• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Flamewar o maximální rychlosti

Status
Neotevřít pro další odpovědi.

Nico68

člen KLANu
30
děkuji, to bohatě stačí, před tím jsem měl mazdu 3, 1,6 ben. a byla svižnější, jen mi stačí ji dohnat měla jen 77 kw a 3 kw fakt byly znatelné
Ahoj. Tak mám hotovo, ale žádný rozdíl jsem v malých ot., (ani nad 4500) necítil. Pořád jede stejně, maximálka 195km/h na tachometru jako před otevřením. Starší mazda 3 1,6 77Kw, co jsem koupil ženě, má stále navrch s maximálkou 210km/h ve 4 lidech. Já jedu sám s Mazdou 3 1,5 Sky, 74 Kw, (nyní otevřena na 88Kw) a nedostanu se na 200km/h. Shr3ku, kdy se projeví otevření? Zatím je pořád přidušená a do kopců nechce jet. Jen možná žere víc (o něco).
 
Ahoj. Tak mám hotovo, ale žádný rozdíl jsem v malých ot., (ani nad 4500) necítil. Pořád jede stejně, maximálka 195km/h na tachometru jako před otevřením. Starší mazda 3 1,6 77Kw, co jsem koupil ženě, má stále navrch s maximálkou 210km/h ve 4 lidech. Já jedu sám s Mazdou 3 1,5 Sky, 74 Kw, (nyní otevřena na 88Kw) a nedostanu se na 200km/h. Shr3ku, kdy se projeví otevření? Zatím je pořád přidušená a do kopců nechce jet. Jen možná žere víc (o něco).
Jak projeví ? Uz mas otevřeno ne ? 88 kw nebude nikdy střela ..výměn s manželkou 😁
 
Ahoj. Tak mám hotovo, ale žádný rozdíl jsem v malých ot., (ani nad 4500) necítil. Pořád jede stejně, maximálka 195km/h na tachometru jako před otevřením. Starší mazda 3 1,6 77Kw, co jsem koupil ženě, má stále navrch s maximálkou 210km/h ve 4 lidech. Já jedu sám s Mazdou 3 1,5 Sky, 74 Kw, (nyní otevřena na 88Kw) a nedostanu se na 200km/h. Shr3ku, kdy se projeví otevření? Zatím je pořád přidušená a do kopců nechce jet. Jen možná žere víc (o něco).
Teď nevím, kde mám odpovídat, jestli v soukromé zprávě, co jsi mi poslal, nebo tady. :D Tak ještě pro jistotu:
Ty 74 a 88 kW kalibrace se mezi sebou liší v těchto 3 mapách. Od 4500 ot/min je omezený výkon na 73,5 kW, omezovač otevření škrticí klapky od 5000 ot/min a další neznámý omezovač hned vedle také od 5000.
Pokud chceš větší moment v celém rozsahu otáček, neobejde se to bez úpravy předstihu (Stage 1) - což je regulérní chiptuning.
Co se týče porovnání s BL:
 
To se projeví až za 15 let, to je jen pocit, který klame.
Za mě to vždy bylo staré vylítané auto jedu 50 a připadám si jak při 100 a nové auto jedu 100 a připadám si jako při 50 😂.

A taky bych řekl, že musí tvoje starší Mazda při maximální rychlostech dost proměřovat 🤷🏻‍♂️. Měl jsem stejný motor a 200 nikdy nedala.
 
měl jsem i ten typ před 1,6 rv. 2004 a úplně to samé jak ta ženy - ve 4 lidech jsme měli 210 na tachometru na dálnici
 
měl jsem i ten typ před 1,6 rv. 2004 a úplně to samé jak ta ženy - ve 4 lidech jsme měli 210 na tachometru na dálnici
Natankuj 98 u ONO a zastav se ještě jednou, klidně ti tam dám Stage 1. ;)
U těch motorů musíš taky počítat s jinými převodovkami, doufám, že jsi měřil maximálku na 4 nebo 5.
 
