jezdit i krasne usporne, ted jsem byl v Tatrach a predpisovou jizdou tam i zpet 7.3l se stresnim boxem, okresky umi v pohode i pod 7. Takze za me perfektni motor s hezkym zvukem. Zpet k tematu ☺Pokud nikdo na nic nepříjde, tak bych se opravdu podíval, jak to vypadá uvnitř motoru s karbonovými usazeninami. Tento motor, je totální průser Mazdy. Lenošnej (114 kW ?? tak možná jenom na papíře), žíznivej - když nepojedu jako důchodce a udržuju cca ideální provozní otáčky motoru tak jezdím za 9 litrů. Když se chci trochu svést, tak rafika ukazatele benzínu doslova padá dolů před očima, vyžaduje lepší benzín, tankuju Vervu 100, takže tak.
Dobrý den,
tohle jsou možné příčinny rozsvícení kontrolky MIL.
• Misfire
• Erratic signal to PCM
― APP sensor signal malfunction
― ECT sensor signal malfunction
― MAF sensor signal malfunction
― TP sensor signal malfunction
― VSS signal malfunction
― Related connector or terminals malfunction
― Related wiring harness malfunction
• A/F sensor heater malfunction
• A/F sensor malfunction
― Looseness A/F sensor
― Leakage exhaust system
― A/F sensor deterioration
• Air suction in intake air system
• MAF sensor malfunction
• Improper operation of purge control system
― Purge solenoid valve malfunction (stuck open)
― Purge solenoid hoses improper connection
• Improper operation of variable valve timing control system
• High-pressure side fuel delivery system malfunction
― Fuel pressure sensor (built-in fuel delivery pipe) malfunction
― Spill valve control solenoid valve control circuit malfunction (damaged to driver in PCM caused by short circuit to ground system)
― Spill valve control solenoid valve (built-in high pressure fuel pump) malfunction
― Relief valve (built-in fuel delivery pipe) malfunction
― High pressure fuel pump malfunction
• Low-pressure side fuel delivery system malfunction
― Low pressure side fuel line restriction (between fuel pump unit and high pressure fuel pump)
― Fuel filter clogging
― Pressure regulator (built-in fuel pump unit) malfunction
― Fuel pump unit malfunction
• Ignition system malfunction
― Spark plug malfunction
― Ignition coil malfunction
― Ignition coil related wiring harness malfunction
• Insufficient engine compression
• Improper operation of fuel injector
• PCM malfunction
Jak vidíte není to na chvíli všechny tyto snímače a čidla proměřit.
Z praxe bych to odhadoval na vstřikovače. Pokud Vám diagnostika napíše konkrétní válce, které mají vynechávání zkuste vstřikovače mezisebou prohodit. Pokud přenesete závadu na válce, kde vynechávání nebylo je to jasné. Že jsou vyčištěné a zkontrolované vůbec nic neznamená !