Jsem bývalý laický závodník a na japoncích mám najeto celkem přes 2mil. km bez nehody začal jsem škodovkama 1000mb, 120, Rapid, felicia, octavia - pak už jen japonce: Nissan 3x honda 4x, mazda 6x tato terezka je 7. Řidičák od roku 1986 bez nehody, i když jezdím jak prase... všichni jsou zpomalený pro mě:) Celkem najeto cca 2,8 mil. km (v soukromých vozidlech i služebními vozidly).

ee jel jsem 6ka plnej v levém pruhu
a 1,6 má jen 5ku, to mě nenapadlo jet 5kou

tak zítra znovu?:)
 
Rad by som dufal, ze tie maximalne rychlosti skusas niekde v Nemecku.
 
jelo to 195 a měl jsem tam cca 5800 ot./min
Pokud tam nemáš nějakou jinou převodovku nebo menší kola než 205/60 R16, vypadá pilový diagram převodovky takto. Teoretická rychlost, když to poletí z Grossglockneru, je při 5500 ot/min na šestku 242 km/h.
BM sedan P5.png
 
Hlavně chvíli trva než si nasbírá data jednotka
 
hlavně jsem byl zvyklý na kulatý otáčkoměr, na tento si teprve zvykám, mám auto pár dní

hlavně při té rychlosti, hlídej 2 věci a víc, když ti do levého jezdí každej pomalej debil, hlavně kamiony, to bych vyletěl z kůže, do kopce tevý pruh zbrzděj na 80 a já pak nemůžu pořádně přidat, ale při 130km/h to má taky asi cca těsně pod 3000ot./min

Na to byla dobrá moje Honda Accord 7g sedan 2,4 iVtec, měl jsem ji 2010-2016, tu jsem na dálnici rozjel na 241 km/h a vzdala to se mnou i Q7 s 4l motorem
 
hlavně jsem byl zvyklý na kulatý otáčkoměr, na tento si teprve zvykám, mám auto pár dní

hlavně při té rychlosti, hlídej 2 věci a víc, když ti do levého jezdí každej pomalej debil, hlavně kamiony, to bych vyletěl z kůže, do kopce tevý pruh zbrzděj na 80 a já pak nemůžu pořádně přidat, ale při 130km/h to má taky asi cca těsně pod 3000ot./min

Na to byla dobrá moje Honda Accord 7g sedan 2,4 iVtec, měl jsem ji 2010-2016, tu jsem na dálnici rozjel na 241 km/h a vzdala to se mnou i Q7 s 4l motorem
Když se tak rád svezeš rychle, proč si raději místo základní 1,5G nevolil výbornou 2,0G?, která zejména ve variantě G165 (s krátkými převody) jede parádně.
 
1,5 v M3 fuj to musí být líný….
Jinak úpravy od Shr3k mohu potvrdit fungují skvěle, jak na BM 2,0 tak na BP 2,0 obě Stage 1 - tak tady problém nehledej.
Co je ale fakt měl jsem od Shr3k i Stage 0,5 na test a oproti originálu G122 to nebyl rozdíl krom vysokých otáček, takže pokud jsi točil kolem 4000 a ta 1,5 bude mít podobný průběh výkonu jako mají 2,0 tak je jasný, že nepoznáš nic.
Stage 1 je za mne rozhodně to co chceš na 2,0 funguje parádně, co to dělá na 1,5 netuším ten motor bych v M3 nikdy nezvažoval to patří do výrazně lehčí M2.
 
Jsem bývalý laický závodník a na japoncích mám najeto celkem přes 2mil. km bez nehody začal jsem škodovkama 1000mb, 120, Rapid, felicia, octavia - pak už jen japonce: Nissan 3x honda 4x, mazda 6x tato terezka je 7. Řidičák od roku 1986 bez nehody, i když jezdím jak prase... všichni jsou zpomalený pro mě:) Celkem najeto cca 2,8 mil. km (v soukromých vozidlech i služebními vozidly).

ee jel jsem 6ka plnej v levém pruhu
a 1,6 má jen 5ku, to mě nenapadlo jet 5kou

tak zítra znovu?:)
Svatý Kryštof nás před tebou opatruj…Amen
 
Status
Neotevřít pro další odpovědi.
Back
Top